Urząd Miasta i Gminy Myślenice ogłasza przetarg
- Adres: 32-400 Myślenice, Rynek 8/9
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6392300 , fax. 012 6392305
- Data zamieszczenia: 2010-01-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Myślenice
Rynek 8/9 8/9
32-400 Myślenice, woj. małopolskie
tel. 012 6392300, fax. 012 6392305
REGON: 00052549300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.myslenice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie zieleni na terenach miejskich na obszarze Miasta i Gminy Myślenice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego: www.umig.myslenice.pl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadać niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie niniejszego zamówienia. 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p.;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1) oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) wspólnie/łącznie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną). 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 6) wykaz wykonanych we wskazanym okresie usług, z podaniem ich rodzaju oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umig.myslenice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi na prace konserwacyjne zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia
Dodano: 2016-06-09 - Usługi na prace konserwacyjne zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia
Dodano: 2016-05-16 - Utrzymanie zieleni w pasach drogowych i na działkach mienia komunalnego Gminy Zabierzów w 2016 roku
Dodano: 2016-04-14 - Prace utrzymaniowe i porządkowe na rowach i terenach zielonych w Tarnowie
Dodano: 2016-04-08 - Usługa polegająca na pielęgnacji i konserwacji ogrodów Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki - nr sprawy IV/ZKnW/16
Dodano: 2016-03-18 - Utrzymanie zieleni niskiej na terenach Gminy Miejskiej Kraków w parkach, na zieleńcach i w pasach drogowych - dot. obszaru 9. Znak sprawy 1/2016.
Dodano: 2016-01-11 - Zagospodarowanie obszaru Ronda Ofiar Katynia i Ronda Janiny Lewandowskiej. Znak sprawy 6/2015.
Dodano: 2015-11-18 - DOSTAWA ORAZ WYCIĘCIE I NASADZENIE DRZEW
Dodano: 2015-11-05 - Utrzymanie zieleni niskiej na terenie Gminy Miejskiej Kraków z podziałem na sześć części. Znak sprawy 3/2015.
Dodano: 2015-10-09 - Pielęgnacja historycznej zieleni w otoczeniu Fortu nr 2 Kościuszko.
Dodano: 2015-10-02