Najwyższa Izba Kontroli ogłasza przetarg
- Adres: 02-056 Warszawa, ul. Filtrowa 57
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4445000 , fax. 022 4445415, 4445410
- Data zamieszczenia: 2014-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli
ul. Filtrowa 57 57
02-056 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4445000, fax. 022 4445415, 4445410
REGON: 00000005200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego systemu wsparcia zarządzania centralnymi systemami bezpieczeństwa (FireMon) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego systemu wsparcia zarządzania centralnymi systemami bezpieczeństwa (FireMon), w tym przedmiot Zamówienia obejmuje:
1.1 dostarczenie Zamawiającemu dokumentu (pozyskanego z legalnego źródła, w autoryzowanym kanale sprzedaży producenta w Polsce) potwierdzającego możliwość korzystania przez Zamawiającego z Produktu maintenance P/N SIL-SPFM dla Systemu FireMon,
1.2 świadczenie usługi Asysty technicznej Wykonawcy - Integratora,
1.3 udzielenie gwarancji Wykonawcy na prawidłowe, w pełni zgodne z jego przeznaczeniem, funkcjonowanie Systemu FireMon.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
2.1 Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
2.2 Załączniku nr 2 do SIWZ - Wzór umowy.
3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
Miejscem realizacji dostaw oraz świadczenia usług jest siedziba Zamawiającego w Warszawie przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa.
4. Termin wykonania zamówienia:
4.1 dostawa dokumentu potwierdzającego możliwość korzystania przez Zamawiającego z Produktu maintenance (etap inicjujący) - w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy, zgodnie z opisem w Załączniku nr 1 do SIWZ,
4.2 usługa:
1) świadczenia Asysty technicznej Wykonawcy - Integratora (etap pierwszy) - przez okres 36 miesięcy od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru etapu inicjującego, zgodnie z opisem w Załączniku nr 1 do SIWZ,
2) udzielenia gwarancji Wykonawcy na prawidłowe, w pełni zgodne z jego przeznaczeniem, funkcjonowanie Systemu FireMon przez okres 36 miesięcy od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru etapu inicjującego, zgodnie z opisem w Załączniku nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 726110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 37 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 4 800,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące osiemset, 00/100).
2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu,
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2.3 gwarancjach bankowych,
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 2.2 - 2.5, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23.
5. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać:
5.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib,
5.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
5.3 kwota gwarancji/poręczenia,
5.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert,
5.5 bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy.
6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie, a także nie wniesienie wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w pkt 5 skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
7.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
7.2 którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ lub zawarcie umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji Wykonawcy na otrzymane zgłoszenie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/ - IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług pogwarancyjnego serwisu urządzeń CRC oraz odnowienie usług wsparcia technicznego systemów informatycznych - Przedłużenie wsparcia serwisowego dla rozwiązań IBM
Dodano: 2016-07-27 - Odnowienie wsparcia dla licencji MS Dynamics AX 2012 (BREP)
Dodano: 2016-07-26 - Zakup praw do korzystania z usługi software maintenance (Software Maintenance Renewal) dla oprogramowania będącego w posiadaniu Zamawiającego
Dodano: 2016-07-26 - Usługa serwisowa dla infrastruktury sprzętowej zasilania i klimatyzacji serwerowni CODGiK oraz wsparcia na oprogramowanie do monitoringu BO-ZP.2610.11.2016.IZ
Dodano: 2016-07-22 - Usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania Check Point
Dodano: 2016-07-14 - Świadczenie usług pogwarancyjnego serwisu urządzeń CRC oraz odnowienie usług wsparcia technicznego systemów informatycznych - Przedłużenie wsparcia serwisowego dla macierzy HUS130
Dodano: 2016-07-06 - Zapewnienie wsparcia technicznego w zakresie posiadanych przez Zamawiającego oprogramowań i urządzeń, z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2016-06-24 - Asysta techniczna oprogramowania DELL na 2016 rok wraz ze zwiększeniem posiadanych licencji, znak sprawy: ZP-AI-42/16
Dodano: 2016-06-04 - Zapewnienie wsparcia technicznego w zakresie posiadanych przez Zamawiającego oprogramowań i urządzeń, z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2016-05-25 - Zakup usługi świadczenia serwisu pogwarancyjnego dla sprzętu serwerowego KGP/KWP/KSP systemów wewnętrznych Policji, numer postępowania 120/BŁiI/16/MR
Dodano: 2016-05-24