Przetargi.pl
Budowa 42 grobów murowanych na Cmentarzu Komunalnym w Lubartowie

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Parkowa 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (081) 8552096 , fax. 081 8552096
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
    ul. Parkowa 6 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. (081) 8552096, fax. 081 8552096
    REGON: 06031779900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.lub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spólka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa 42 grobów murowanych na Cmentarzu Komunalnym w Lubartowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie 42 sztuk grobów murowanych na Cmentarzu komunalnym przy ul. Gazowej w Lubartowie w tym: 1) 14 grobów murowanych jednomiejscowych zgodnie z załącznikiem nr 4; 2) 28 grobów murowanych dwumiejscowych zgodnie z załącznikiem nr 5. Groby winny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008 r. w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków (Dz. U. Nr 48, poz.284). 2. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie równoważnych materiałów pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone przedmiarze robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia dokumentów wystawionych przez producentów tych materiałów. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z terenem budowy, a także z wszelkimi ograniczeniami i utrudnieniami związanymi z realizacją zadania mogącymi mieć wpływ na przebieg procesu budowlanego. Wszelkie zastrzeżenia Wykonawcy w tym zakresie zgłoszone po terminie o którym mowa w art.38 ustawy Prawo zamówień publicznych nie mogą być podstawą do dochodzenia roszczeń od Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451124102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty określone w Rozdziale VI SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz OFERTA - załącznik nr 1 wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym w oparciu o dołączony przedmiar robót i kosztorys nakładczy. 2. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.lub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną