Przetargi.pl
„Budowa 5 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Radziejów” w ramach projektu pn. „Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody wraz z wykonaniem zastępczego otworu studziennego nr 1A w miejscowości Płowce II i budowa 5 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Radziejów”.

Gmina Radziejów ogłasza przetarg

  • Adres: 88-200 Radziejów, ul. Kościuszki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 853 686 , fax. 542 853 337
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radziejów
    ul. Kościuszki
    88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 853 686, fax. 542 853 337
    REGON: 91086666720000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugradziejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa 5 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Radziejów” w ramach projektu pn. „Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody wraz z wykonaniem zastępczego otworu studziennego nr 1A w miejscowości Płowce II i budowa 5 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Radziejów”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Radziejów wraz z przyłączami kanalizacji ściekowej, przepompowniami, drenażem i zasilaniem elektroenergetycznym w ilości 5 szt. dla budynków mieszkalnych w następujących miejscowościach: Broniewek – 2 szt., Płowce I – 1 szt., Stary Radziejów Wieś – 1 szt., Zagorzyce – 1 szt. Do oczyszczania ścieków gospodarczo-bytowych pochodzących z gospodarstw domowych zaprojektowano jednozbiornikową przydomową oczyszczalnię ścieków o przepustowości nominalnej 0,6 m3/dobę. Zaprojektowane urządzenie jest małą, kompaktową, mechaniczno-biologiczną oczyszczalnią ścieków działającą w oparciu o technologię hybrydową: osad czynny wspomagany zanurzonym złożem biologicznym. Dopuszcza się przydomowe oczyszczalnie ścieków w technologii obrotowego złoża biologicznego. Zastosowane przydomowe oczyszczalnie powinny charakteryzować się następującymi parametrami technicznymi: •przepływ nominalny dobowy 0,6 m3/dobę, •objętość całkowita min. 3,0 m3, •pojemność osadnika wstępnego** min. 2,0 m3, •pojemność reaktora biologicznego min. 1,0 m3, •zakłada się wywóz osadów nie częściej niż raz w roku. Oczyszczalnia została zaprojektowana w oparciu o jeden zbiornik polietylenowy ze ścianką strukturalną (min. dwuwarstwową) z „wewnętrznym płaszczem powietrza” wytwarzanym metodą wytłaczania. Ciąg technologiczny instalacji składa się z następujących urządzeń: •przyłącze PVC DN 160 - SN 8, •studzienka rewizyjna, •przydomowa oczyszczalnia ścieków, •przepompownia ścieków czystych, •studzienka rozdzielcza, •drenaż rozsączający (odbiornik ścieków oczyszczonych), •studzienka zbiorcza, •wentylacja wysoka i niska, •pompownia ścieków wraz z zasilaniem elektroenergetycznym zalicznikowym, •przydomowe oczyszczalnie ścieków muszą być zgodne z obowiązującą normą PN-EN 12566-3+A2:2013 oraz posiadać oznakowanie CE, •maksymalna głębokość posadowienia 2,0 m p. p. t., •ze względu na ukształtowanie terenu, rzędne wyjścia i przyłączy kanalizacyjnych z budynków oraz aspekt ekonomiczny i eksploatacyjny (wyeliminowano zbiornik ścieków surowych) zaprojektowano zbiornik oczyszczalni z możliwością przykrycia warstwą gruntu 1,8 m. Parametr ten musi być potwierdzony w raporcie badań wystawionym przez notyfikowane laboratorium oraz w deklaracji właściwości użytkowych wystawionych przez producenta oczyszczalni, •drenaż z atestowanych rur perforowanych drenarskich o średnicy 110 mm łączonych na połączenia kielichowe. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie dostawy i montażu przydomowych oczyszczalni ścieków, a w szczególności: a) roboty przygotowawcze w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy oraz wytyczenia geodezyjnego obiektów oczyszczalni, b) dostawa i montaż oczyszczalni ścieków i pompowni, c) roboty ziemne dla oczyszczalni, pompowni ścieków, drenaży rozsączających oraz przyłącza kanalizacyjnego i elektrycznego, d) wykonanie zasilania elektrycznego z istniejącej sieci energetycznej zalicznikowej właściciela posesji, e) rozruch techniczny i technologiczny wykonanych oczyszczalni, f) uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie go do stanu pierwotnego nie gorszego jak przed rozpoczęciem robót, g) wykonanie dokumentacji fotograficznej prowadzonych robót ze szczególnym naciskiem na udokumentowanie fotograficzne: •terenu przed rozpoczęciem robót, •wykonanych wykopów, •wykonanych podkładów, drenaży (w sposób pokazujący grubości poszczególnych warstw), •wykonania posadowienia zbiornika, •wykonania obsypki zbiornika, •ułożenia drenażu z rur perforowanych, •ułożenia instalacji zasilającej elektroenergetycznej, •zasypania wykopów, •uporządkowania i przywrócenia do stanu pierwotnego terenu budowy h) wykonanie dokumentacji powykonawczych z wyszczególnieniem zakresu rzeczowego, wraz z inwentaryzacją geodezyjną w wersji mapowej w ilości 4 egz. dla każdej lokalizacji oczyszczalni, i) sporządzenie instrukcji obsługi dla każdej oczyszczalni oraz przekazanie jej dla przyszłego użytkownika, przeszkolenie przyszłego użytkownika w sprawie prawidłowej eksploatacji oczyszczalni ścieków (z powyższych czynności należy sporządzić protokół przy udziale przedstawiciela Urzędu Gminy Radziejów i przyszłego użytkownika), j) poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232420-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Radziejów, 88-200 Radziejów ul. Kościuszki 20/22, pok. nr 203 lub dołączy do oferty. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Radziejów nr 40 9549 0001 0002 8756 2000 0001. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Kopię przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby/osób do złożenia oferty (w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów), 3) dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium, 4) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów – jeśli dotyczy. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie tych podmiotów powinno być złożone w oryginale. Z treści powyższego zobowiązania lub innego dokumentu musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega (dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia) w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach