Przetargi.pl
„Bieżące utrzymanie zieleni na terenie Miasta i Gminy Pleszew”

Miasto i Gmina Pleszew ogłasza przetarg

  • Adres: 63300 Pleszew, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 74 28 300 , fax. (062) 74 28 301
  • Data zamieszczenia: 2018-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Pleszew
    Rynek 1
    63300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 74 28 300, fax. (062) 74 28 301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pleszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bieżące utrzymanie zieleni na terenie Miasta i Gminy Pleszew”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie zieleni na terenach należących do Miasta i Gminy Pleszew obejmujące: a) pielęgnacji drzew (300 szt.), b) wycinaniu drzew (60 szt.), c) pielęgnacji krzewów (1425szt.), d) koszeniu trawników (644.705 m2), e) koszenie trawników (sprzęt + paliwo zamawiającego)- (9.000 m2), f) koszenie trawników działki budowlane (245.398 m2), g) koszenie trawników na pow. 15 m2 wokół przystanku komunikacyjnego typu wiata na terenie Gminy Pleszew (18 szt.), h) przycinaniu żywopłotów (8.337,00 m2), i) wykaszanie traw z poboczy dróg (1.020.000 m2) j) wygrabianie liści z terenów trawiastych (80.326 m2), k) podlewanie terenów (woda Zamawiającego) (19.840 m2), l) podlewanie drzew i krzewów nowo nasadzonych (drzewa 1200 szt., krzewy 640 szt.), m) nasadzenia na terenach zieleni: gazonów i donic roślinami ozdobnymi, terenu Parku Miejskiego, terenu Placu Kościelnego oraz Ogrodu Jordanowskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: dla Części nr 1 – 700,00 zł (słownie: siedemset złotych), dla Części nr 2 – 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), dla Części nr 3 – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); b) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”; c) formularz cenowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ); d) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą); e) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach