Przetargi.pl
„Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej, wykaszanie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice” - z podziałem na zadania

GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322147114
  • Data zamieszczenia: 2023-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
    Plac Jana Pawła II 1
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 322147114
    REGON: 276258121
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej, wykaszanie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice” - z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I:Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej na terenie miasta Czechowice-Dziedzice – tereny zarządzane przez Wydział Inwestycji i Zarządu Drogami.1. Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej tj. usuwanie zanieczyszczeń z terenów zieleni miejskiej, w rejonie urządzeń służących do rekreacji, placów zabaw, alejek, terenów utwardzonych znajdujących się w parkach i na skwerach.a) codzienne i bieżące utrzymanie czystości na terenach zieleni, polegających na zbieraniu zanieczyszczeń znajdujących się na terenie objętym zamówieniem oraz wywóz i zagospodarowanie nieczystości;b) codzienne i bieżące oczyszczanie alejek, placów, nawierzchni utwardzonych w parkach i skwerach, cieku wodnego, stawu w tym terenów zieleni urządzonych (klombów, rabat kwiatowych) polegających na zbieraniu zanieczyszczeń znajdujących się na terenie objętym zamówieniem. Realizacja usługi odbywa się od poniedziałku do soboty włącznie do godz. 9.00 (w pierwszej kolejności prace wykonywane są w parkach i na skwerach); po wykonaniu wyżej wymienionej usługi realizowane są prace związane z usuwaniem wyrastających chwastów, traw oraz usuwaniem darni z chodników, alejek, obrzeży chodnikowych, krawężników drogowych itp., które odbywa się również od poniedziałku do soboty włącznie oraz wywóz i zagospodarowanie nieczystości jak również poniesieniem z tego tytułu opłat;c) codzienne i bieżące utrzymanie czystości na terenie placów zabaw, terenów rekreacyjno-sportowych (boiska, place rekreacyjne, place zabaw, zjazd linowy, siłownie plenerowe, skate parki, górki saneczkowe) polegających na zbieraniu zanieczyszczeń oraz wywóz i zagospodarowanie nieczystości jak również poniesieniem z tego tytułu opłat;d) grabienie liści oraz ich zagospodarowanie jak również poniesieniem z tego tytułu opłat: jednokrotnie – w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy oraz w okresie od 1 października do 30 listopada: co dwa tygodnie lub raz w miesiącu. Grabienie liści odbywać się będzie zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. Zamawiający może wprowadzić obszary z ograniczeniem grabienia liści.e) jeden raz na dwa tygodnie mechaniczne oczyszczanie alejek, placów i nawierzchni utwardzonych w parkach i skwerach. Przystąpienie do prac może nastąpić po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym;f) Montaż, utrzymanie w sprawności technicznej pompy pływającej z oświetleniem LED, utrzymanie czystości, demontaż. Zakres prac obejmuje:− odbiór pompy pływającej w dniu 24 kwietnia 2023 r. z magazynu Zamawiającego;− montaż pompy pływającej oraz podłączenie jej do zasilania 230V do 27 kwietnia 2023 r. zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, montaż pompy pływającej wraz z umocowaniem odbywa się w części środkowej stawu;− nadzór nad prawidłowym działaniem pompy pływającej;− co najmniej jeden raz na dwa tygodnie czyszczenie pompy pływającej;− odłączenie od zasilania 230V oraz demontaż pompy pływającej w dniach 9-12 październik 2023 r., czyszczenie i przekazanie do magazynu Zamawiającego.g) Wykonawca zobowiązany jest również do zareagowania i usunięcia wszelkich zanieczyszczeń w trybie interwencyjnym („czas reakcji”) maksymalnie w ciągu 90 minut od chwili zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego – zgodnie z kryterium. 2. Pielęgnacja (przycinanie, formowania) krzewów i żywopłotów.Przedmiotem usługi jest dwukrotna pielęgnacja krzewów i żywopłotów (przycinanie, formowanie). Przewidywany termin realizacji prac: maj/czerwiec oraz lipiec/sierpień.Realizacja usługi nastąpi na podstawie druku wskazania prac, które otrzyma z co najmniej pięciodniowym wyprzedzeniem. 3. Wykaszanie terenów zielonych – tereny ogólnodostępne.Przedmiotem usługi jest: wykaszanie trawników wraz z wygrabieniem, wywozem i zagospodarowaniem powstałej biomasy. Prace te powinny być wykonane przy użyciu sprzętu mechanicznego, dostosowanego do lokalnych warunków terenowych. Usługę koszenia traw należy wykonywać kosiarkami. Kosiarkę samojezdną samozbierającą w głównej mierze należy wykorzystać do prac w parkach, skwerach oraz na dużych powierzchniach zielonych. Na mniejszych powierzchniach należy stosować kosiarki z pojemnikiem. Użycie kos mechanicznych jest dopuszczalne jedynie w miejscach z ograniczoną dostępnością np. na skarpach, w rejonie drzew, znaków drogowych, hydrantów, koszy, ławek oraz innych elementów małej architektury. Szczegółowy zakres opisany jest w specyfikacji usługi, która stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia.Zadanie II: Utrzymanie czystości i zieleni na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice – tereny zarządzane przez Administrację Zasobów Komunalnych.1. Bieżące utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej, w rejonie urządzeń służących do rekreacji, placów zabaw jak również alejek, terenów utwardzonych znajdujących się w parkach i na skwerach.a) bieżące utrzymanie czystości na terenach zieleni, polegających na zbieraniu wszelkich odpadów w tym: gałęzie, liście, pozostałości po papierosach, opakowania szklane, stłuczone opakowania szklane oraz inne odpady znajdujące się na terenach objętych usługą, wywóz i zagospodarowanie zanieczyszczeń - odbywa się od poniedziałku do soboty włącznie.b) grabienie liści zgodnie z pkt. 3 - wykaz terenów zielonych ujętych do wykaszania: jednokrotnie – w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy oraz w okresie od 1 października do 30 listopada:Grabienie liści, wywóz i ich zagospodarowanie odbywać się będzie zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. Zgrabione liście nie mogą pozostać na terenach zielonych nie dłużej niż jeden dzień od momentu wygrabienia, natomiast pozostałe odpady wywożone są na bieżąco.c) Wykonawca zobowiązany jest również do zareagowania i usunięcia wszelkich zanieczyszczeń w trybie interwencyjnym („czas reakcji”) maksymalnie w ciągu 180 minut od chwili zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego – zgodnie z kryterium.2. Pielęgnacja (przycinanie, formowania) krzewów i żywopłotów.Przedmiotem usługi jest dwukrotna pielęgnacja krzewów i żywopłotów (przycinanie, formowanie).Przewidywany termin realizacji prac: czerwiec oraz lipiec/sierpień.Realizacja usługi nastąpi na podstawie druku wskazania prac, które otrzyma z pięciodniowym wyprzedzeniem. 3. Wykaszanie terenów zielonych – tereny ogólnodostępne.Przedmiotem usługi jest: wykaszanie trawników wraz z wygrabieniem, wywozem i zagospodarowaniem powstałej biomasy. Prace te powinny być wykonane przy użyciu sprzętu mechanicznego, dostosowanego do lokalnych warunków terenowych.Wygrabienie, zebranie oraz wywóz ściętej trawy z powierzchni zielonych może odbywać się w sposób mechaniczny lub ręczny, w zależności od istniejących warunków terenowych. Czynności te należy wykonać niezwłocznie po wykonaniu prac jednakże nie później niż w dniu koszenia.Szczegółowy zakres opisany jest w specyfikacji usługi, która stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia.Zadanie III: Wykaszanie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice – tereny zarządzane przez Wydział Inwestycji i Zarządu Drogami.Przedmiotem usługi jest wykaszanie traw i chwastów wraz z wycinką samosiejek w rejonie drzew i krzewów, wykonanie prac porządkowych, które polegają na zebraniu oraz usunięciu wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się na terenie objętym zamówieniem.Szczegółowy zakres opisany jest w specyfikacji usługi, która stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:Zadanie I 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100);Zadanie II 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100);Zadanie III 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 Ustawy Pzp.:1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.1.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejZamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.1.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowaZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej:Zadanie I- w kwocie nie mniejszej niż 150 000,00 złZadanie II- w kwocie nie mniejszej niż 60 000,00 złZadanie III- w kwocie nie mniejszej niż 35 000,00 złW przypadku udziału w postępowaniu na więcej niż jedno zadanie Wykonawca musi spełnić warunki wynikające z sumy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wymaganej dla poszczególnych zadań.1.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:1.4.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał/wykonuje co najmniej jedną (1) usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.:o w przypadku złożenia oferty na zadanie I – polegającą na utrzymaniu i/lub wykaszaniu terenów zielonych w jednym sezonie, przez okres min. 6 m-cy,o powierzchni co najmniej 90 000 m2.o w przypadku złożenia oferty na zadanie II – polegającą na utrzymaniu i/lub wykaszaniu terenów zielonych w jednym sezonie, przez okres min. 6 m-cy, o powierzchni co najmniej 40 000 m2.o w przypadku złożenia oferty na zadanie III – polegającą na utrzymaniu i/lub wykaszaniu terenów zielonych w jednym sezonie, o powierzchni co najmniej 4 ha.UWAGA!W przypadku udziału w postępowaniu na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca musi spełnić warunki dla każdego zadania z osobna.Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedno zadanie, NIE MOŻE na potwierdzenie spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu wskazać tą samą usługę dla kilku zadań.W przypadku, gdy wykazywane usługi, są częścią większego zamówienia dotyczącego szerszego zakresu prac, należy podać w wykazie usług tylko informacje potwierdzające spełnianie ww. warunku.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usługi wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać usługę, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.1.4.2. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem:w przypadku złożenia oferty na zadanie Io min. jednej samobieżnej mechanicznej zamiatarki do oczyszczania alejek wyposażoną w urządzenie zraszające materiał zbierany;o min. jednego pojazdu do wywozu zanieczyszczeń/odpadów o DMC 3,5 t;o min. jednej kosiarki samobieżnej (samozbierającej) o poj. zbiornika na pokos co najmniej 0,5 m3;o min. dwóch kosiarek spalinowych/akumulatorowych;o min. dwóch kos spalinowych/akumulatorowych;o min. jednych spalinowych/akumulatorowych nożyc do cięcia krzewówi żywopłotów.w przypadku złożenia oferty na zadanie IIo min. jednego pojazdu do wywozu zanieczyszczeń/odpadów o DMC 3,5 t;o min. jednej kosiarki samobieżnej (samozbierającej);o min. dwóch kosiarek spalinowych/akumulatorowych;o min. dwóch kos spalinowych/akumulatorowych;o min. jednych spalinowych/akumulatorowych nożyc do cięcia krzewówi żywopłotów.w przypadku złożenia oferty na zadanie IIIo min. jednego pojazdu do wywozu zanieczyszczeń/odpadów o DMC 3,5 t;o min. jednej kosiarki bijakowej na wysięgniku wraz z pojazdem;o min. trzech kos spalinowych/akumulatorowych.UWAGA!W przypadku udziału w postepowaniu na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca musi spełnić warunki wynikające z posiadania lub dostępności sumy sprzętów z poszczególnych zadań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach