Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w pasie drogowym dróg powiatowych i dróg wojewódzkich z podziałem na zadania

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4227478, 4227874 , fax. 324 227 479
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4227478, 4227874, fax. 324 227 479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w pasie drogowym dróg powiatowych i dróg wojewódzkich z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie utrzymania zieleni przydrożnej w pasie drogowym dróg powiatowych i wojewódzkich oraz bieżącego utrzymania żywopłotów i krzewów w pasie drogowym dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: Zadanie 1 – utrzymanie zieleni przydrożnej w pasie drogowym dróg powiatowych Zadanie 2 – utrzymanie zieleni przydrożnej w pasie drogowym dróg wojewódzkich Zadanie 3 – wykonanie wyceny wartości drewna możliwego do pozyskania z wycinki zadrzewień w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Rybnickiego oraz sporządzenie operatu szacunkowego; Zadanie 4 – wykonanie wyceny wartości drewna możliwego do pozyskania z wycinki zadrzewień w pasie drogowym dróg wojewódzkich oraz sporządzenie operatu szacunkowego Zadanie 1 – obejmuje: a)usunięcie drzew, w tym złomów i wywrotów, w szacowanej ilości 100 szt. z jednoczesnym odkupieniem przez wykonawcę pozyskanego drewna, frezowanie pni po wycince oraz zrębkowanie masy drzewnej pozyskanej z koron drzew wraz z transportem poza teren pasa drogowego wraz z utylizacją. Ponadto usługa obejmuje usunięcie karpiny wraz z odwozem poza teren pasa drogowego i utylizacją w przypadku wywrotu drzewa. Zestawienie ilości drzew do usunięcia opisano w formularzu cenowym (Załącznik nr 2a do SIWZ) i zestawieniach (Załącznik nr 8 do SIWZ) stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Drzewa powinny być ścięte tak, aby pozostały po ścince pień znajdował się na głębokości 20 cm poniżej poziomu jezdni (dotyczy drzew rosnących w poboczu drogi) oraz 10 cm poniżej poziomu gruntu – dotyczy drzew rosnących na innym terenie pasa drogowego niż pobocze. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do: • uprzątnięcia ściętych drzew i gałęzi, • zakupu drewna pozyskanego z wycinki • uporządkowania terenu. b)cięcia pielęgnacyjno-redukcyjne w koronach drzew przydrożnych w zakresie usunięcia posuszu, gałęzi ograniczających pionową skrajnię drogową, gałęzi nadłamanych, zasłaniających tablice i tarcze drogowego oznakowania pionowego i ograniczających widoczność po wewnętrznej stronie łuków poziomych w szacowanej ilości do 50 szt. oraz usunięciu zakrzewienia gęstego i krzaczastych form zadrzewienia liściastego, w szacowanej ilości do 500 m2, z jednoczesnym zrębkowaniem pozyskaniem masy drzewnej wraz z jej transportem poza teren pasa drogowego i utylizacją. Zestawienie ilości drzew do cięć w koronach opisano w formularzu cenowym (Załącznik nr 2a do SIWZ) oraz zestawieniach zamieszczonych w załączniku nr 8 do SIWZ. Korony drzew powinny być cięte zgodnie ze sztuką ogrodniczą. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie przy cięciach w koronach drzew do: • usunięcia gałęzi suchych, chorych, nadłamanych i ocierających się między sobą, • oraz usunięcia odrostów przy pniach drzew. Ciecia gałęzi należy wykonać w ilości ograniczonej do niezbędnego minimum, a w przypadku konieczności silniejszego podcięcia gałęzi od strony jezdni (ponad 20 %) należy zrównoważyć masę od strony przeciwnej przez przeprowadzenie częściowego rozluźnienia pozostałej części korony. c)cięć korygujących (po wiatrołomach) w koronach drzew przydrożnych w zakresie usunięcia gałęzi nadłamanych, w szacowanej ilości 25 szt. z jednoczesnym zrębkowaniem pozyskanej masy drzewnej wraz z jej transportem poza teren pasa drogowego i utylizacją, a ponadto oczyszczenie terenu z wyłamanych gałęzi i konarów. Zestawienie ilości drzew do cięć w koronach opisano w formularzu cenowym (Załącznik nr 2a do SIWZ) oraz zestawieniach zamieszczonych w załączniku nr 8 do SIWZ. Korony drzew powinny być cięte zgodnie ze sztuką ogrodniczą. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie przy cięciach w koronach drzew do: • usunięcia gałęzi suchych, chorych, nadłamanych i ocierających się między sobą, • usunięcia odrostów przy pniach drzew. Zadanie 2 – obejmuje: a)usunięcie drzew, w tym złomów i wywrotów, w szacowanej ilości 100 szt. z jednoczesnym odkupieniem przez wykonawcę pozyskanego drewna, frezowanie pni po wycince oraz zrębkowanie masy drzewnej pozyskanej z koron drzew wraz z transportem poza teren pasa drogowego wraz z utylizacją. Ponadto usługa obejmuje usunięcie karpiny wraz z odwozem poza teren pasa drogowego i utylizacją w przypadku wywrotu drzewa. Zestawienie ilości drzew do usunięcia opisano w formularzu cenowym (Załącznik nr 2b do SIWZ) i zestawieniach (Załącznik nr 8 do SIWZ) stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Drzewa powinny być ścięte tak, aby pozostały po ścince pień znajdował się na głębokości 20 cm poniżej poziomu jezdni (dotyczy drzew rosnących w poboczu drogi) oraz 10 cm poniżej poziomu gruntu – dotyczy drzew rosnących na innym terenie pasa drogowego niż pobocze. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do: • uprzątnięcia ściętych drzew i gałęzi, • zakupu drewna pozyskanego z wycinki • uporządkowania terenu. b)cięcia pielęgnacyjno-redukcyjne w koronach drzew przydrożnych w zakresie usunięcia posuszu, gałęzi ograniczających pionową skrajnię drogową, gałęzi nadłamanych, zasłaniających tablice i tarcze drogowego oznakowania pionowego i ograniczających widoczność po wewnętrznej stronie łuków poziomych w szacowanej ilości do 50 szt. oraz usunięciu zakrzewienia gęstego i krzaczastych form zadrzewienia liściastego, w szacowanej ilości do 500 m2, z jednoczesnym zrębkowaniem pozyskaniem masy drzewnej wraz z jej transportem poza teren pasa drogowego i utylizacją. Zestawienie ilości drzew do cięć w koronach opisano w formularzu cenowym (Załącznik nr 2b do SIWZ) oraz zestawieniach zamieszczonych w załączniku nr 8 do SIWZ. Korony drzew powinny być cięte zgodnie ze sztuką ogrodniczą. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie przy cięciach w koronach drzew do: • usunięcia gałęzi suchych, chorych, nadłamanych i ocierających się między sobą, • oraz usunięcia odrostów przy pniach drzew. Ciecia gałęzi należy wykonać w ilości ograniczonej do niezbędnego minimum, a w przypadku konieczności silniejszego podcięcia gałęzi od strony jezdni (ponad 20 %) należy zrównoważyć masę od strony przeciwnej przez przeprowadzenie częściowego rozluźnienia pozostałej części korony. c)cięć korygujących (po wiatrołomach) w koronach drzew przydrożnych w zakresie usunięcia gałęzi nadłamanych, w szacowanej ilości 25 szt. z jednoczesnym zrębkowaniem pozyskanej masy drzewnej wraz z jej transportem poza teren pasa drogowego i utylizacją, a ponadto oczyszczenie terenu z wyłamanych gałęzi i konarów. Zestawienie ilości drzew do cięć w koronach opisano w formularzu cenowym (Załącznik nr 2b do SIWZ) oraz zestawieniach zamieszczonych w załączniku nr 8 do SIWZ. Korony drzew powinny być cięte zgodnie ze sztuką ogrodniczą. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie przy cięciach w koronach drzew do: • usunięcia gałęzi suchych, chorych, nadłamanych i ocierających się między sobą, • usunięcia odrostów przy pniach drzew. Zadanie 3 – obejmuje wykonanie wyceny wartości drewna możliwego do pozyskania z wycinki zadrzewień w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Rybnickiego oraz sporządzenie w trzech egzemplarzach operatu szacunkowego. Zadanie 4 – obejmuje wykonanie wyceny wartości drewna możliwego do pozyskania z wycinki zadrzewień w pasie drogowym dróg wojewódzkich oraz sporządzenie w trzech egzemplarzach operatu szacunkowego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz odpowiednie „Specyfikacje techniczne” (Załączniki nr 9a-9d do SIWZ) Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na świadczeniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio: a)Zadanie 1 i Zadanie 2– co najmniej 3 osoby w tym: • 1 osoba posiadająca wykształcenie z zakresu ogrodnictwa, leśnictwa lub uprawnienia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia – do nadzoru nad prowadzonymi robotami, • 2 pilarzy w tym 1 z uprawnieniami do wykonywania prac na wysokości. b)Zadanie 3 i Zadanie 4 – co najmniej 1 osobę posiadającą wykształcenie z zakresu ogrodnictwa, leśnictwa względnie rolnictwa oraz posiadającą uprawnienia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: • dla Zadania 1 – 2000,00 zł • dla Zadania 2 – 2000,00 zł • dla Zadania 3 – 180,00 zł • dla Zadania 4 – 180,00 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust 6 pkt. 1-5 ustawy Pzp: a)pieniądzu b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)gwarancjach bankowych d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Żorach nr 03 8456 0009 2001 0023 9732 0002. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego wskazanym w pkt. 3 przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej lub innej niż pieniądz – dokument potwierdzający jego wniesienie został załączony do oferty. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: • gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, • okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: • poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, • poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. f)Oferta niezabezpieczona akceptowalna formą wadium zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór wg Załącznika nr 7 do SIWZ). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a)wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, b)podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg załącznika nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach