Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg
- Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
- Data zamieszczenia: 2012-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
ul. Graniczna 21 21
41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
REGON: 27625531200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie w sprawności techniczno-eksploatacyjnej przejść podziemnych na terenie gminy Dąbrowa Górnicza - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej 200 000 EUR zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej Ustawą. 1. Przedmiotem zamówienia są bieżące działania polegające na utrzymaniu w sprawności techniczno-eksploatacyjnej przejść podziemnych i kładki nadziemnej na terenie gminy Dąbrowa Górnicza. 2. Wykaz przejść podziemnych oraz kładki nadziemnej do przedmiotu zamówienia: 2.1.Przejście Reden w ciągu ul. Królowej Jadwigi 2.2.Przejście Damel w ciągu ul. Piłsudskiego 2.3.Przejście Morcinek w ciągu ul. Piłsudskiego 2.4.Przejście Os. Staszic w DK-94 2.5.Przejście Merkury skrzyżowanie ulic: Królowej Jadwigi, Al. Róż 2.6.Przejście Centrum skrzyżowanie ulic: Sobieskiego, Królowej Jadwigi, T. Kościuszki 2.7.Kładka nadziemna w ciągu ul. Sobieskiego 2.8.Przejście pod Aleją Róż. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca do wykonania prace związane z: a) naprawą lub wymianą elementów konstrukcyjnych wchodzących w skład przejść podziemnych i nadziemnych, tj.: - wykładzin ceramicznych, posadzek, ścian, schodów, - blach stropowych, - poręczy, balustrad zewnętrznych (tak aby zawsze były dobrze zamocowane i bezpieczne dla pieszych korzystających z przejścia), - kratek osłonowych odwodnień, rynien, rur spustowych, - zadaszeń i wszelkich innych elementów konstrukcyjnych przejść, b) uzupełnianiem na bieżąco skradzionych rynien i rur spustowych PCV, zadaszeń, krat na odwodnieniach, c) robotami antykorozyjnymi poręczy i balustrad, konstrukcji wg występujących potrzeb, d) konserwacją oświetlenia, wymianą zniszczonych kloszy, opraw, żarówek, świetlówek - w przypadku dewastacji oświetlenia Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego. 4. Prace techniczno-eksploatacyjne prowadzone winny być przez brygadę techniczno-eksploatacyjną składającą się z osób wymienionych w pkt. 8.1.4. SIWZ . 5. Wykonawca poda telefony kontaktowe do 2 osób najpóźniej w dniu podpisania umowy, pod którymi Zamawiający może zgłaszać awarie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, w tym w dni wolne oraz święta. 6. Wykonawca wyznaczy osobę do kontaktu z Zamawiającym w zakresie spraw organizacyjno -technicznych wraz z podaniem jej numeru telefonu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 7. Zamówienie będzie realizowane wg potrzeb Zamawiającego do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie na ten cel. 8. Zamawiający każdorazowo będzie zlecać Wykonawcy wykonanie określonych usług/robót poprzez wystawienie zlecenia i przekazanie go w formie pisemnej, telefonicznej lub faksem. 9. W celu zapewnienia prawidłowej sprawności techniczno-eksploatacyjnej przejść Wykonawca musi w razie awarii podjąć prace w czasie nie dłuższym niż 2 godz. od zgłoszenia telefonicznego/faksowego Zamawiającego. 10. Gwarancja Na wykonane roboty budowlano - instalacyjne oraz zabudowane materiały Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji, licząc od daty zatwierdzenia przez Strony protokołu odbioru końcowego każdego zrealizowanego zlecenia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się usunąć wady i usterki nieodpłatnie w terminie do trzech dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. 11. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawca winien zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł przez cały okres trwania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszty pośrednie liczone od robocizny i sprzętu (Kp od R + S)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30 000 Euro na serwis pogwarancyjny zapewniający sprawność systemu PACS/RIS producenta Pixel Technology s.c. wraz z wszystkimi urządzeniami i oprogramowaniem. (znak sprawy: K.C.O./PN/ 47 / 2016)
Dodano: 2016-07-15 - Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży wodno-kanalizacyjnej i gazowej na terenie nieruchomości pozostających w zarządzie Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Spółka z o.o.
Dodano: 2016-04-19 - Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży elektrycznej na terenie nieruchomości pozostających w zarządzie Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Spółka z o.o.
Dodano: 2016-04-18 - Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży elektrycznej na terenie nieruchomości pozostających w zarządzie Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Spółka z o.o.
Dodano: 2016-01-21 - Okresowe przeglądy, konserwacja i diagnostyka instalacji ochrony przeciwpożarowej, systemu oddymiania pionów klatek schodowych oraz instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w budynkach Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-01-20 - Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży wodno-kanalizacyjnej i gazowej na terenie nieruchomości pozostających w zarządzie Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Spółka z o.o.
Dodano: 2016-01-20 - Świadczenie w roku 2016 usług pogotowia technicznego (awaryjnego) w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
Dodano: 2015-12-11 - Świadczenie usług serwisowych urządzeń wchodzących w skład zintegrowanego systemu bezpieczeństwa SMP-NT/S dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK Makoszowy w 2016 r.
Dodano: 2015-12-09 - Obsługa i pogotowie techniczne w Oddziale Materiałów Ogniotrwałych
Dodano: 2015-12-04 - Pełnienie pogotowia awaryjnego i całodobowa obsługa nieruchomości oraz wykonywanie remontów dla budynków przy ul. Pszczyńskiej 292 i 294 w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2015-12-02