Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 64-510 Wronki, ul. Ratuszowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 545 300 , fax. 672 545 328
- Data zamieszczenia: 2019-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
ul. Ratuszowa 5
64-510 Wronki, woj. wielkopolskie
tel. 672 545 300, fax. 672 545 328
REGON: 52696600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wronki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżący remont budynku Ratusza we Wronkach - wyposażenie budynku Ratusza w system oddymiania. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bieżący remont budynku Ratusza we Wronkach - wyposażenie budynku Ratusza w system oddymiania: - montaż centrali alarmowej – szt. 1, - montaż gniazd – czujek – szt. 4, - montaż przycisków ręcznych – szt. 4, - ułożenie przewodów, - naprawa wytypowanych ościeżnic drzwiowych – szt. 10, - wymiana okien dachowych na oddymiające – szt. 1, - wymiana drzwi – szt. 2, - zmiana lokalizacji hydrantu – szt. 1, - malowanie wyznaczonych pomieszczeń, - montaż klap oddymiających Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach do SIWZ, tj. w przedmiarze, kosztorysie ofertowym i projekcie budowlanym. Zakres projektów realizowany będzie zgodnie z przedmiarem robót budowlanych oraz kosztorysem ofertowym. Wykonawca (gdy będzie to wymagane) dokona zgłoszenia prac i uzgodnienia z konserwatorem zabytków. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów (materiałów) równoważnych w stosunku do tych, które wskazane zostały w Dokumentacji, zgodnie z art. 29 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że będą one spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie UE oraz będą miały parametry takie same lub zbliżone do tych, które określone zostały w ww. dokumentach. Wyroby budowlane objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Prowadzone prace nie mogą zakłócać pracy urzędu. W godzinach pracy urzędu należy zachować drożność ciągu komunikacyjnego. Termin wykonywanych prac należy uzgodnić z Kierownikiem Referatu Organizacyjnego oraz innymi wykonawcami prac prowadzonych w Ratuszu. Roboty uciążliwe – powodujące hałas, drgania, zapylenie, nieprzyjemne zapachy lub zanieczyszczenie powietrza substancjami toksycznymi – Wykonawca będzie realizował po godzinach pracy Urzędu tj. w poniedziałki od godz. 16.00 do godz. 22.00, od wtorku do piątku od godz. 15.30 do godz. 22.00 oraz w soboty i niedziele. Inne nieuciążliwe prace mogą być prowadzone w godzinach pracy urzędu (wszystkie terminy prac muszą być uzgodnieniu z inwestorem). Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania pomieszczeń do remontu (w tym m.in. do przestawiania i zabezpieczania mebli oraz innych przedmiotów i urządzeń znajdujących się w danym pomieszczeniu, tj. osłonięcia przed uszkodzeniem i zabrudzeniem), utrzymania bieżącego porządku w miejscach prowadzonych prac oraz uporządkowania miejsca, w którym zakończono prace (w tym ustawienia mebli i sprzętu). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postepowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza: 1.aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 2.kosztorys(y) ofertowy(e) sporządzony(e) w oparciu o przedmiary robót Zamawiającego, stanowiące załączniki do SIWZ nr 8a i b. Kosztorys(y) ofertowy(e) należy sporządzić metodą uproszczoną w oparciu o przedmiary robót Zamawiającego - zgodne w zakresie przedmiotu robót. W kosztorysie(ach) ofertowym(ch) Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich elementów (pozycji) z przedmiarów robót załączonego(ych) do SIWZ. Zamawiający w zakresie zmian obmiaru dopuszcza jedynie takie zmiany, które nie wpływają na całościowy obmiar wycenianej pozycji, np. szt. 1 - kpl. 1. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego do dokonywania zmian w pozycjach zawartych w przekazanych przedmiarach robót (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości robót, itp.). Jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczenia ilości robót uzna je za niewłaściwe, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. W kosztorysie(ach) ofertowym(ch) należy podać wartość robót w zł netto, wartość podatku VAT w zł i wartość robót w zł brutto, po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz podpisać. 3. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 4. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko - ORLIK 2012” przy ul. Ogrodowej 3 w Osiecznej
Dodano: 2024-07-18 - termomodernizacja budynku komunalnego w Rumianku przy ulicy Parkowej 6
Dodano: 2024-07-15 - Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w rejonie ul. Storczykowej
Dodano: 2024-07-15 - Remont wiatraka - koźlak w Koźminie Wielkopolskim
Dodano: 2024-07-15 - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-07-14 - Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-07-14 - Przebudowa budynku dydaktycznego "B" Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87. Zadanie II.
Dodano: 2024-07-13 - Zakończenie robót związanych z realizacją programu inwestycyjnego na terenie nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B
Dodano: 2024-07-12 - Budowa mostu na ul. Olszynowy Zakątek w Dobrzycy
Dodano: 2024-07-12 - „Młode pokolenie w służbie dziedzictwa kultury - renowacja XVIII-wiecznego budynku szkoły – dawnego Pawilonu Pałacu Biskupów Poznańskich”
Dodano: 2024-07-12