Miasto Kutno ogłasza przetarg
- Adres: 99-300 Kutno, pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 024 2531225, 2531100 , fax. 024 2542836
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Kutno
pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18 18
99-300 Kutno, woj. łódzkie
tel. 024 2531225, 2531100, fax. 024 2542836
REGON: 00052559900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.bip-jst.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej i miejsc pamięci oraz porządku i czystości na terenie Miasta Kutno - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Utrzymanie porządku, czystości, zieleni i elementów małej architektury na terenie Parku im. Traugutta;
2) Utrzymanie porządku, czystości, zieleni i elementów małej architektury na terenie Parku nad Ochnią;
3) Utrzymanie porządku, czystości, zieleni i elementów małej architektury na terenie Parku im. Wiosny Ludów;
4) Utrzymanie porządku, czystości, zieleni i elementów małej architektury na terenie strefy centralnej Miasta Kutno, obejmującej: Pl. Marsz. J. Piłsudskiego, Plac Wolności, Rondo Solidarności, Rynek Zduński i teren przed Kościołem p.w. Św. Wawrzyńca oraz ulice: Zduńska, Teatralna, Miła, Krótka, Asza, Zamenhofa, Królewska, Joselewicza, Pereca, Nawrot, Witosa, Kilińskiego i Narutowicza na odcinku od Pl. Piłsudskiego do Ronda Solidarności;
5) Utrzymanie porządku, czystości, zieleni i elementów małej architektury na terenie miejskich zieleńców, tj. na ul. Chrobrego, ul. 3 Maja, na terenie osiedlowym na Dybowie, na terenie dawnego Cmentarza Ewangelicko-Augsburskiego i na miejskich terenach zielonych przy ulicach: Warszawskie Przedmieście, Podrzecznej, Pułaskiego, Tarnowskiego, Narutowicza, Rychtelskiego, Mickiewicza, Siemiradzkiego i na placu zabaw obok MOPS;
6) Utrzymanie porządku, czystości, zieleni i elementów malej architektury na terenie miejsc pamięci w obrębie Miasta Kutno;
7) Wykonywanie zabiegów w zieleni na terenach nie objętych stałym utrzymaniem:
a) Wykonywanie usługi korygowania koron drzew na terenach nie objętych stałym utrzymaniem;
b) Wykonywanie usługi sadzenia drzew, krzewów i roślin jednorocznych na terenach nie objętych stałym utrzymaniem;
c) Wykonywanie usługi usuwania drzew na terenach nie objętych stałym utrzymaniem;
d) Wykonywanie usługi formowania żywopłotów na terenach nie objętych stałym utrzymaniem;
e) Wykonywanie usługi usuwania chwastów na terenach nie objętych stałym utrzymaniem;
f) Wykonanie usługi podlewania drzew na terenach nie objętych stałym utrzymaniem;
g) Wykonywanie usługi zakładania trawników na terenach nie objętych stałym utrzymaniem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest:
1) doświadczenie:
wykażą, że wykonali (wykonują) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości minimum 200 000,00 PLN brutto, w tym przynajmniej jedna usługa o wartości minimum 80 000,00 PLN brutto.
oraz przedstawią dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane (są wykonywane) należycie;
2) potencjał kadrowy:
wykażą, że dysponują co najmniej 7 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym przynajmniej jedną osobą, sprawującą nadzór nad prowadzonymi pracami z przygotowaniem zawodowym (ogrodniczym, leśnym, rolniczym).
3) potencjał techniczny:
wykażą, że dysponują narzędziami i urządzeniami, niezbędnymi do wykonania zamówienia:
a) środek transportowy (np. ciągnik z przyczepą lub samochód) o ładowności powyżej 3 t (dla części zamówienia, o których mowa w pkt 1) - 7)),
b) środek transportowy (np. ciągnik z przyczepą lub samochód) o ładowności poniżej 3 t (dla części zamówienia, o których mowa w pkt 4) i 6)),
c) zamiatarka mechaniczna do zamiatania ulic (dla części zamówienia, o której mowa w pkt 1), 3), 4) i 5)),
d) kosiarka samojezdna - 2 szt., (dla części zamówienia, o których mowa w pkt 1) - 7)),
e) wykaszarki - 8 szt., (dla części zamówienia, o których mowa w pkt 1) - 7)),
f) dmuchawa do liści (dla części zamówienia, o których mowa w pkt 1) - 7)),
g) nożyce spalinowe do żywopłotów - 2 szt. (dla części zamówienia, o których mowa w pkt 1) - 7)),
h) piły łańcuchowe - 3 szt. (dla części zamówienia, o których mowa w pkt 1) - 7)),
i) frezarka do likwidacji pni po usuniętych drzewach (dla części zamówienia, o których mowa w pkt 1) - 5) i 7)),
j) drabina o wysokości powyżej 5 m (dla części zamówienia, o których mowa w pkt 1) - 7)),
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców stosując formułę spełnia - nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 2.1), 2.2) i 2.3) ogłoszenia - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do siwz.
2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do siwz.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dostarczyć:
3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć:
5. wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do siwz (Doświadczenie Wykonawcy);
6. dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie;
7. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (...) i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do siwz (Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia);
7.a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
8. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - zgodnie z Załącznikiem nr 7 do siwz (Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia);
8.a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8., Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3. i 4. ogłoszenia składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 9. ogloszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 11. ogłoszenia stosuje się odpowiednio.
11. Dokument, o którym mowa w pkt 9.a) ogłoszenia powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument, o którym mowa w pkt 9.b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA: W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna), każdy z uczestników oferty wspólnej musi złożyć oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1., 3. i 4. ogłoszenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bip-jst.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace pielęgnacyjne drzew w ciągach dróg będących własnością Gminy - na terenie Gminy Brzeźnio
Dodano: 2015-12-02 - Wykonanie wycinki drzew na odcinku drogi wojewódzkiej Nr 714 węzeł Romanów - Brójce w ramach zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 714 na odcinku Rzgów - Kurowice wraz z budową obwodnicy m. Wola Rakowa.
Dodano: 2015-10-26 - Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi w roku 2015 z podziałem na zadania
Dodano: 2015-10-21 - Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi w roku 2015 z podziałem na zadania
Dodano: 2015-09-28 - USŁUGA WYCINKI DRZEWI SAMOSIEWÓW, PIELĘGNACJA DRZEW I NASADZENIA DRZEW (96/ZP/15)
Dodano: 2015-09-23 - WYCINANIE I PIELĘGNACJA DRZEW W PASACH DROGOWYCH ULIC GMINNYCH NA TERENIE MIASTA PABIANICE
Dodano: 2015-03-03 - Wycinka drzew z pasów drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu tomaszowskiego.
Dodano: 2015-02-18 - USŁUGA WYCINKI, NASADZEŃ I PIELĘGNACJI DRZEW (111/ZP/14)
Dodano: 2014-09-25 - Usługi ogrodnicze - zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów na terenie nieruchomości Gminnych i Skarbu Państwa pozostających w zarządzie Zamawiającego administrowanych przez RON 1, 2, 3, 4
Dodano: 2014-03-07 - Wycinka drzew i krzewów w korytarzu planowanej obwodnicy m. Wielunia pod nadzorem entomologicznym
Dodano: 2013-11-27