Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w zakresie koszenia poboczy, skarp i przeciwskarp

Powiat Głogowski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, Sikorskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 282 801, , fax. 767 282 817
  • Data zamieszczenia: 2020-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Głogowski
    Sikorskiego 21
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 767 282 801, , fax. 767 282 817
    REGON: 39065211100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w zakresie koszenia poboczy, skarp i przeciwskarp
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Bieżące utrzymanie zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w zakresie koszenia poboczy, skarp i przeciwskarp”. 2. Zakres przedmiotu umowy określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej w dalszej części SIWZ), załącznikach do SIWZ, w tym w szczególności w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych, wykazach, wzorze umowy. 3. Wszystkie prace określone będą wykonywane zgodnie z SIWZ i jej załącznikami. 4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 6. Zastrzega się możliwość ograniczenia zakresu prac z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć na tym etapie bez skutków prawnych. Zasady rozliczania prac dodatkowych, zamiennych i zaniechanych opisane zostały we wzorze umowy stanowiącej załączniki do SIWZ. 7. Prace będą realizowane w dwóch trybach: 1.tryb ściśle określony, tj. I koszenie w następujących terminach: rozpoczęcie prac: w terminie 4 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy i zakończenie prac: 30.06.2020 r.; II koszenie w następujących terminach: rozpoczęcie prac: od dnia 27.08.2020 r. i zakończenie prac: w terminie 50 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia II koszenia (termin 50 dni stanowi termin maksymalny wykonania II koszenia; do umowy w Wykonawcą wpisany zostanie termin podany w ofercie – termin stanowi kryterium oceny), 2.tryb podstawowy dla koszenia dodatkowego – zamówienia wg potrzeb – czas przystąpienia do prac w ciągu 72 godzin od zgłoszenia pisemnego w terminie określonym w zleceniu, przy czym termin wykonania poszczególnych zleceń nie będzie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. 3.9.1. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: Zakres przedmiotu umowy określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, załącznikach do SIWZ, w tym w szczególności w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych, wykazach. - Załącznik nr 7 do SIWZ – projekt umowy, - Załącznik nr 8 do SIWZ – Ogólne Specyfikacje techniczne –koszenie trawy, - Załącznik nr 9 do SIWZ – wykaz dróg powiatowych , - Załącznik nr 10 do SIWZ – wykaz dróg powiatowych do koszenia skarp, wykaz dróg powiatowych do koszenia poboczy, - Załącznik nr 11 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77312000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: 1 639,00 zł (Słownie: jeden tysiąc sześćset trzydzieści dziewięć złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ,; b) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; d) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodnośc z oryginałem; e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; f) potwierdzenie wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach