Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie ulic na terenie miasta Siedlce

Gmina Miasto Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 794 37 86 , fax. 25 794 37 18
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Siedlce
    Skwer Niepodległości 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 794 37 86, fax. 25 794 37 18
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie ulic na terenie miasta Siedlce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Bieżące utrzymanie ulic na terenie miasta Siedlce” w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni ulic na terenie miasta Siedlce. 1. Zamówienie obejmuje: a) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych, b) remonty cząstkowe nawierzchni z elementów betonowych i kamiennych (trylinka, bloczki, kostka i kamień polny), c) wypełnienie szczelin, szwów i pęknięć elastyczną masą zalewową, d) frezowanie nawierzchni bitumicznych (likwidacja garbów, kolein). 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze robót i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3. Podane w przedmiarze ilości robót są określone orientacyjnie w oparciu o ilości wykonanych robót w poprzednich latach i mogą ulec zmianie. 4. Na realizację robót Wykonawca będzie otrzymywał zlecenia częściowe według potrzeb Zamawiającego. 5. Zlecenia będą określały rodzaj robót, lokalizację, przybliżony obmiar zlecanych remontów oraz termin wykonania. 6. Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do robót w ciągu 3 dni od daty otrzymania zlecenia częściowego. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć miejsce uszkodzonej nawierzchni do momentu zakończenia remontu, niezwłocznie po otrzymaniu od Zamawiającego informacji o uszkodzeniu. 7. Przewiduje się roboty awaryjne w ilości 2% robót wyszczególnionych w przedmiarze, a dotyczących remontu ulic, których realizacja następuje w czasie zaoferowanym w ofercie to jest ilości minut od momentu zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego do kierownika robót wyznaczonego przez Wykonawcę. 8. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie poszczególnych zleceń częściowych będzie wyliczane poprzez pomnożenie ilości zlecanych i wykonanych robót i cen jednostkowych zgodnych z kosztorysem ofertowym. 9. Okres gwarancji na remonty ulic – 12 miesięcy. 10. Największą ilość robót remontowych przewiduje się w okresie wiosennym. 11. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji zamówienia, osób wykonujących remont nawierzchni bitumicznych. 12. Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zamówienia na każde jego wezwanie, wykonawca przedłoży zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 11. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 13. Sankcje za niedopełnienie obowiązku zatrudnienia w/w osób oraz nieprzedłożenia oświadczenia, o którym mowa powyżej, jak również uprawnienia kontrolne Zamawiającego w tym zakresie, określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 08.03.2019r. do godz. 09:45 wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł). Wadium może być wniesione w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Siedlcach nr rachunku: 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999 z dopiskiem: „Bieżące utrzymanie ulic na terenie miasta Siedlce”. W ni es ienie wadi um w p i eniądzu będzi e s kutecz ne jeże l i w po danym termi ni e znajdzi e s i ę na rachu nku bank owym Za mawi ająceg o . Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta pokój Nr 34 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 7.45 do 15.45. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych, nieodwołalnie i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje odrzucenie oferty (art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli figuruje w odpowiednim rejestrze zawodowym lub handlowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach