Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie zieleni w pasie drogowym na terenie miasta Gliwice

Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2706505, 2706512 , fax. 032 3354011
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
    ul. Bolesława Śmiałego 2B 2B
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2706505, 2706512, fax. 032 3354011
    REGON: 24000925100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie zieleni w pasie drogowym na terenie miasta Gliwice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Koszenie, grabienie i wywóz skoszonej trawy - 54 ha - krotność koszenia w zależności od potrzeb ( wstępnie ocenia się na 3 x) 1. Prace wykonywać tylko w dni robocze (poniedziałek-piątek), w godz. od 700 do 2000 oraz w soboty w godz. od 700 do 1800, 2. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników. 3. Wywozu skoszonej trawy należy dokonywać najpóźniej następnego dnia, 4. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca, II. Grabienie i wywóz liści (wiosna i jesień ) 2x 9,5 ha 1. Prace wykonywać tylko w dni robocze (poniedziałek-piątek), w godz. od 700 do 2000 oraz w soboty w godz. od 700 do 1800, 2.Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników, 3.Wywozu skoszonej trawy należy dokonywać najpóźniej następnego dnia, 4.Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca, III. Cięcie żywopłotów wg wykazu - 20.000 m2 1. Cięcia 3 płaszczyzn żywopłotu, 2. Zebranie i wywóz pędów, IV. Pielęgnacja krzewów w skupinach- 4000 m2 1.Przycinanie krzewów, 2.Wygrabienie, pielenie skupin, V. Poprawienie palików przy drzewach - 400 szt. 1. Wymiana połamanych palików, 2. Założenie nowych wiązadeł i poprzeczek, VI. Usuwanie odrostów przy drzewach - 2500 szt 1. Obcięcie odrostów przy drzewach, 2. Zebranie i wywóz pędów, VII. Usuwanie darni z chodników - 4000 m2 1. Ścięcie darni, 2. Zebranie, załadunek i wywóz,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773140004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. Warunki szczegółowe: Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia z sumą gwarancyjną na kwotę min.100 000 zł. dla każdego zadania(rejonu). Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji min. 8 pracowników w tym min. 2 kierowców (oprócz personelu kierowniczego) dla każdego zadania ( rejonu). Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać że zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 3lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 zadania polegające na wykonywaniu robót przy uporządkowaniu terenów zieleni o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto w skali jednego roku - dla każdego zadania (rejonu). Jako dokumenty (referencje) potwierdzające wykonanie zadań z ostatnich 3 lat Zamawiający uzna te, które dotyczą realizacji zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak w roku 2006. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować niżej wymienionymi pełnosprawnymi narzędziami i urządzeniami- dla każdego zadania (rejonu). Lp. Typ i charakterystyka sprzętu Minimalna wymagana liczba jednostek 1. Kosiarki mechaniczne 4 szt w tym 1 szt. o szer. roboczej powyżej 80 cm. 2. Podkaszarki 6 szt 3. Środki transportu o ładowności 0,7 T - 5 T 2 szt
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do formularza oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. dla każdego zadania(rejonu). 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 2 do formularza oferty. Do wykazu należy dołączyć: - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. - Wykaz na załączniku nr 3 do formularza oferty ,wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z co najmniej dwoma referencjami (dokumentami) od poprzednich zamawiających , potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca na Załączniku nr 4 do formularza oferty. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w w/w wykazie, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach