Przetargi.pl
Bieżnikowanie opon samochodowych do autobusów Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie.

Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-736 Koszalin, ul. Gnieźnieńska 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3423021 , fax. 094 3422768
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
    ul. Gnieźnieńska 9 9
    75-736 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3423021, fax. 094 3422768
    REGON: 33055750800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżnikowanie opon samochodowych do autobusów Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest bieżnikowanie opon samochodowych do autobusów, dostawa opon po bieżnikowaniu, odbiór zużytego ogumienia oraz dostawa materiałów naprawczych. 2. Bieżnikowanie opon technologią na zimno: a) Opona 12 R 22,5, bieżnik BZE 1 45 szt. b) Opona 275/70 R22,5, bieżnik BZE 1 120 szt. c) Opona 315/60 R 22,5, bieżnik BTA 15 szt. 3.Dostawa, przez Wykonawcę do Zamawiającego, opon po bieżnikowaniu. 4.1.Dostawa materiałów naprawczych firmy TECH i TIP-TPO L.p. nazwa produktu jednostka miary Ilość 1 Sznur naprawczy 130 mm szt. 120 2 Sznur naprawczy 95 mm szt. 50 3 Grzybki do uszkodzeń 13 mm szt. 20 4 Grzybki do uszkodzeń 9 mm szt. 120 5 Grzybki do uszkodzeń 6 mm szt. 50 6 Łata radialna CT-20 szt. 20 7 Łata radialna CT-33 szt. 60 8 Łata radialna CT-35 szt. 20 9 Łata radialna CT-37 szt. 10 10 Łata radialna CT-40 szt. 10 11 Pasta montażowa TIP-TOP (opakowanie 3,5 kg) Opakow. 16 12 Klej Tech wulkanizacyjny (235 ml) szt. 10 13 Ciężarki do samochodów ciężarowych (50g,100g,150g,200g,250g,300g,350g, 400g)szt. 150 14 Ciężarki do samochodów osobowych(60g, 70g) szt. 30 15 Płyn do wykrywania nieszczelności (945 ml) szt. 2 16 Płyn czyszczący w aerozolu (400 ml) szt. 6 17 Uszczelniacz (470 ml) szt. 2 18 Zawór - samochody osobowe szt. 30 19 Zawór - samochody ciężarowe szt. 80 20 Kapturek z kluczykiem (metalowy) szt. 100 21 Kapturek (plastik - w opakowaniu 100 szt) Opakow. 1 22 Wkład zaworu krótki (w opakowniu 100 szt) Opakow. 4 23 Wkład zaworu długi (w opakowniu 100 szt) Opakow. 2 5. Odbiór zużytego ogumienia. 6. Zamawiający wymaga, aby przebieg km dla poszczególnych rodzajów opon po regeneracji wynosił: a) Opona 12 R 22,5, bieżnik BZE 1 - 140 000 km b) Opona 275/70 R22,5, bieżnik BZE 1 - 140 000 km c) Opona 315/60 R 22,5, bieżnik BTA - 100 000 km 7. Materiały naprawcze, o których mowa w pkt. 4 należy dostarczać w opakowaniach producenta lub z metką fabryczną, na której powinno się znajdować oznaczenie producenta i numer katalogowy. 8.Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na uzależnionym od potrzeb, realizowaniu bieżących zamówień Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamówienie będzie składane przez Zamawiającego na jego druku. 9.Szczegółowe zamówienie Zamawiający będzie przekazywał za pośrednictwem faksu. 10.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 5 dni roboczych liczonych od dnia złożenia zamówienia. 11.Odbiór opon do bieżnikowania od Zamawiającego, dostarczanie opon po bieżnikowaniu do Zamawiającego, odbiór zużytego ogumienia oraz dostawa materiałów naprawczych odbywa się na koszt Wykonawcy. 12. Wykonawca gwarantuje odbiór i utylizację ogumienia, w okresie obowiązywania umowy, za kartą przekazania odpadu. 13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczane materiały naprawcze (W przypadku, gdy gwarancja producenta jest dłuższa, Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji producenta). Gwarancja obejmuje wszelkie wady produkcyjne i materiałowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349132002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi dla swej ważności być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące).Termin ważności wadium - od terminu składania ofert do terminu związania ofertą(z zastrzeżeniem pkt. 4 ppkt. c). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć do oferty w oryginale. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych ; d. gwarancjach ubezpieczeniowych ; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4.Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać, - co najmniej następujące warunki: a. ustalać beneficjenta gwarancji, tj. jego nazwę i adres; b. określać kwotę gwarantowaną w złotych; c. określać termin ważności gwarancji (termin ważności gwarancji winien być dłuższy o 15 dni od terminu związania z ofertą); d. określać przedmiot gwarancji, nazwę i numer zamówienia wynikający ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz tytuł (np. wadium); e. być gwarancją samoistną, nie odwoływalną i bezwarunkową, płatną na każde żądanie). 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek: BANK MILLENNIUM O/KOSZALIN nr rachunku S.W.I.F.T. BIGBPLPWXXX, IBAN PL 75 1160 2202 0000 0000 6175 0721 z opisem wadium - przetarg nieograniczony nr NT-LK-2210-24-02.09 (bieżnikowanie opon). 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a. upłynął termin związania ofertą; b. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Z zastrzeżeniem pkt 9, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b. który został wykluczony z postępowania; c. którego oferta została odrzucona. 8.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 wymienionej ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający wymogi Art. 22 ust. 1 i nie wykluczeni na podstawie Art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wraz z późniejszymi zmianami oraz spełniający wymogi niniejszej SIWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w prowadzeniu działalności będącej przedmiotem zamówienia. Jako niezbędne doświadczenie Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę minimum dwóch dostaw/usług odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, każda o wartości brutto, co najmniej 80% wartości brutto złożonej oferty. 3 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający uprawnienia do zagospodarowania opon nie nadających się do regeneracji (zgodnie z ustawą o odpadach) lub mają zawartą umowę z firmą posiadającą takie uprawnienia. 4.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają polisę OC. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy). Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) Wykonawcy dotyczące Art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych wraz z późniejszymi zmianami to jest, że: a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. (Nie dopuszcza się składania oświadczeń w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). 2.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c. wykaz (załącznik nr 3 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Jako niezbędne doświadczenie Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę minimum dwóch usług/dostaw odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, każda o wartości brutto, co najmniej 80% wartości brutto złożonej oferty. d. Dokument stwierdzający posiadanie uprawnień do zagospodarowania opon nie nadających się do regeneracji (zgodnie z ustawą o odpadach) lub umowę z firmą posiadającą takie uprawnienia. e. polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy). W przypadku upływu terminu ważności polisy w trakcie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy, na tych samych warunkach, na 7 dni przed upływem terminu obowiązywania poprzedniej polisy pod rygorem rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym z upływem ważności polisy. f. w przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty wymienione w punkcie 6 SIWZ muszą złożyć wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, osobę działającą w jego imieniu lub notariusza. (Zamawiający wymaga, aby każda strona kserokopii była poświadczona za zgodność z oryginałem). Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez przysięgłego tłumacza na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach