Przetargi.pl
Bony towarowe w postaci elektronicznych kart płatniczych dla pracowników GORD Rabka-Zdrój

Górnośląski Ośrodek Rehabilitacji Dzieci im. dr Adama Szebesty w Rabce Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Dietla 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2677469 , fax. 018 2677469
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Górnośląski Ośrodek Rehabilitacji Dzieci im. dr Adama Szebesty w Rabce Zdroju
    ul. Dietla 5 5
    34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 2677469, fax. 018 2677469
    REGON: 00029795100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bony towarowe w postaci elektronicznych kart płatniczych dla pracowników GORD Rabka-Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Bony towarowe w postaci elektronicznych kart płatniczych dla pracowników GORD Rabka-Zdrój. Wspólny Słownik Zamówień: 30237131-6. Dostawa bonów towarowych w postaci elektronicznych kart płatniczych dla pracowników GORD w ilości 189 szt. na łączną wartość nominalną: 71 960 zł. Szczegółowy wykaz bonów towarowych w postaci elektronicznych kart płatniczych zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Wykaz poszczególnych kart z wartościami nominalnymi zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Elektroniczne karty płatnicze muszą być realizowane we wszystkich placówkach handlowych i usługowych posiadających czytniki oraz akceptujące karty typu MasterCard lub VISA (w tym stacje benzynowe) w okresie ich ważności określonym w ofercie (termin ważności kart nie realizacji zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie, iż Wykonawca dostarczy na własny koszt karty płatnicze do siedziby Zamawiającego. Realizacja kart, tj. możliwość dokonywania transakcji płatniczych przez użytkowników kart, powinna być zagwarantowana przez Wykonawcę we wszystkich placówkach handlowych i usługowych w terminie nie krótszym niż do 31.12.2010 r. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył oraz aktywował karty najpóźniej 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy, z zachowaniem warunków szczegółowych określonych w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie, że cena załadowania kart ma być równa sumie wartości nominalnych kart i nie będzie podlegać ocenie. Zamawiający zastrzega sobie, że koszt jednej transakcji nie może przekroczyć 0,00 zł. Zamawiający zastrzega sobie, że elektroniczne karty płatnicze muszą eliminować ograniczenia związane z nominałem, tzn. użytkownik karty może dokonać dowolnej ilości zakupów, wydając za każdym razem dokładnie tyle ile chce, nie więcej jednak niż wartość nominału karty. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku utraty elektronicznej karty płatniczej, użytkownik karty będzie mógł zabezpieczyć ją przed utratą środków poprzez Internet lub telefonicznie. Zamawiający zastrzega, że salda lub historia transakcji elektronicznych kart płatniczych muszą być sprawdzalne przez Internet lub drogą telefoniczną. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca dostarczając karty do siedziby Zamawiającego zgrupował elektroniczne karty płatnicze wg ich nominałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302371316
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Oświadczenie z art. 22 i 24 - Oświadczenie z art. 22 i 24. 3. Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy oferta nie jest podpisywana przez osoby ujawnione w rejestrze albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwa upoważniającego te osoby do podpisywania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość punktów akceptujących karty wystawione przez Wykonawcę w województwie małopolskim
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gord.pl/ogloszenia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach