Przetargi.pl
Budowa 2 boisk wielofunkcyjnych w miejscowościach Agatówka i Kępie Zaleszańskie

Gmina Zaleszany ogłasza przetarg

  • Adres: 37-415 Zaleszany, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 845-94-19 , fax. 015 845-94-24
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaleszany
    ul. Tadeusza Kościuszki 16
    37-415 Zaleszany, woj. podkarpackie
    tel. 015 845-94-19, fax. 015 845-94-24
    REGON: 54945300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa 2 boisk wielofunkcyjnych w miejscowościach Agatówka i Kępie Zaleszańskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa 2 boisk wielofunkcyjnych w miejscowościach Agatówka i Kępie Zaleszańskie”. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część I Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Agatówka Część II Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Kępie Zaleszańskie W ramach realizacji powyższych zadań należy wykonać: 1) Część I - Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Agatówka Zakres prac obejmuje: - budowę boiska o nawierzchni syntetycznej (poliuretanowej) przepuszczalnej o wymiarach 19,10 m x 32,10 m z polami do koszykówki i do siatkówki, - wyposażenie boiska, - piłkochwyty, - drenaż boiska z przyłączem kanalizacji deszczowej do zbiornika, - zbiornik na wodę deszczową (pojemność całkowita 9,0 m3), - utwardzenie terenu pod ciągi piesze, parking dla rowerów (na 20 szt. rowerów), - montaż ławek zewnętrznych dla zawodników (4 moduły po 5 siedzisk) - 20 miejsc Powierzchnia boiska wielofunkcyjnego wynosi 613,11 m2 (szerokość 19,10 m, długość 32,10 m), powierzchnia projektowanych placów utwardzonych ok. 152 m2. Zaprojektowano piłkochwyty o wys. 4,0 m wzdłuż krótszych boków boiska, za stojakami do koszykówki o długości 19,10 mb każdy. Boisko jest przeznaczone do gry w koszykówkę i siatkówkę. 2) Część II - Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Kępie Zaleszańskie Zakres prac obejmuje: - budowę boiska o nawierzchni syntetycznej (poliuretanowej) przepuszczalnej o wymiarach 22,00 m x 44,00 m z polami do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki i tenisa ziemnego. - wyposażenie boiska, - ogrodzenie boiska (ogrodzenie systemowe wysokości 4,1 m wraz z bramą wjazdową i 2 furtkami wejściowymi), - drenaż boiska z przyłączem kanalizacji deszczowej do zbiornika, - zbiornik na wodę deszczową (pojemność całkowita 2 x 9,0 m3), - utwardzenie terenu pod ciągi piesze, parking dla rowerów (na 20 szt. rowerów), - montaż ławek zewnętrznych dla zawodników (6 modułów po 5 siedzisk) - 30 miejsc Powierzchnia boiska wielofunkcyjnego wynosi 968,00 m2 (szerokość 22,00 m, długość 44,00 m), powierzchnia projektowanych placów utwardzonych ok. 333 m2. Zaprojektowano ogrodzenie o wys. 4,10 m. Boisko jest przeznaczone do gry w piłkę ręczną, koszykówkę, siatkówkę i tenisa ziemnego. 2.Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, niniejszej SIWZ, wzorze umowy, oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ. UWAGA! Załączony przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nich elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia. 3.Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń (w tym odbioru UDT o ile jest niezbędne), koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca winien w ramach przedmiotu zamówienia wykonać dokumentację powykonawczą, zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, zapewnić przeszkolenie osób obsługujących. 4.Roboty będące przedmiotem umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 5.Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Wszystkie materiały i urządzenia powinny posiadać stosowne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa i świadectwa zgodności. 6.Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. 7.Roboty będą prowadzone w bezpośrednim sąsiedztwie budynków użyteczności publicznej w miejscowościach Agatówka i Kępie Zaleszańskie, w sąsiedztwie Otwartych Stref Aktywności - siłowni plenerowych i placu zabaw. Budynki i obiekty w trakcie prowadzenia robót będą użytkowane i będą z nich korzystać użytkownicy oraz okoliczni mieszkańcy. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, prowadzenia prac w sposób umożliwiający wykonywanie zadań użytkowników przez cały okres prowadzenia robót oraz uporządkowania terenu nieruchomości do poprzedniej użyteczności. 8.Wykonawca będzie musiał uzgadniać z Zamawiającym kolejność robót i prowadzić roboty w taki sposób, aby była możliwość użytkowania budynków użyteczności publicznej i ich otoczenia. 9.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości za wady na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż 7 lat. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów oraz ponoszenia z tego tytułu opłat za serwisowanie wbudowanych urządzeń. 10.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskiwanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonywania robót. 11.Materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. 12. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty budowlane – roboty ziemne, nawierzchnia boiska, wyposażenie boiska, ogrodzenie boiska siedziska modułowe, nawierzchnia chodników i placów utwardzonych, b) roboty instalacyjne sanitarne – kanalizacja deszczowa i drenaż, zbiornik na wodę deszczową, 12.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 12. pkt a i b. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 12.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 12. pkt a i b czynności tj. 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 12.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 12 pkt a i b czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Podwykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§ 9) stanowiącej integralną część SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 12 pkt a i b. 12.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 13. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 14. Zmiany w trakcie robót mogą być przez Wykonawcę wykonywane wyłącznie za zgodą Zamawiającego i Projektanta w formie pisemnej. 15. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w wersji papierowej (2 egzemplarze). 16. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 30 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie: - robót budowlanych, - robót instalacyjnych sanitarnych. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie są następujące: zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku, gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację. 17. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 18. Dokumentacja projektowa uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych. Warunki dostępności dla osób niepełnosprawnych: teren objęty zakresem opracowania udostępniony będzie również dla osób niepełnosprawnych. Elementy zagospodarowania terenu pozwalają na bezkolizyjne wejście do obiektów. 20. Zadanie pn. „Budowa 2 boisk wielofunkcyjnych w miejscowościach Agatówka i Kępie Zaleszańskie” realizowane jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu – Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej. 21.W zakresie nieuregulowanym niniejszą SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp, akty wykonawcze do ustawy Pzp i Kodeks cywilny. 22. Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie z zastosowaniem art. 24aa ustawy Pzp w związku, z czym najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) tabelę cen elementów robót – wzór załącznik Nr 12 do SIWZ 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) -załącznik Nr 7 do SIWZ, 6) dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców, którzy nie podlegają wpisowi do w/w rejestrów w formularzu ofertowym należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument lub dołączyć do oferty dokumenty wskazujące na uprawnienia do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenia niniejszych dokumentów w na język polski 7) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, 8) zestawienie zaproponowanych rozwiązań równoważnych (jeśli dotyczy) 9) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (pkt 3 i 4) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach