Przetargi.pl
BOF-II.272.1.23.2012 - Realizacja usług cateringowych podczas spotkania dotyczącego podsumowania Konkursu Młodzi wiedzą o funduszach

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 626 70 80 , fax. 61 626 70 81
  • Data zamieszczenia: 2012-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
    Al. Niepodległości 18 18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 626 70 80, fax. 61 626 70 81
    REGON: 63126850100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BOF-II.272.1.23.2012 - Realizacja usług cateringowych podczas spotkania dotyczącego podsumowania Konkursu Młodzi wiedzą o funduszach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią usługi oznaczone tytułem: Realizacja usług cateringowych podczas spotkania dotyczącego podsumowania Konkursu Młodzi wiedzą o funduszach. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić usługę cateringową podczas podsumowania Konkursu dla młodzieży gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej, w granicach administracyjnych miasta Poznania, dla max 60 osób, w terminie do końca kwietnia 2012 roku (ostateczny termin oraz miejsce realizacji usługi Zamawiający poda najpóźniej na 7 dni przed spotkaniem). Godziny trwania spotkania 12.00-14.00. W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania: a) kawy powitalnej przed rozpoczęciem spotkania, trwającej od 30 min do 45 min, b) lunchu bufetowego po zakończeniu spotkania, trwającego od 30 min do 45 min. Kawa powitalna obejmuje: kawę, herbatę, soki, wodę, ciastka kruche, owoce. Lunch bufetowy obejmuje: kawę, herbatę, soki, wodę, ciasta krojone, kanapki. Zestawienie posiłków: - filiżanka świeżo parzonej kawy - 40 x 150 ml, - filiżanka świeżo parzonej herbaty - 100 x 150 ml, do wyboru herbata w torebkach, 5 rodzajów, waga torebki 1,5-2 g, - sok owocowy - w 3 różnych smakach (porzeczkowy, pomarańczowy, jabłkowy); 0,25 l porzeczkowego x 20 szt.; 0,25 l pomarańczowego x 20 szt.; 0,25 l jabłkowego x 20 szt., - woda mineralna gazowana - 0,25 l x 30 szt., - woda mineralna niegazowana - 0,25 x 40 szt., - wybór ciastek - minimum 4 rodzaje (w czekoladzie, z cukrem, kruche, wafle w czekoladzie); z każdego rodzaju po 40 szt., - wybór ciast krojonych - minimum 3 rodzaje np. jabłecznik, sernik, w-z; z każdego rodzaju po 20 szt., - kompozycje owoców umieszczone w naczyniach dekoracyjnych - minimum 5 rodzajów tj. banany, winogrona, jabłka, mandarynki, gruszki, 100 g dla każdego uczestnika, - kanapki - pieczywo jasne i ciemne; masło z minimum 3 składnikami do wyboru: szynka, żółty ser, sałata, ogórek zielony surowy, pomidor, szczypiorek, szynka, salami, pasta łososiowa. Waga jednej kanapki ok. 60 g. Ilość: 120, - dodatki do kawy/herbaty: cukier; mleko min. 2 % do kawy serwowane w tzw. mlecznikach; cytryny świeże pokrojone w plastry. Elementy niezbędne po stronie Wykonawcy: - Przygotowanie i dostarczenie potraw, - Wyposażenie w niezbędny sprzęt, zastawa porcelanowa i szkło, - Stoły nakryte obrusami oraz serwetki, - Sztućce platerowe, - Odbiór sprzętu i naczyń oraz uprzątnięcie po zakończeniu imprezy, - Obsługa kelnerska w trakcie trwania spotkania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umww.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach