Gmina Bieliny ogłasza przetarg
- Adres: 26-004 Bieliny, ul. Partyzantów
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 413 026 107
- Data zamieszczenia: 2020-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieliny
ul. Partyzantów 17
26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, fax. 413 026 107
REGON: 00000000000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżący remont dróg gminnych i lokalnych na terenie gminy Bieliny w 2020 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżący remont dróg gminnych i lokalnych na terenie gminy Bieliny w 2020 roku. W zakres remontu dróg obejmuje: 1.1 Remont cząstkowy istniejącej nawierzchni tłuczniem i klińcem na drogach gminnych i lokalnych w gminie Bieliny -zgodnie z przedmiarem robót załącznikiem nr 5. Zakres robót obejmuje: - dostarczenie kruszywa odpowiedniej jakości, - uzupełnienie ubytków, - profilowanie nawierzchni dróg, - remont nawierzchni kruszywem stabilizowanym mechanicznie walcem o masie minimum 10 ton, - mechaniczne ścinanie poboczy, - wycinka samosiewów , - umocnienie skarp i dna rowu płytami ażurowymi, - przejazd z płyt betonowych, - karczowanie gęstych krzaków, ścinka drzew Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów. Materiały do wykonania wyrównania powinny składać się z kruszywa łamanego, jednorodnego bez domieszek gliny i innych zanieczyszczeń. 1.2 Odwodnienie drogi - zgodnie z przedmiarem robót załącznikiem nr 5. Zakres robót obejmuje: - czyszczenie i udrożnienie (odmulenie) rowów z namułu, - czyszczenie przepustów, - kopanie rowu, - wykonanie przepustów drogowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót. 1.3 Realizacja sukcesywnie wg zleceń na poszczególnych odcinkach dróg, które wskaże Zamawiający. 1.4 Szczegółowy zakres robót precyzuje załącznik nr 6 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i załącznik nr 5 Przedmiar robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 7 000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy zł 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ; (w formie niepieniężnej) 2) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3) Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy 4) zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma – oryginał; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Remonty dróg gruntowych i tłuczniowych na terenie Gminy Busko-Zdrój”
Dodano: 2024-02-22 - Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Górno w 2024 roku
Dodano: 2024-01-22 - Dodatkowe konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Ostrowiec Świętokrzyski w 2023 roku – postępowanie II
Dodano: 2023-11-15 - Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowice w technologii recyklingu.
Dodano: 2023-11-13 - Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Stąporków
Dodano: 2023-11-09 - „Naprawa dróg leśnych w Nadleśnictwie Pińczów uszkodzonych przez deszcz nawalny”
Dodano: 2023-11-06 - Remonty dróg gminnych w miejscowościach Górno Parcele oraz Bęczków
Dodano: 2023-09-21 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych i modernizacja innych dróg na terenie Gminy Stopnica
Dodano: 2023-09-20 - Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Górno w 2023 roku
Dodano: 2023-06-12 - „Bieżące remonty dróg”
Dodano: 2023-04-17