Przetargi.pl
Bieżący remont dróg gminnych i lokalnych na terenie gminy Bieliny w 2019 roku

Gmina Bieliny ogłasza przetarg

  • Adres: 26-004 Bieliny, ul. Partyzantów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 413 026 107
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieliny
    ul. Partyzantów 17
    26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, fax. 413 026 107
    REGON: 00000000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżący remont dróg gminnych i lokalnych na terenie gminy Bieliny w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżący remont dróg gminnych i lokalnych na terenie gminy Bieliny w 2019 roku. W tym: 1.1 Remont cząstkowy istniejącej nawierzchni tłuczniem i klińcem na drogach gminnych i lokalnych w gminie Bieliny zgodnie z załącznikiem nr 5 (wykaz dróg na terenie gm. Bieliny przewidzianych do remontu w 2019 r. i przedmiarem robót załącznikiem nr 7). Zakres robót obejmuje: - dostarczenie kruszywa odpowiedniej jakości, - uzupełnienie ubytków, - profilowanie nawierzchni dróg, - remont nawierzchni kruszywem stabilizowanym mechanicznie walcem o masie minimum 10 ton, - mechaniczne ścinanie poboczy, - wycinka samosiewów , - umocnienie skarp i dna rowu płytami ażurowymi oraz płytami betonowymi, - montaż barier sprężystych Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów. Materiały do wykonania wyrównania powinny składać się z kruszywa łamanego, jednorodnego bez domieszek gliny i innych zanieczyszczeń. 1.2 Odwodnienie drogi - zgodnie z załącznikiem nr 5 (wykaz dróg na terenie gm. Bieliny przewidzianych do remontu w 2019 r. i przedmiarem robót załącznikiem nr 7) Zakres robót obejmuje: - czyszczenie i udrożnienie (odmulenie) rowów z namułu, - czyszczenie przepustów, - kopanie rowu, - wykonanie przepustów drogowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 7 000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy zł 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ; (w formie niepieniężnej) 2. dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy sporządzony według następujących zasad: a) wszystkie pozycje kosztorysu muszą zawierać cenę jednostkową, b) cena jednostkowa każdej pozycji kosztorysowej musi obejmować koszty bezpośrednie robocizny, materiałów, zakupu, pracy sprzętu i transportu technologicznego oraz koszty pośrednie i zysk. c) Koszty zakupu winny być zawarte w cenie materiałów. d) Podane ceny jednostkowe nie mogą ulec podwyższeniu w czasie realizacji zamówienia. e) Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości wszystkich pozycji. f) Wszystkie wartości oraz ostateczna cena oferty powinny być liczone do dwóch miejsc po przecinku. g) Kosztorys ofertowy należy opracować w formie: kosztorysu uproszczonego z cenami jednostkowymi, które zawierają narzuty (koszty pośrednie i zysk natomiast koszty zakupu mają być uwzględnione w cenach materiałów). Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, w każdym czasie kosztorysu szczegółowego, z którego będą wynikać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. h) Wartość danego „elementu robót” winna uwzględniać wszystkie roboty budowlane, których opis elementu dotyczy, w tym koszty robocizny, materiałów, pracy sprzętu i środków transportu technologicznego niezbędnych do wykonania robót oraz koszty pośrednie, zysk, przewidywaną inflację do końca robót i podatek VAT. i) Przy wycenie danego „elementu robót” należy ponadto uwzględnić koszty wszelkich odbiorów, pomiarów, badań, zaświadczeń i protokołów dopuszczających dany element robót do użytkowania i potwierdzających prawidłowe wykonanie robót. Wycena musi także uwzględniać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca w trakcie procedury postępowania o zamówienie publiczne i w trakcie realizacji zamówienia (np. wizji lokalnej, wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, ubezpieczenia budowy itp. ) j) Należy uwzględnić wszelkie koszty (brutto wraz z podatkiem VAT) ewentualnych robót nie ujętych w SIWZ, a koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i obowiązujące przepisy prawa oraz uwzględnić wszelkie opłaty, jakie wykonawca zobowiązany jest ponieść w związku z realizacją zamówienia. k) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe określenie stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma – oryginał; 5. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach