Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Zambrów w okresie od 16.04.2020r. do 15.04.2023r.

Burmistrz Miasta Zambrów ogłasza przetarg

  • Adres: 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0862712210 w. 16 , fax. 862 712 117
  • Data zamieszczenia: 2020-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Zambrów
    ul. Fabryczna 3
    18-300 Zambrów, woj. podlaskie
    tel. 0862712210 w. 16, fax. 862 712 117
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Zambrów w okresie od 16.04.2020r. do 15.04.2023r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie składa się z dwóch części: - część I- Tereny zielone nad zalewem i przy Szkole Podstawowej Nr 3, powierzchnia: 4,3 ha W zakres prac wchodzi: 1. Trawniki- koszenie wraz z zebraniem i wywozem skoszonej trawy 2. Rabaty kwiatowe oraz kwietniki, nasadzenia i pielęgnacja 3. Formowanie, pielęgnacja oraz odchwaszczanie krzewów i żywopłotów 4. Utrzymanie czystości na terenach zielonych w tym alejek 5. Wywóz i utylizacja śmieci zebranych z terenów zielonych oraz z koszy na śmieci 6. Bieżące utrzymanie w sprawności technicznej i malowanie pomostu drewnianego 7. Utrzymanie czystości lustra wody na zalewie 8. Utrzymanie w czystości elementów małej architektury 9. Utrzymanie w czystości fontann 10. Utrzymanie zimowe chodników, alejek i schodów -część II- zieleń miejska- parki i skwery, powierzchnia: 7,6ha, w tym:  Park przy ul. Cmentarnej o powierzchni 1,2ha (część IIa)  Pozostałe o powierzchni 6,4ha: • skwer przy ul. Sadowej, • skwer przy Pomniku Powstania Styczniowego, • skwer przy kościele Św. Trójcy, • park przy Placu Sikorskiego, • teren przy Al. Woj. Polskiego 11, • skwer przy Al. Woj. Polskiego ( przy Centrum Edukacji i Pracy), • teren przy ul. Poświątne, • teren przy pomniku żubra, • księży lasek, • teren przy Al. Woj. Polskiego 25 i ARiMR, • teren zielony przy poczcie na ul. Kościuszki, • teren przy ulicy Kościuszki, • trawniki wokół ronda przy ul. Pileckiego, ul. Żytniej oraz ul. Bema. W zakres prac wchodzi: 1. Trawniki- koszenie wraz z zebraniem i wywozem skoszonej trawy 2. Rabaty kwiatowe oraz kwietniki, nasadzenia i pielęgnacja 3. Formowanie, pielęgnacja oraz odchwaszczanie krzewów i żywopłotów 4. Utrzymanie czystości na terenach zielonych w tym alejek 5. Wywóz i utylizacja śmieci zebranych z terenów zielonych oraz z koszy na śmieci 6. Utrzymanie zimowe na terenach zielonych chodników, alejek i schodów 7. Utrzymanie w czystości elementów małej architektury i pomników Na terenie parku przy ul. Cmentarnej obowiązuje pielęgnacja zieleni zgodnie z KNR2-21 Szczegółowy zakres części zamówienia opisany jest w harmonogramie i wykazie prac, stanowiącym załącznik Nr 9a ,9b, 9c i 10 do SIWZ. W zakres obowiązków wykonawcy wchodzi również: 1. Prace zimowe polegające na odśnieżaniu i posypywaniu chodników należy prowadzić w taki sposób aby zachować drożność i bezpieczeństwo poruszania się pieszych, w tym usuwanie błota pośniegowego. W przypadku opadów śniegu lub oblodzenia w trakcie nocy prace należy wykonać do godz. 700. 2. Nadzór nad funkcjonowaniem pozostałych obiektów i urządzeń na terenach zielonych i zgłoszenie wg potrzeb do specjalistycznych napraw. W razie potrzeby specjalistycznych napraw zgłaszanie do firmy serwisowej i do Zamawiającego. 3. Wykonywanie prac interwencyjnych w następstwie nieprzewidzianych zdarzeń, m. in. aktów wandalizmu, zaleganiu dużych ilości odpadów, zdarzeń losowych oraz w skutek nagłych zmian pogody (burze, nawałnice, itp.). Zakres prac interwencyjnych obejmuje m.in. zbieranie rozrzuconych odpadów, połamanych konarów/gałęzi drzew, opróżnianie koszy, ustawianie przewróconych koszy na śmieci, itp. Wykonywanie usługi w ramach zakresu dotyczy również dni wolnych od pracy. Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie wykonywania prac interwencyjnych nastąpiło maksymalnie 5 godzin po telefonicznym otrzymaniu zlecenia wykonania prac porządkowych. Jeżeli pomimo trzykrotnych prób skontaktowania się z Wykonawcą, Zamawiający nie uzyska połączenia telefonicznego, uzna się, że Wykonawca został powiadomiony skutecznie i zlecenie zostało przyjęte. Wykonawca udostępni Zamawiającemu kontakt telefoniczny dostępny również w czasie wolnym od pracy. Wykonawca po przybyciu na miejsce wykonywania prac interwencyjnych telefonicznie powiadomi przedstawiciela Zamawiającego o tym fakcie. 2. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał odpowiednią ilość pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, którzy będą wykonywać czynności, o których mowa w pkt. 3). 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp: a) Wykonawca w terminie 5 dni od daty podpisania umowy, dostarczy Zamawiającemu Listę Pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przeznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie określonym w pkt. 3) ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami, która stanowić będzie załącznik do umowy. b) usługi, o których mowa w pkt. 3) objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy – zwane Pracownikami wymienionymi w załączniku do Umowy pn. „Wykaz Pracowników”. c) Wykonawca winien do oferty dołączyć oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę. 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) w celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji i tożsamości osób wykonujących wskazane w pkt. 3)czynności dotyczące realizacji przedmiotu umowy, b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające, co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SIWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. c) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników realizujących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości iloczynu kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę wykonująca czynności, o których mowa w pkt. 3), która nie jest w czasie wykonywania tych czynności zatrudniona na podstawie umowy o pracę. 3) Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia: sprzątanie i wywóz odpadów z terenów zielonych objętych zamówieniem 4) Postanowienia ust. 2 stosuje się odpowiednio do podwykonawców usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I-8 000 PLN. słownie: osiem tysięcy złotych, Część II- 16 000 PLN. słownie: szesnaście tysięcy złotych, (przy ofercie na obie części zamówienia wadium wynosi-24 000zł, słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 8687750009 0010 0101 0201 0002 z Bieżące utrzymanie miejskich terenów zielonych w mieście Zambrów część I lub część II. (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego), 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: 2) gwarancjach bankowych 3) gwarancjach ubezpieczeniowych 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. 2020. 299) 3. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie; 1) potwierdzenie wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy lub wykonawcę. 2) potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP w postaci oryginału dokumentu dołączonego do oferty. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia (tj. jako konsorcjum), z treści dokumentu wadium, wnoszonego w formie innej niż pieniężna, powinno wynikać, że zleceniodawca działa w konsorcjum. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania oferta, wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwróci, zażąda ponownego wniesienia, zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Inne dokumenty: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr , 1a , 1b, 1c do SIWZ. 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika – gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów – załącznik nr 7 do SIWZ. 5) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach