Przetargi.pl
BO – Tenis dla każdego – rozbudowa infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 11 w Katowicach

Szkoła Podstawowa Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi im. Tadeusza Kościuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 40-551 Katowice, Nasypowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32-2571585
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi im. Tadeusza Kościuszki
    Nasypowa 16
    40-551 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32-2571585
    REGON: 00072295700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BO – Tenis dla każdego – rozbudowa infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 11 w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmującego zaprojektowanie, a następnie wykonanie rozbudowy i modernizacji boisk szkolnych z nawierzchnią poliuretanową wraz z robotami towarzyszącymi oraz wyposażeniem w sprzęt sportowy w Szkole Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi im. Tadeusza Kościuszki w Katowicach przy ul. Nasypowej 16. 1. I. ETAP – dokumentacja projektowa. Wykonanie dokumentacji projektowej – w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. Opracowanie powinno obejmować w szczególności: 1. dokumentację projektową: a. projekt budowlano-wykonawczy ze wszystkim elementami wymaganymi przez Zamawiającego. Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca projektu zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych wyjściowych do projektowania w tym np.: map, inwentaryzacji oraz uzyskania wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień rzeczoznawcy w szczególności związanych z wymaganiami sanitarno-higienicznymi, bezpieczeństwem i higieną pracy, oraz innymi instytucjami w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do prac projektowych do uzgodnienia z Pełnomocnikiem Zamawiającego zakresu robót ujętych w opracowaniu. 3. Opracowanie Wykonawca złoży Pełnomocnikowi Zamawiającego w formie: a. papierowej wydrukowanej z plików .pdf – 4 egz. b. w wersji elektronicznej pdf. - 1kpl. Dokumentacja powinna być wykonana w formie zgodnej z: - Ustawą z dnia 07.07.1994r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2019r. poz. 1202); - Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2018r. poz. 1935); - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013 poz. 1129 z poźn. zm.); - Ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016r., poz. 1570); 2. II. ETAP - roboty budowlane. Roboty budowlane - termin wykonania robót i przekazania do użytkowania - do 8 tygodni od daty zawarcia umowy. - przedłużenie boiska do piłki siatkowej do wymiarów kortu tenisowego - do gry singlowej z jednoczesnym przedłużeniem bieżni lekkoatletycznej do przepisowych 60 m długości (całość rozbudowy, ok. 44,0 m2), - wymiana istniejącej nawierzchni poliuretanowej na kompleksie boisk do piłki ręcznej i koszykówki (ok. 800,0 m2) oraz na bieżni lekkoatletycznej (ok. 200,0 m2), a także wymiana istniejącej nawierzchni i podbudowy poliuretanowej na boisku do piłki siatkowej - ok. 264,0 m2, - wyznaczenie linii boiskowych: o na boisku wielofunkcyjnym, na boisko do piłki ręcznej, na dwa boiska do koszykówki i na kort tenisowy (do gry deblowej) o na boisku mniejszym na boisko do piłki siatkowej, na kort tenisowy do gry singlowej i na kort badmintonowy, o na bieżni lekkoatletycznej - wykonanie piłkochwytów 5x13 m - 1 kpl i 4x7 m - 4 kpl (razem 177,0 m2) oraz wymiana uszkodzonej siatki na istniejącym piłkochwycie 4x24 m (96,0 m2) z siatki polipropylenowej, bezwęzłowej, o oczkach 5x5cm, - dostawa i zabudowa nowych urządzeń na odpowiednich boiskach: o zdejmowalnych, metalowych słupków z możliwością ustawiania wysokości siatki do gry w tenisa, w badmintona i w siatkówkę wraz z stosownymi gniazdami w podłożu i odpowiednią siatką (na małym boisku) - po 1 kpl, o zdejmowalnych, metalowych słupków do gry w tenisa wraz ze stosownymi gniazdami w podłożu i siatką (na dużym boisku) - 1 kpl., o wymiana tablic z obręczami i siatkami metalowymi na istniejących słupkach na boiskach do koszykówki (na dużym boisku) - 4 kpl., o wymiana metalowych bramek (osadzone na stałe) do gry w piłkę ręczną wraz z siatkami (na dużym boisku) - 2 kpl. - przycięcie istniejącego drzewostanu (siedem drzew liściastych) - wycinka konarów i gałęzi kolidujących z nowoprojektowanymi piłkochwytami oraz bieżnią i boiskiem do siatkówki (do wysokości 5-6 m), - dostawa wyposażenia i sprzętu sportowego: o rakiety do tenisa ziemnego - 12 par, o piłki tenisowe - 500 szt., o stół do tenisa stołowego wraz z siatką - 1 kpl., o rakietki do tenisa stołowego - 8 par, o piłeczki ping-pongowe - 30 szt., o rakiety do badmintona - 5 par, o lotki profesjonalne do badmintona - 10 szt., o lotki standardowe do badmintona - 50 szt., o piłki do koszykówki - 10 szt., o bloki startowe - 4 kpl. - dostawa i montaż wyposażenia dodatkowego o ławki wolnostojące - 6 szt. o kosze na śmieci - 5 szt. Szczegółowy opis zamówienia określa: Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, stanowiący integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.3. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach