Przetargi.pl
Budowa 2 dużych placów zabaw przy Szkołach Podstawowych w Pszczynie i w Piasku oraz 1 małego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Studzienicach w ramach rządowego programu RADOSNA SZKOŁA w roku 2013

Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Rynek 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4493900 , fax. 032 4493955
  • Data zamieszczenia: 2013-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
    ul. Rynek 2 2
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 032 4493900, fax. 032 4493955
    REGON: 00052364300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa 2 dużych placów zabaw przy Szkołach Podstawowych w Pszczynie i w Piasku oraz 1 małego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Studzienicach w ramach rządowego programu RADOSNA SZKOŁA w roku 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa 2 dużych placów zabaw (500m2 każdy)przy Szkołach Podstawowych w Pszczynie i w Piasku i 1 małego placu zabaw (250m2) przy Szkole Podstawowej w Studzienicach w ramach rządowego programu RADOSNA SZKOŁA w roku 2013 w oparciu o załączony projekt budowlano - wykonawczy z dochowaniem przez Wykonawcę należytej staranności i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz wiedzy technicznej, w zgodzie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego; normami PN w zakresie wykonania i montażu zgodnie z normą PN-EN 1176:2009. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: - dokumentacja projektowa, na którą składają się: 3.2.1. Projekt budowlano - wykonawczy placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 18 z oddziałami integracyjnymi im. Ks. Jana Twardowskiego przy ul. Księżycowej 25 w Pszczynie (500m2 - duży plac zabaw), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiar robót, 3.2.2. Projekt budowlano - wykonawczy placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 10 przy ul. Szkolna 4 w Piasku (500m2 - duży plac zabaw), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiar robót, 3.2.3. Projekt budowlano - wykonawczy placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 16 przy ul. Szewczyka 74 w Studzienicach (250m2 - mały plac zabaw), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiar robót, zwane w SIWZ projektem (Załącznik Nr 1) i jest dostępna w wersji elektronicznej na serwerze Urzędu Miejskiego w Pszczynie www.bip.pszczyna.pl. 3.2.4. W zakresie pkt. 3.2.4. Zieleń w dokumentacji projektowej ma zastosowanie niniejszy zapis: Przewiduje się wykonanie obszaru zielonego - nasadzenie żywopłotu z krzewu Pięciornika lub Tawua Japońska. Należy wykorzystać sadzonki kontenerowe (nie z nagim korzeniem), co najmniej 2-letnie o wysokości do 120 cm w chwili sadzenia. Sadzonki należy sadzić, co 40 cm. Planowany żywopłot ma być zwarty i w ciągu 2 lat osiągnąć wymaganą wysokość min. 120cm. Krzewy po posadzeniu mają być wyściółkować korą o grubości min. 5cm. Teren wokół placu zabaw należy tak ukształtować, aby góra obrzeża była zlicowana z płaszczyzną nawierzchni placu. Teren zielony poza placem może być ukształtowany poniżej obrzeża nie więcej niż 2 cm. 3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez dołączenie kart charakterystyki technicznej, certyfikatów, katalogów, folderów, opisów technicznych oferowanego ww. elementu oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Do tego ma obowiązek dołączyć po wykonaniu przedmiotu umowy dla każdego placu zabaw 2x projekt architektoniczno - budowlany z częścią budowlano - wykonawczą sporządzony przez uprawnionego projektanta i oparty na aktualnych podkładach geodezyjnych do celów projektowych oraz karty instrukcji obsługi oraz konserwacji wyposażenia placu zabaw w języku polskim. 3.3.1. W związku z powyższym Wykonawca w przypadku zaproponowania rozwiązań równoważnych winien dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) koncepcję zagospodarowania placu zabaw równoważnymi urządzeniami rekreacyjnymi, z zaznaczeniem wielkości stref bezpieczeństwa na aktualnym podkładzie geodezyjnym (aktualne wypisy z rejestru gruntów, zaktualizowane mapy geodezyjne do celów projektowych w skali 1:500 i orientacyjnych w skali 1:10000) sporządzone przez uprawnionego projektanta i sprawdzone przez osobę uprawnioną prawem budowlanym, b) karty techniczne z danymi katalogowymi proponowanych urządzeń rekreacyjnych wraz ze sposobem ich fundamentowania oraz rodzajem materiału, c) kartę techniczna z danymi katalogowymi nawierzchni sztucznej potwierdzającą parametry nawierzchni, d) Atest Państwowego Zakładu Higieny dla nawierzchni wraz z załącznikami, e) atesty, certyfikaty dla urządzeń rekreacyjnych, f) atest, certyfikat dla nawierzchni, 3.3.2. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o odwrotne przekazanie wyżej wymienionych dokumentów. Przedłożone przez Wykonawcę dokumenty dotyczące urządzeń rekreacyjnych winny zawierać następujące dane katalogowe: a) przestrzeń minimalną, b) wymagania dotyczące nawierzchni (łącznie z wysokością swobodnego upadku i rozmiarem nawierzchni), c) całkowite wymiary największej(-ych) części, d) masę najcięższej części/sekcji w kg, e) wytyczne dotyczące planowanego przedziału wiekowego użytkowników urządzenia, f) czy urządzenie jest przeznaczone tylko do użytku w pomieszczeniach lub w warunkach nadzoru, g) dostępność części zapasowych, h) certyfikat, świadectwo zgodności z Normą PN-EN 1176:2009. 3.3.3. Przedłożone przez Wykonawcę dokumenty dotyczące nawierzchni sztucznej winny zawierać następujące informacje: a) spełnienie warunku, aby: nawierzchnia była wodoprzepuszczalna, składała się z jednolitej mieszaniny granulatu gumowego SBR oraz kleju poliuretanowego, była pokryta warstwą kolorowego granulatu EPDM, łączenie elementów nawierzchni (płyty) następuje dzięki wykorzystaniu kołków montażowych, lub na zakład, wpust; b) spełnienia wymaganych parametrów nawierzchni: zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 5.000,00 PLN brutto słownie: pięć tysięcy złotych 00/100.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach