Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie w sprawności techniczno-eksploatacyjnej przejść podziemnych na terenie gminy Dąbrowa Górnicza

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
    REGON: 00051575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie w sprawności techniczno-eksploatacyjnej przejść podziemnych na terenie gminy Dąbrowa Górnicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykaz przejść podziemnych oraz kładki nadziemnej do przedmiotu zamówienia: 1.Przejście Reden w ciągu ul.Królowej Jadwigi 2.Przejście Damel w ciągu ul. Piłsudskiego 3.Przejście Morcinek w ciągu ul. Piłsudskiego 4.Przejście Os. Staszic w DK-94 5.Przejście Merkury skrzyżowanie ulic: Królowej Jadwigi, Al. Róż 6.Przejście Centrum skrzyżowanie ulic: Sobieskiego, Królowej Jadwigi, T.Kościuszki 7.Kładka nadziemna w ciągu ul.Sobieskiego 8.Przejście pod Aleją Róż W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca do wykonania: 1.Prace dot. należytego utrzymania w sprawności techniczno-eksploatacyjnej przepompowni zlokalizowanej w przejściu podziemnym DAMEL jak również załączania w razie awarii pompy zatapialnej typ AP 51.65.121.A3 z wyłącznikiem pływakowym, oczyszczanie ssaka pompy z zanieczyszczeń ( w przypadku zaistniałych potrzeb ). 2.Prace związane z naprawą lub wymianą: wykładzin ceramicznych, blach stropowych, poręczy, kratek osłonowych odwodnień, rynien i rur spustowych, zadaszeń i wszelkich innych elementów konstrukcyjnych przejść. 3.Prace związane z konserwacją oświetlenia, wymianą zniszczonych kloszy, opraw, żarówek, świetlówek . 4.W przypadku dewastacji oświetlenia niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego. 5.Wykonawca wyznaczy 2 osoby odpowiedzialne za stan techniczny przejść, z telefonami kontaktowymi całodobowymi ( najpóźniej w dniu przekazania obiektów, przejść, Wykonawca w formie pisemnej powiadomi Zamawiającego o wyznaczeniu 2 osób podając ich dane wraz z telefonami kontaktowymi). 6.Wykonywanie wszelkich napraw przejść podziemnych i nadziemnych występujących w trakcie trwania umowy, takich jak: a) naprawa miejscowa posadzek i ścian: tuneli przejść, kładki nadziemnej, schodów, b) uzupełnianie na bieżąco skradzionych rynien i rur spustowych PCV, zadaszeń, krat na odwodnieniach c) naprawa balustrad zewnętrznych i poręczy, tak aby zawsze były dobrze zamocowane i bezpieczne dla pieszych korzystających z przejścia. d) roboty antykorozyjne poręczy i balustrad, konstrukcji wg potrzeb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust.1 Ustawy w wysokości 7. 500 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń, wykazów i dokumentów opisanych w pkt. 11 SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów: 1.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ) - wskazana data podpisania. 1.3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub za zgodą innych podmiotów będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów: 2.1.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia - maksymalnie trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia , obejmujące swoim zakresem łącznie czynności polegające na wykonaniu prac konserwacyjnych, naprawczych, remontowych w obiektach i/lub na terenach użyteczności publicznej, których łączna wartość jest równa lub przekracza 200 000 PLN brutto - (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) - wskazana data podpisania. 2.2. Referencje lub inne dokumenty wystawione przez poprzednich Zamawiających potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie usług, o których mowa w pkt. 11.2.1. SIWZ 2.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj.: minimum 5 osób do utrzymania przejść w sprawności techniczno - eksploatacyjnej, a ponadto 2 pracowników (po 1 dla nw. branż) posiadających uprawnienia: a) w branży elektrycznej: min. uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci typu E do 1 KV (bądź uprawnień wyższych, o ile to jest niezbędne do wykonywania zawodu), b) w branży ogólnobudowlanej do kierowania robotami ogólnobudowlanymi (dotyczy kierownika robót). Do wykazu należy załączyć kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego- (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ) - wskazana data podpisania. 2.4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 11.2.3 SIWZ, wykonawca wskazał osobę którą będzie dysponował za zgodą innych podmiotów - (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ) - wskazana data podpisania. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.Formularz ofertowy - wskazana data podpisania formularza (wzór formularza stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania 4.1. wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w przetargu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4.2 wymagane w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Uwagi: 1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 11.1.1 i 11.1.3 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 3.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 3.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.3 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 uwag, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt 3 uwag stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach