Przetargi.pl
„Boisko do gry w piłkę nożną z zabezpieczeniem przy ul. J. Kochanowskiego 22 w Warszawie” oraz „Wielofunkcyjne boisko „Na Wólce” do koszykówki, siatkówki, badmintona, tenisa, piłki ręcznej/mini nożnej – ogrodzone i bezpieczne”

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
    REGON: 15259663000430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Boisko do gry w piłkę nożną z zabezpieczeniem przy ul. J. Kochanowskiego 22 w Warszawie” oraz „Wielofunkcyjne boisko „Na Wólce” do koszykówki, siatkówki, badmintona, tenisa, piłki ręcznej/mini nożnej – ogrodzone i bezpieczne”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ budowy: 1 ) Boiska do gry w piłkę nożną z zabezpieczeniem przy ul. J. Kochanowskiego 22 w Warszawie, zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego przez mgr inż. Sebastiana Durdę. 2) Wielofunkcyjnego boisko „Na Wólce” do koszykówki, siatkówki, badmintona, tenisa, piłki ręcznej/mini nożnej – ogrodzone i bezpieczne na działce nr 23/2 z ob. 711005 położonej pomiędzy ul. Wólczyńską i ul. Loteryjki w Warszawie, zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego przez mgr inż. Sebastiana Durdę. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać m.in.: ►W lokalizacji przy ul. J. Kochanowskiego 22: a) roboty ziemne pod konstrukcję nawierzchni boiska; b) wykonanie odwodnienia - drenażu nawierzchni boiska; c) wykonanie podbudowy i konstrukcji nawierzchni boiska; d) wykonanie nawierzchni boiska; e) wykonanie ogrodzenia - piłkochwytów boiska; f) montaż sprzętu sportowego tj. bramek, g) wykonanie nawierzchni trawiastych w rejonie nowego boiska; h) przeniesienie istniejącej lampy oświetleniowej wraz z przewodem zasilającym; ►„Na Wólce” w lokalizacji pomiędzy ul. Wólczyńską i ul. Loteryjki w Warszawie: a) demontaż istniejących elementów istniejącego boiska do piłki nożnej; b) roboty ziemne pod konstrukcję nawierzchni boiska; c) wykonanie odwodnienia - drenażu nawierzchni boiska; d) wykonanie podbudowy i konstrukcji nawierzchni boiska; e) wykonanie nawierzchni boiska; f) wykonanie ogrodzenia - piłkochwytów boiska; g) wykonanie oświetlenia boiska; h) montaż ławek; i) montaż koszy na odpady; j) wykonanie chodnika z kostki betonowej od nowoprojektowanego boiska do drogi; k) montaż sprzętu sportowego tj. bramek, koszy, słupków do siatkówki, badmintona i tenisa; l) wykonanie nawierzchni trawiastych w rejonie nowego boiska; W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) W lokalizacji przy ul. J. Kochanowskiego 22 m.in.: a) wykonanie projektu wykonawczego dla całego zamierzenia, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót budowlanych, na podstawie przekazanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno-Użytkowego z 4 czerwca 2019 r., opracowanego przez mgr inż. Sebastiana Durda b) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych na cały zakres programu funkcjonalno-użytkowego (dla całego zamierzenia); c) pełnienie nadzoru autorskiego; d) wykonanie kompletnych robót budowlanych na podstawie opracowanego projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 2) „Na Wólce” w lokalizacji pomiędzy ul. Wólczyńską i ul. Loteryjki w Warszawie, m.in.: a) wykonanie projektu wykonawczego dla całego zamierzenia, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót budowlanych, na podstawie przekazanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno-Użytkowego z 10 kwietnia 2019 r., opracowanego przez mgr inż. Sebastiana Durda; b) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych na cały zakres programu funkcjonalno-użytkowego (dla całego zamierzenia); c) pełnienie nadzoru autorskiego; d) wykonanie kompletnych robót budowlanych na podstawie opracowanego projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników w odniesieniu do każdego obiektu. Dokumentacja projektowa powinna ujmować rozwiązania umożliwiające korzystanie przez osoby niepełnosprawne. Istniejące parametry techniczne: Teren przy ul. J. Kochanowskiego 22 w Warszawie, przeznaczony do budowy znajduje się w rejonie istniejącego placu zabaw będącego na działce o numerze ewidencyjnym 4 obręb 7-06-02 i jest to obszar o powierzchni ok. 9 840,00 m2, częściowo zadrzewiony oraz porośnięty krzewami, z wyraźnymi różnicami poziomów. Na terenie działki 4 znajduje się istniejący plac zabaw oraz obiekty rekreacyjne, tereny zielone, a także liczny drzewostan. Teren „Na Wólce” w lokalizacji pomiędzy ul. Wólczyńską i ul. Loteryjki w Warszawie zlokalizowany na terenie miejskim, na działce dz. nr 23/2 obręb 7-11-05, gdzie znajduje się istniejący plac zabaw oraz stare boisko do piłki nożnej, tereny zielone, a także liczny drzewostan. Przy projektowaniu boiska wielofunkcyjnego należy uwzględnić istniejącą lokalizację nowego placu zabaw. Przy projektowaniu nowego boiska wielofunkcyjnego należy uwzględnić projektowaną trasę drogi ekspresowej S7. Szczegółowy zakres zamówienia określają Programy Funkcjonalno-Użytkowe opracowane w dniu 10 kwietnia 2019 r. i 4 czerwca 2019 r. przez mgr. inż. Sebastian Durda stanowiące załączniki nr 1 i 2 do Ogłoszenia) oraz wzór umowy zamieszczony w sekcji IV – pkt 4) Ogłoszenia (stanowiący także załącznik nr 3 do Ogłoszenia). Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający wymaga w okresie prowadzenia robót budowlanych skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionej/ych (pod pojęciem „zatrudnionej/ych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2018 poz. 708 z późn. zm.) pracowników do wykonywania n/w czynności: a) robót rozbiórkowych, b) budowy boiska do piłki nożnej; c) budowy ogrodzenia - piłkochwytów; d) budowy odwodnienia terenu boisk; e) budowy chodnika; f) budowy boiska wielofunkcyjnego; g) montażu ławek; h) montażu koszy na odpady; i) montażu oświetlenia; j) montaż sprzętu sportowego; Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do udziału w licytacji elektronicznej zobowiązani będą do wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) najpóźniej w terminie wskazanym przez zamawiającego - w Zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. Wadium nie jest wymagane na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym zał. Nr 4 do Ogłoszenia. 2. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu: Jeżeli wniosek, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/by działające na podstawie pełnomocnictwa, do wniosku należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Poprzez analogię, jeżeli osobą uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie trwania licytacji elektronicznej będzie osoba działająca na podstawie pełnomocnictwa, albo inna osoba niż podpisująca wniosek (np. tylko jeden członek zarządu w przypadku wieloosobowej reprezentacji), należy dołączyć do wniosku albo najpóźniej na dzień przed dniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja należy złożyć - pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, z którego wynikać będzie prawo do składania ofert w trakcie licytacji elektronicznej. W przypadku nie dopełnienia powyższego, tj. w sytuacji gdy najpóźniej na dzień przed dniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja, nie zostanie złożone pełnomocnictwo , Wykonawca nie zostanie dopuszczony do udziału w licytacji elektronicznej. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji należy załączyć dokument/y potwierdzający/e, że osoba podpisująca wniosek i inne dokumenty lub oświadczenia lub udzielająca pełnomocnictwa - jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa - była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnego/ych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp. 3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ust. 1 ustawy Pzp – zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia).Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 9 do ogłoszenia. 4. Zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp: a)Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu albo do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. W przypadku złożenia wspólnego wniosku, w formularzu wniosku pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. b) Żaden z Wykonawców składających wspólnie wniosek, nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 oraz w art. 24 ust. 5 pkt. 1), 2), 4) ustawy Pzp. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w sekcji III – pkt 3) Ogłoszenia oraz dokumenty określone w sekcji III.4 Ogłoszenia, składają wszyscy Wykonawcy składający wspólny wniosek - każdy z nich indywidualnie.) c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III - pkt 3) Ogłoszenia - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia składają wspólnie (tj. oświadczenie ma zostać podpisane przez wszystkich Wykonawców, bądź umocowanego Pełnomocnika Wykonawców), potwierdzając iż określone warunki spełniają razem. W odniesieniu do warunków określonych w sekcji III.1.3) ogłoszenia wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (w odniesieniu do lit. A) - nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno, jedynie ten który będzie realizował robotę budowlaną w zakresie wymaganym warunkiem, zatem oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą złożyć wspólnie. d) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu Wykonawcy). e) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w lit.d), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 5. Wykonawcy zagraniczni. Wykonawca zagraniczny składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami Sekcji III – pkt 3), 4), 5), oraz 7) Ogłoszenia. 6. Zasady przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Treść wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz z pozostałymi załącznikami, można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://www.bielany.waw.pl. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek. Złożenie większej liczby wniosków spowoduje odrzucenie wszystkich złożonych wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. Wniosek oraz wszelkie wymagane dokumenty muszą spełniać następujące wymogi: a) musi zostać sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem, b) wniosek i wszystkie załączone dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko osoby/ób upoważnionej/ych do reprezentowania, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach