Przetargi.pl
Budowa 20 m-c postojowych dla samochodów osobowych, oświetlenia parkingu oraz kanalizacji deszczowej ze studnią chłonną w Zagórzu

Gmina Zagórz ogłasza przetarg

  • Adres: 38-540 Zagórz, ul. 3 Maja 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4622062 , fax. 013 4622062
  • Data zamieszczenia: 2013-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagórz
    ul. 3 Maja 2 2
    38-540 Zagórz, woj. podkarpackie
    tel. 013 4622062, fax. 013 4622062
    REGON: 37044077800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa 20 m-c postojowych dla samochodów osobowych, oświetlenia parkingu oraz kanalizacji deszczowej ze studnią chłonną w Zagórzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje wykonanie wjazdu i płyty parkingu na 20 m-c postojowych, chodników, małej architektury, kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia. Nowe miejsca postojowe planuje się wykonać w miejscu istniejącego parkingu w centrum miasta Zagórza, pomiędzy budynkiem poczty, a budynkami usługowo-handlowymi. Teren budowy zlokalizowany jest w Zagórzu przy ul. Piłsudskiego, dz. nr ewid. 926/1, 927/10, 928/3. Lokalizację 20 miejsc postojowych należy przyjąć zgodnie z projektem zagospodarowania terenu - stanowiącym załącznik nr 19 do SIWZ. W zakres prac budowlanych wchodzi wykonanie: 1. Parking Planuje się wykonanie parkingu na 20 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, w tym 3 miejsca dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Istniejąca warstwa asfaltowo-betonowa zostanie usunięta i po wykonaniu nowej podbudowy ułożona będzie nowa nawierzchnia parkingu z kostki betonowej o wym. podstawowych 25x30, 20x30, 15x30cm gr.8cm. Płyta parkingu koloru szarego gr. 8cm, wydzielone miejsca postojowe kolor grafitowy, natomiast w kolorze oliwkowym pasy szer.15cm wydzielające miejsca postojowe, znak postoju osób niepełnosprawnych na płycie parkingu - gr.8cm również w kolorze oliwkowym. 2. Chodnik Wokół parkingu zaplanowano wykonanie nowego chodnika, w kolorze innym niż nawierzchnia parkingu z kostki betonowej gr.6cm o wym. podstawowych 20x30. 3. Zieleń Teren nieutwardzony planuje się obsiać trawą nisko rosnącą, niewymagającą częstego koszenia odporną na deptanie. Rezygnuje się z zasadzenia dwóch niskopiennych drzew ozdobnych (ujętych w projekcie wykonawczym) od strony drogi wojewódzkiej (ul. Piłsudskiego), w związku ze zmianą lokalizacji miejsc postojowych - należy wykonać zgodnie z załącznikiem Nr 19 do SIWZ. 4. Mała architektura Jako elementy oddzielające strefę pieszą od jezdni zamierza się wykonać kule betonowe i donice w kształcie kul o średnicy 30,40,60cm do zabetonowania lub zakotwienia śrubami; wykonane z betonu piaskowego kolor szary. Planuje się przy wejściu od strony ulicy na ciąg pieszy, wzdłuż budynków handlowych dwie ławki i jedną na w pobliżu wejścia do sklepu spożywczego. Ławki bez oparcia długości 210 cm, szerokości 39 cm i wysokości 45 cm. Siedzisko ławek wykonane z listw drewnianych pokryte lakierobejcą w kolorze orzecha. Podstawy ławek należy wykonać z betonu piaskowego szarego, montowane do podłoża za pomocą kotew. Obok istniejącego kiosku ruchu planuje się umieścić dwa stojaki rowerowe jednostronne pozwalające na zaparkowanie 8 rowerów z rury ? 48,3mm ze stali zwykłej, nierdzewnej ocynkowanej, malowane proszkowo w kolorze czerwonym. Planuje się zamontowanie tablicy informacyjnej przy wejściu od strony ul. Piłsudskiego na ciąg pieszy wokół parkingu. Powierzchnia informacyjna 1500x1050mm. 5. Odwodnienie parkingu Realizacja parkingu wiąże się z demontażem istniejącej nawierzchni jezdni i chodników w granicach działki, a także z usunięciem istniejących warstw podbudowy pod jezdnią. W celu odwodnienia nowej nawierzchni planuje się wykonanie jej w odpowiednich spadkach podłużnych i poprzecznych, t.j. 1,5% i 0,8%. Parking będzie odwadniany do projektowanych dwóch wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej. 6. Kanalizacja deszczowa Zaplanowano poprowadzenie kanalizacji deszczowej wzdłuż parkingu. Wody opadowe zbierane są przez dwa wpusty deszczowe zlokalizowane na powierzchni parkingu, następnie wspólnym kanałem odprowadzane do studni chłonnej. Zaplanowano wykonanie kanalizacji grawitacyjnej z rur kanalizacyjnych kielichowych ze ścianką litą PCV-U szereg SDR.34(SN8). Zaplanowano studnię chłonną z kręgów betonowych o dw=2.50m i głębokości 3.17 m z otworami na obwodzie o średnicy d=3 cm. 7. Oświetlenie Zamierza się wykonać oświetlenie parkingu. Zaplanowano umieszczenie 4 latarni parkowych zestawionych m.in. ze słupów parkowych aluminiowych o wysokości 3,5 m oraz oprawy metalohalogenkowej z koszem przeźroczystym. Zasilanie planowanego oświetlenia zaprojektowano linią kablową ziemną nn od istniejącej latarni nr 23/1 istn. oświetlenia ul. Piłsudskiego (koło budynku poczty). Przez teren parkingu przebiegają dwa ciągi linii elektroenergetycznych ziemnych nn. Linie te są własnością PGE Dystrybucja S.A. Należy dokonać rozwiązania kolizji parkingu z istniejącymi kablami ziemnymi nn. Szczegóły zakresu robót opisane są w załączonym projektach wykonawczych, przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiały pomocnicze ułatwiające Wykonawcy wyliczenie ceny ofertowej przedmiotu zamówienia. Podane w opisach - w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy własne, wskazanie na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w tym przypadku rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i wydajnościowego (lub lepszego) od wskazanego w w/w dokumentach przetargowych. Oznacza to, że oferowane materiały muszą posiadać podstawowe parametry nie gorsze niż wskazania przykładowe w dokumentacji projektowej. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Powyższy zakres robót należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie standardami i norami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek banku: Bank PEKAO S. A. I Oddział w Sanoku Nr rach. 47 1240 2340 1111 0010 4389 6489. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. 4. Wadium musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagorz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach