Przetargi.pl
Biuro nadleśnictwa - utrzymanie czystości w latach 2016-2017

Nadleśnictwo Gryfino ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, ul. 1 Maja 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4162259, 4163514 , fax. 091 4647552
  • Data zamieszczenia: 2015-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Gryfino
    ul. 1 Maja 4 4
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4162259, 4163514, fax. 091 4647552
    REGON: 81053913700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gryfino.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Biuro nadleśnictwa - utrzymanie czystości w latach 2016-2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w pomieszczeniach i otoczeniu nieruchomości czterokondygnacyjnego budynku będącego siedzibą Nadleśnictwa Gryfino, położonego przy ulicy 1 Maja 4 w Gryfinie. Siedziba Nadleśnictwa Gryfino składa się z budynku posiadającego część biurową i wspólną mieszkalną, które są wyodrębnione konstrukcyjnie, funkcjonalnie i użytkowo z możliwością wewnętrznej komunikacji oraz otoczenia w postaci chodnika, ogrodzonego placu parkingowego z elementami zieleni. Podział przedmiotu zamówienia na ZADANIA. Według kryterium funkcji Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na ZADANIA: 1) BIURO - powierzchnia 861,60 m?, w tym: - pomieszczenia biurowe, - toalety, - pomieszczenia techniczne, - pomieszczenia socjalne, - sala narad, - pokoje gościnne, - korytarze i klatka schodowa. 2) OTOCZENIE - powierzchnia 448,00 m? (w tym tereny zielone 149,00 m?): - ogrodzony parking do użytku wewnętrznego z elementami zieleni - przylegający do nieruchomości chodnik publiczny na długości działki, który na mocy odrębnych przepisów musi być utrzymywany w czystości przez właściciela nieruchomości. 3) MIESZKALNA - powierzchnia 97,10 m?: - korytarze i klatka schodowa. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się przy użyciu sprzętu, materiałów i środków Wykonawcy w określonych przez Zamawiającego dniach i godzinach. 5. Szczegółowy opis prac i czynności składających się na przedmiot zamówienia, zawarty jest w Opisie prac zamówienia [załącznik nr 1 do Ogłoszenia zawartego na stronie internetowej Zamawiającego].
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), które należy wnieść w terminie do dnia 21.12.2015 r. do godz. 900 tj. przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), art. 45 ust. 6 Ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na numer konta 31203000451110000000990790, z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. 3. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ppkt. 1. 2) - 5), należy w oryginale złożyć w kasie Nadleśnictwa, natomiast kopię dołączyć do oferty. 4. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium przed terminem składania ofert w jednej z form, o których mowa w pkt. 1ppkt 1)-5), zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 6. Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2) niezwłocznie, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku gdy zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gryfino.szczecin.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną