Przetargi.pl
BO – Budowa nowoczesnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 28 w Katowicach, ul. Gen. Waltera Jankego 160

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 28 ogłasza przetarg

  • Adres: 40-614 KATOWICE, GEN. ZYGMUNTA WALTERA JANKEGO
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48322028212
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 28
    GEN. ZYGMUNTA WALTERA JANKEGO 160
    40-614 KATOWICE, woj. śląskie
    tel. +48322028212
    REGON: 368017946

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BO – Budowa nowoczesnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 28 w Katowicach, ul. Gen. Waltera Jankego 160
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmującego zaprojektowanie a następnie wykonanie placu zabaw zgodnie z wytycznymi w Szkole Podstawowej nr 28 przy ul. Jankego 160 w Katowicach. DANE OGÓLNE: Zadanie zostanie zrealizowane w oparciu o zamówienie publiczne „Zaprojektuj i Wybuduj” na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 269/6 , na mapie km.103 obręb 0003 Dz. Ligota, miasta Katowice na cele budowlane. Powierzchnia całkowita działki 8878 m2, zabudowana budynkiem o pow .4164,97 m2 i kubaturze 17711,03 m3 oraz usytuowane są na działce boiska , skocznia wraz z rozbiegiem i rzutnia kulą. 1. I. ETAP Wykonanie dokumentacji technicznej – w terminie do 13 tygodni od podpisania umowy. Opracowanie powinno obejmować w szczególności: 1. dokumentację projektową: a. projekt budowlany wykonania placu zabaw dla placu zabaw ze wszystkim charakterystycznymi elementami (urządzenia zabawowe, nawierzchnia bezpieczna, wyposażenie dodatkowe) wszystkich wymiarów i obmiarów; b. inwentaryzacja dendrologiczna dla potrzeb inwestycji wraz z planszą wycięć i nasadzeń. c. informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. 2. specyfikacje techniczne ogólne i szczegółowe wykonania i odbioru robót budowlanych, 3. kosztorysy inwestorskie i powykonawcze, obejmujące przedmiot zamówienia i uwzględniający wszystkie niezbędne czynności wynikające z konieczności zabezpieczenia prac oraz innych czynności nie wynikających bezpośrednio z dokumentacji technicznej w wyżej wymienionym zakresie. Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca projektu zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych wyjściowych do projektowania w tym np.: map, inwentaryzacji oraz uzyskania wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień rzeczoznawcy w szczególności związanych z wymaganiami sanitarno-higienicznymi, bezpieczeństwem i higieną pracy, oraz innymi instytucjami w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do prac projektowych do uzgodnienia z Pełnomocnikiem Zamawiającego zakresu robót ujętych w opracowaniu. 3. Wykonawca przedkłada do akceptacji 1 egzemplarz koncepcji programowo- przestrzennej w wersji elektronicznej do 14 dni od podpisania umowy (weryfikacja w ciągu 4 dni od dnia złożenia w wersji elektronicznej). 4. Projekty budowlane muszą spełniać wymagania niezbędne do uzyskania decyzji o zgłoszeniu lub pozwoleniu na budowę. 5. Wniosek do właściwego organu w celu zgłoszenia lub uzyskania pozwolenia na budowę składa Wykonawca projektu. 6. Opracowanie Wykonawca złoży Pełnomocnikowi Zamawiającego w formie: a. papierowej wydrukowanej z plików PDF: i. projekt 3 egz. ii. kosztorysy inwestorskie – po 1 egz. , iii. specyfikacja techniczna - 1 egz. b. w wersji elektronicznej pdf. - 1kpl. 2. II. ETAP Prace budowlano- instalacyjne - termin wykonania robót i przekazania do użytkowania - do 20 lipca 2018r. 1. Wykonanie robót budowlano- montażowych: a. Zagospodarowanie terenu. Opis miejsca przeznaczonego na plac zabaw. Przedmiotem niniejszego zadania jest wykonanie nawierzchni bezpiecznej wraz z montażem urządzeń zabawowych i dodatkowego wyposażenia na placu zabaw zgodnie z załączonym programem funkcjonalno-użytkowymi. W zakresie robót przygotowujących działkę , należy oczyścić , wyrównać podłoże . Uzupełnić i odchwaścić trawę. Zamontować urządzenia a następnie rozłożyć wraz z zamocowaniem do podłoża maty przerostowe. Zamontować, osadzić krawężniki bezpieczne gumowe lub betonowe ( w zależności od miejsca osadzenia). b. Wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy. Wszystkie urządzenia i elementy należy fundamentować i instalować zgodnie z PN-EN 1176-7:2009 oraz załączonymi instrukcjami montażu. Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. Wykonanie montażu urządzeń mogą dokonywać osoby, firmy przeszkolone w tym celu przez producentów zabawek w oparciu o instrukcje montażu, zaleceń, wskazówek. Urządzenia do zamontowania: 1. zestaw sprawnościowo-zabawowy: Powierzchnia montażu urządzenia: 7,20m x 9,50 m, Strefa bezpieczeństwa: 10,00 m x12,50 m, Wiek użytkowników: 6 +, Wysokość swobodnego upadku: 1,8 m. Zestaw składa się między innymi z: 4 wież zadaszonych, zjeżdżalni, przeplotni pająk, przejścia rurowego, 2 pomostów, 2 ścianek wejściowych spinaczkowych, ścianki wspinaczkowej, schodów, i innych elementów edukacyjnych. 2. huśtawka dla 6 użytkowników w przedziale wiekowym 6- 12 lat: wymiary: 6,72m x 6,72m, wysokość max upadku: 1,50m, strefa bezpieczeństwa: 13,42m x 13,42m, w skład wchodzi między innymi: - 3 siedziska z deską gumową, - 2 siedziska z koszykiem gumowy. - 1 siedzisko typu opona. 3. karuzela: Wymiary: 2,40m x 3,5m, max wysokość upadku 1,35m, strefa bezpieczna 3,0m x 8,00m. 4. huśtawka ważka 2 osobowa- strefa bezpieczna 5,00m x 2,15m. Konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana proszkowo. W podłożu osadzone odbojniki pod siedziskami c. Wyposażenie dodatkowe: 1. Ławka – 3 szt.  Nogi konstrukcyjne – rury stalowe ocynkowane,  Elementy stalowe – stal ocynkowana,  Siedzisko i oparcie – drewno lite malowane na kolor brązowy,  Kotwy – stal ocynkowana. Minimalne wymagane gabaryty urządzenia:  Szerokość – 0,50m,  Długość – 2,0m,  Wysokość – 0,55m. 2. Kosz na śmieci – 1 szt.  Nogi konstrukcyjne - półwałki drewniane, impregnowane,  Obudowa - wewnętrzna: blacha stalowa ocynkowana, zewnętrzna: półwałki drewniane, impregnowane. Minimalne wymagane gabaryty urządzenia:  Średnica zewnętrzna – 0,44m,  Wysokość – 0,75m. 3. Tablica informacyjna. d. Wykonanie ogrodzenia panelowego. Wysokość ogrodzenia wraz z podmurówką prefabrykowaną – 1,50m, długość około 96,0 m + 2 furtki szerokości minimum 90cm, z samozamykaczem. e. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw - około 360 m2. Należy zerwać obecną nawierzchnię poliuretanową i trawiastą. Wyrównać podłoże, nawieść humusu na grubość min 10cm po uwałowaniu, wysiać trawę boiskową i ułożyć maty przerostowe wraz z krawężnikami (tam gdzie będą konieczne). Dane mat przerostowych: wymiary 100cm x 150cm, grubości 2,2cm. Łączna powierzchnia placu zabaw około 330 m2 . Wysokość upadku (HIC) powyżej 3m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp przed upływem terminu do składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Pełnomocnika Zamawiającego: PKO BP nr 82 1020 2313 0000 3602 0515 2410, z podaniem tytułu: „Wadium, znak sprawy ZP/207/2018”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Potwierdzenie wniesienia wadium; 3.3. Formularz cenowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.5. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach