Przetargi.pl
BO – Budowa placów zabaw wraz z bezpieczną nawierzchnią oraz modernizacja piaskownic na terenie ogródków MP13, MP85, MP94 wraz z monitoringiem w Miejskim Przedszkolu nr 13 w Katowicach przy ul. Witosa 16a

Miejskie Przedszkole nr 13 w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40832 Katowice, ul. Wincentego Witosa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 549 297, , fax. 322 549 297
  • Data zamieszczenia: 2017-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedszkole nr 13 w Katowicach
    ul. Wincentego Witosa
    40832 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 549 297, , fax. 322 549 297
    REGON: 27055409000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mp13katowice.szkolnastrona.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BO – Budowa placów zabaw wraz z bezpieczną nawierzchnią oraz modernizacja piaskownic na terenie ogródków MP13, MP85, MP94 wraz z monitoringiem w Miejskim Przedszkolu nr 13 w Katowicach przy ul. Witosa 16a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmującego zaprojektowanie, a następnie wykonanie placu zabaw wraz z monitoringiem zgodnie z wytycznymi w Miejskim Przedszkolu nr 13 ul. Witosa 16a w Katowicach. DANE OGÓLNE: Zadanie zostanie zrealizowane w oparciu o zamówienie publiczne „Zaprojektuj i Wybuduj” na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 10/67, na mapie nr 46, obręb Załęże, zapisanej w księdze wieczystej KW 29680 miasta Katowice na cele budowlane. Powierzchnia całkowita działki 4457 m2, zabudowana budynkiem o pow.862 m2 i kubaturze 4886 m3. I. ETAP Wykonanie dokumentacji technicznej – w terminie do 6 tygodni od podpisania umowy. Opracowanie powinno obejmować w szczególności: 1. dokumentację projektową: a. projekt budowlany wykonania placu zabaw i monitoringu zewnętrznego dla placu zabaw ze wszystkim charakterystycznymi elementami (urządzenia zabawowe, nawierzchnia bezpieczna, wyposażenie dodatkowe) wszystkich wymiarów i obmiarów; b. inwentaryzacja dendrologiczna dla potrzeb inwestycji wraz z planszą wycięć i nasadzeń – 2 egz. c. przedmiar robót obejmujący przedmiot zamówienia i uwzględniający wszystkie niezbędne czynności wynikające z konieczności zabezpieczenia prac oraz innych czynności nie wynikających bezpośrednio z dokumentacji technicznej w wyżej wymienionym zakresie, d. informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. 2. specyfikacje techniczne ogólne i szczegółowe wykonania i odbioru robót budowlanych, 3. kosztorysy inwestorskie, sporządzone na podstawie wykonanego przedmiaru. Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca projektu zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych wyjściowych do projektowania w tym np.: map, inwentaryzacji oraz uzyskania wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień rzeczoznawcy w szczególności związanych z wymaganiami sanitarno-higienicznymi, bezpieczeństwem i higieną pracy, oraz innymi instytucjami w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do prac projektowych do uzgodnienia z Pełnomocnikiem Zamawiającego zakresu robót ujętych w opracowaniu. 3. Wykonawca przedkłada do akceptacji 1 egzemplarz koncepcji programowo- przestrzennej w wersji elektronicznej do 10 dni od podpisania umowy ( weryfikacja w ciągu 4 dni od dnia złożenia w wersji elektronicznej). 4. Projekty budowlane muszą spełniać wymagania niezbędne do uzyskania decyzji o zgłoszeniu lub pozwoleniu na budowę. 5. Wniosek do właściwego organu w celu zgłoszenia lub uzyskania pozwolenia na budowę składa Wykonawca projektu. 6. Opracowanie Wykonawca złoży Pełnomocnikowi Zamawiającego w formie: a. papierowej wydrukowanej z plików PDF: i. projekt 2 egz. ii. przedmiary i kosztorysy inwestorskie – po 1 egz. , iii. specyfikacja techniczna w 1 egz.) iv. oraz w wersji elektronicznej pdf.1kpl. Dokumentacja powinna być wykonana w formie zgodnej z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r. nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami); - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 nr 202 poz. 2072 z poźn. zm.); - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2010 nr 109 poz. 719); - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz. U. nr 124 poz. 1030); - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowych kosztów prac projektowych oraz planowych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym z dnia 18 maja 2004r. (Dz. U. nr 130, poz. 1389 z późniejszymi zmianami). II. ETAP Prace budowlano- instalacyjne - termin wykonania robót i przekazania do użytkowania - do 30 października 2017r. 1. Wykonanie monitoringu zewnętrznego: a. Montaż kamer zewnętrznych ( min. 2szt ), b. Zainstalowanie monitora ( rejestratora), c. Montaż instalacji sieciowej. 2. Wykonanie robót budowlano- montażowych: a. Zagospodarowanie terenu. Opis miejsca przeznaczonego na plac zabaw. W zakresie robót przygotowujących działkę , należy oczyścić oraz przygotować teren pod montaż urządzeń placu zabawach tj. istniejącą piaskownicę i teren wokół piaskownicy. b. Wyposażenie placu zabaw Wszystkie urządzenia i elementy należy fundamentować i instalować zgodnie z PN-EN 1176-7:2009 oraz załączonymi do instrukcjami montażu. Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. Wykonanie montażu urządzeń mogą dokonywać osoby, firmy przeszkolone w tym celu przez producentów zabawek w oparciu o instrukcje montażu, zaleceń i wskazówek. Podstawowym elementem zadania jest przebudowa istniejącej piaskownicy o wymiarach 15,00mx8,00m. W piaskownicy zostaną zamontowane zestawy zabawowe, stanowiące główną atrakcję placu zabaw, a mianowicie: 1) Zestaw Fabryka piasku – o wymiarach min. 11,8 m x 5,7 m - wyposażony w co najmniej 2 koparki, dźwig, stanowisko z foremkami, taśmociąg, podnośnik, wagę, wiaderka- 1 kpl. Wokół piaskownicy zostanie utworzona plaża. Plaża wraz z obrzeżem piaskownicy wykonana zostanie z drewna tasmańskiego, impregnowanego ułożonego na legarach. Teren wokół piaskownicy zostanie wygrodzony ogrodzeniem panelowym z prętów co najmniej fi 7 mm bez ostrych końcówek w części górnej i dolej. Furtka w opisanym ogrodzeniu piaskownicy ma być z samozamykaczem (uniemożliwi to pozostawienie nie zamkniętej furtki, a tym samym wyeliminowanie możliwości wejścia do piaskownicy zwierzętom). Poza tym na plaży usytuowane zostaną ławki bez oparcia i stoliczek z krzesełkami. Nad plażą należy zamontować żagiel w formie trójkąta o wymiarach orientacyjnych 4,0m x 4,0m x 6,0m. Poza piaskownicą w ogrodzie przedszkolnym należy zamontować: 2) zestaw sprawnościowo-sportowy • wymiary min 2,85m x 3,85 m, wysokość max. upadku 0,75 m (urządzenie należy usytuować na równej nawierzchni trawiastej, ewentualnie dokonać wyrównania i uzupełnienia trawy) • strefa bezpieczeństwa min 5,85m x 7,35 m, • w skład wchodzi między innymi: ślizgi pojedyncze, schody, panele edukacyjne (liczydło),pomosty, drabinka pozioma, przejścia tubowe krótkie, ścianka wspinaczkowa, zjeżdżalnia. Pod urządzeniem należy wyrównać nawierzchnię trawiastą i ewentualnie dosiać. Wykonawca musi się ściśle stosować do instrukcji producenta urządzeń przy przygotowaniu podłoża, Podłoże nie może wykazywać nierówności. c. Wyposażenie dodatkowe: 1. Ławka bez oparcia - 4szt. 2. Kosz na śmieci - 2 szt. 3. Stoliczek z krzesełkami- 1 szt. 4. Regulamin placu zabaw - 1 szt. Szczegółowy opis zamówienia określa: Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. 3. Warunki prowadzenia robót: 1) Wykonawca winien przestrzegać warunków prowadzenia robót zawartych w: • założeniach do technologii wykonania robót zawartych w opisie technicznym dokumentacji projektowej, • bieżących uzgodnieniach z użytkownikiem oraz gestorami uzbrojenia terenu, • uzgodnieniach i opiniach do dokumentacji projektowej, • decyzjach zawartych w dokumentacji projektowej. 2) Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie prac budowlano -montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu ryczałtowym koszty z tym związane. 3) Zamawiający przekaże wykonawcy do realizacji teren budowy, określony dokumentacją projektową. 4) Wykonawca we własnym zakresie: • zorganizuje czasowe zaplecze budowy, • zamontuje tymczasowe urządzenia pomiarowe na dostawę wody i energii elektrycznej dla potrzeb placu budowy. 5) Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za: • dozór budowy i ochronę mienia, • zagospodarowanie terenu budowy, • utrudnienia związane z realizacją zadania, • wywóz i utylizację odpadów ( w tym: ziemia, gruz, karpina itp.). 6) Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowisko odpadów materiałów z demontażu i gruzu z rozbiórek, a dokumenty potwierdzające dokonanie ww. wywozu dostarczy Zamawiającemu. Koszty urządzenia zaplecza budowy wraz z dostawa wody, energii w elektrycznej obciążają Wykonawcę i należy je uwzględnić wynagrodzeniu ryczałtowym. 7) Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego prowadzenia prac porządkowych w rejonie placu budowy, wygrodzenia placu budowy, zapewnienia bezpiecznego przejścia dla pieszych. 8) Wykonawca zobowiązany jest: • zapewnić bezpieczne przejścia piesze i dojazd: użytkownikom posesji, służbom komunalnym, pojazdom uprzywilejowanym; • zapewnić bezpieczną organizację ruchu kołowego i pieszego wraz z czytelnym i widocznym oznakowaniem; • zapewnić ciągły nadzór osób z uprawnieniami branżowymi nad realizacją budowy; • w okresie trwania budowy, Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania układu drogowego w rejonie budowy w należytym stanie technicznym i czystości; • prowadzić roboty zgodnie z przepisami bhp i ppoż. oraz utrzymywać plac budowy w należytym porządku; • przyjąć technologie i organizacje robót, która nie spowoduje dewastacji wykonanych obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy, dróg dojazdowych oraz wykonanych robót; • zorganizować we własnym zakresie czasowy plac składowy i magazyn urobku powstałego podczas wykonywania robót; • prowadzić roboty zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2O02r. w sprawie warunków technicznych, jaki powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2015r. poz.1422); • spełnić wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003 nr 120, poz. 1126); • prowadzić roboty zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2O02r. w sprawie warunków technicznych, jaki powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2015r. poz.1422) • spełnić wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06 Lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych {Dz. U. 2003 nr 47, poz. 401). • sporządzić „Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia" zgodnie z: Ustawą - prawo budowlane art.21a; Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r.w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( Dz. U. 2003 nr 120 poz.1126 ) > zobowiązań wynikających z warunków prowadzenia robót, • usunięcia kolizji energetycznych, uzgodnień, odbiorów, wyłączeń sieci w celu wykonania i odbioru robót; • sporządzenia protokołów z badań , pomiarów i prób; Koszty wynikające z w/w zobowiązań należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym. 9) Odległość dowozu materiałów masowych (m. in. kamień, piasek, żwir, humus) wykonawca ustali we własnym zakresie i uwzględni koszty z tym związane w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 23.08.2017r. do godziny 10.00. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: PKO BP nr 82 1020 2313 0000 3602 0515 2410, z podaniem tytułu: „Wadium, znak sprawy ZP/762/2017”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. 4. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. 5. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej, opisanej kopercie, w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego, w kancelarii, pokój nr 2, przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia wniesienia wadium, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, była dołączona do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 6. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 7. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone [art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp] 10. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Potwierdzenie wniesienia wadium; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach