Przetargi.pl
Boisko sportowe wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej przy Powiatowym Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie z uwzględnieniem wytycznych programowych Ministerstwa Sportu Rzeczypospolitej Polskiej pn.Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych ogólnie dostępnych dla dzieci i młodzieży.

Powiat Trzebnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 071 3120901 w. 32
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Trzebnicki
    ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 6
    55-100 Trzebnica
    tel. 071 3120901 w. 32
    REGON: 93193478500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Boisko sportowe wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej przy Powiatowym Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie z uwzględnieniem wytycznych programowych Ministerstwa Sportu Rzeczypospolitej Polskiej pn.Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych ogólnie dostępnych dla dzieci i młodzieży.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Powierzchnia boiska 1 239,04m2 Zakres robót określony został w przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. -Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. -Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -Oferują nawierzchnię spełniającą wymagania określone w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oferta musi zawierać: 1.Formularz oferty ze wskazaniem ( jeśli dotyczy) innych podmiotów - podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności. 2.Oświadczenie wykonawcy o dokonanej wizji lokalnej 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Oświadczenie o niezaleganiu w składkach i opłatach do ZUS i urzędu skarbowego 6.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje) 7.Wykonawca musi dołączyć oświadczenie, że przed zawarciem umowy dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty: - ważną pełną wersję aprobaty technicznej ITB lub rekomendacji technicznej ITB, lub karty technicznej zawierającej parametry nawierzchni - atest higieniczny PZH na oferowaną nawierzchnię - autoryzacje producenta oferowanej nawierzchni sportowej, która powinna być wydana specjalnie na zadanie objęte przetargiem i zawierać potwierdzenie dostarczenia przez producenta materiałów do wykonania konkretnego rodzaju nawierzchni sportowej 8.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną w niniejszym postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (jeśli dotyczy) 10.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy) 11.Zaakceptowany wzór umowy 12Formularz elementów rozliczeniowych B) Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Dokument taki jak wypis z rejestru powinien posiadać aktualną datę ważności, co najmniej do dnia złożenia ofert, a w przypadku jej braku data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy od daty składania ofert określonej w SIWZ.. A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt A ppkt 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.trzebnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach