Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie ulic na terenie miasta Siedlce

Gmina Miasto Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 794 37 86 , fax. 25 794 37 18
  • Data zamieszczenia: 2021-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Siedlce
    Skwer Niepodległości 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 794 37 86, fax. 25 794 37 18
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.siedlce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie ulic na terenie miasta Siedlce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic na terenie miasta Siedlce. Zamówienie obejmuje: a) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych, b) remonty cząstkowe nawierzchni z elementów betonowych i kamiennych (trylinka, bloczki, kostka i kamień polny), c) wypełnienie szczelin, szwów i pęknięć elastyczną masą zalewową, d) frezowanie nawierzchni bitumicznych (likwidacja garbów, kolein). 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Podane w przedmiarze ilości robót są określone orientacyjnie w oparciu o ilości wykonanych robót w poprzednich latach i mogą ulec zmianie. 4. Na realizację robót Wykonawca będzie otrzymywał zlecenia częściowe według potrzeb Zamawiającego. 5. Zlecenia będą określały rodzaj robót, lokalizację, przybliżony obmiar zlecanych remontów oraz termin wykonania. 6. Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do robót w ciągu 3 dni od daty otrzymania zlecenia częściowego. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć miejsce uszkodzonej nawierzchni do momentu zakończenia remontu, niezwłocznie po otrzymaniu od Zamawiającego informacji o uszkodzeniu. 7. Przewiduje się roboty awaryjne w ilości 2% robót wyszczególnionych w przedmiarze, a dotyczących remontu ulic, których realizacja następuje w czasie zaoferowanym w ofercie, to jest ilości minut od momentu zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego do kierownika robót wyznaczonego przez Wykonawcę. 8. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie poszczególnych zleceń częściowych będzie wyliczane poprzez pomnożenie ilości zlecanych i wykonanych robót i cen jednostkowych zgodnych z kosztorysem ofertowym. 9. Okres gwarancji na remonty ulic – 12 miesięcy. 10. Zamawiający, stosownie do ust. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), wymaga, aby osoba kierująca robotami budowlanymi była zatrudniona na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Czynności wykonywane przez pracownika będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążącym dla wykonawców), co oznacza, że Zamawiający dopuszcza w tym względzie rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach