Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie ulic na terenie miasta Kalisza w zakresie oznakowania pionowego z podziałem na dwa rejony

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Piskorzewska 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5049709 , fax. 062 5049701
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Piskorzewska 17 17
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5049709, fax. 062 5049701
    REGON: 25102624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zp@zdm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie ulic na terenie miasta Kalisza w zakresie oznakowania pionowego z podziałem na dwa rejony
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Zakres robót obejmuje w szczególności: 4.2.1. Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu zgodnie ze Szczegółowymi Warunkami Technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach załącznik nr 1 - 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. załącznik do nr 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r.). 4.2.2. Zgłaszanie inspektorowi nadzoru potrzeby wykonania niezbędnych robót w zakresie oznakowania. 4.2.3. Terminowe i sprawne wykonywanie poleceń zamawiającego. 4.2.4. W przypadku wystąpienia sytuacji uszkodzenia znaków mających istotne znaczenie dla bezpieczeństwa ruchu (znaki A-7, B-1, B-2, B-20, D-6,) lub wystąpienia sytuacji zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podjęcia prac w zakresie wykonania stosownego oznakowania, zabezpieczenia miejsca na polecenie ustne, a następnie potwierdzone na piśmie. Podjęcie odpowiednich czynności w tym zakresie winno nastąpić w ciągu 30 minut od momentu zgłoszenia. Miasto Kalisz w powyższym zakresie zostało podzielone na dwa rejony zgodnie z wykazem ulic stanowiącym załącznik do specyfikacji. Długość dróg objętych bieżącym utrzymaniem w zakresie oznakowania pionowego wynosi : Kategoria drogi REJON I REJON II Drogi krajowe 11,3 km 4,7 km Drogi wojewódzkie 2,9 km 6,3 km Drogi powiatowe 40,6 km 38,2 km Drogi gminne 78,9 km 131,6 km 4.3. Wymagania w zakresie oznakowania pionowego: Oznakowanie pionowe winno odpowiadać warunkom określonym w Szczegółowych warunkach technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczania na drogach - załącznik 1- 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (załącznik do Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r.). 4.3.1. Konstrukcja wsporcza. Konstrukcję wsporczą do znaków drogowych należy wykonać z rur stalowych, ocynkowanych o średnicy ? 60 mm i ? 70 mm. Przy mocowaniu znaków do ścian budynków należy zastosować kątowniki, względnie inne kształtowniki. Konstrukcje wymagają akceptacji ze strony inspektora nadzoru. 4.3.2. Tarcze znaku. Tarcze znaku należy wykonać z blachy stalowej o grubości co najmniej 1,5 mm, zabezpieczonej obustronnie przed korozją ocynkowaniem ogniowym lub elektrolitycznym. Wytrzymałość dla tarczy znaku nie powinna być mniejsza niż 310 MPa. Krawędzie tarczy znaku winny być podwójnie gięte. Zamocowanie tarczy znaku do konstrukcji wsporczej winno zapewnić jej stabilność i odporność na obrót bądź przemieszczanie się. 4.3.3. Lico znaku. Do wykonania lica znaków należy stosować materiały odblaskowe spełniające warunki określone w Szczegółowych warunkach technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczania na drogach. W odniesieniu do lica znaków A-7, A-10, A-14, A-17, A-30, B-2, B-20, D-6, D-6a, D-6b i T-27 należy stosować folię odblaskową typu 2 , do pozostałych znaków folię odblaskową typu 1. Do oznakowania czasowego należy stosować lico znaku pokryte folią typu 2. 4.3.4. Materiały. Materiały zastosowane do wykonania znaków drogowych winny spełniać warunki określone normami, a w przypadku ich braku posiadać dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań jakościowych i technicznych. 4.3.5. Umieszczanie znaków. Znaki należy lokalizować zgodnie z warunkami i zasadami określonymi w Szczegółowych warunkach technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczania na drodze. Na tarczy znaku (tylna strona) należy podać : nazwę firmy, miesiąc i rok montażu. 4.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 4.5. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi oferent niezależnie od wyniku postępowania przetargowego. 4.6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332908
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7 tys. zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 9.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 9.1.2. wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie tj.: zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 3 zadania odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć prowadzenie robót związanych z utrzymaniem ulic w zakresie oznakowania pionowego, bądź wykonanie oznakowania pionowego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. 9.1.3. Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany jest do zorganizowania bazy na terenie miasta Kalisza lub w promieniu 10 km od Kalisza wyposażonej j.n.: - w samochód dostawczy o ładowności do 3,5 t, oznakowany, wyposażony w światło ostrzegawcze o barwie żółtej, - w całodobową łączność telefoniczną, - w zestaw znaków drogowych i elementów bezpieczeństwa ruchu w ilościach minimalnych: - znaki A - 7 - szt. 4 - znaki B-20 - szt. 4 - znaki A-30 - szt. 4 - znaki A-12b - szt. 4 - znaki A-12c - szt. 4 - znaki A-14 - szt. 4 - znaki B-2 - szt. 2 - znaki B-1 - szt. 2 - znaki B-33 40 - szt. 2 - znaki D-6 - szt. 6 - zapora drogowa U- 20b - szt. 4 - tablica prowadząca U-3c - szt. 2 - tablica prowadząca U-3d - szt. 2 - pachołki drogowe U-23a - szt. 20 - światła ostrzegawcze o barwie żółtej - szt. 4 - światła ostrzegawcze o barwie czerwonej - szt. 2 - niezbędne narzędzia i materiały potrzebne do ustawienia i montażu znaków drogowych 9.1.4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:, wykażą, że posiadają (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 9.1.6. zaakceptują termin realizacji określony w pkt. 5 SIWZ, 9.1.7. zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur 9.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w pkt. 9.1 SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia. 9.3. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełniać warunki, o których mowa w pkt. 9.1.1. oraz pkt. 9.1.5. SIWZ. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt. 9.1. mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia n/w dokumentów: 10.1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załącznik do SIWZ, 10.2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*, 10.3. dowód wniesienia wadium, 10.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*, 10.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*, 10.6. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert*, 10.7. wykaz robót budowlanych spełniających warunek określony w pkt. 9.1.2. - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (Doświadczenie zawodowe). 10.8. Dokumenty potwierdzające, że wykonane roboty wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt. 10.7. zostały wykonane należycie. Wykonane usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. 10.7. a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert. 10.9. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 9 SIWZ. Dokumenty, o których mowa w pkt. 10.2,10.3, 10.4, 10.5, 10.6, 10.8, 10.9. mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605z późn. zm.). 10.10. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, w przypadku, gdy załączona do oferty kopia zostanie uznana przez Zamawiającego za nieczytelną lub budzącą wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach