Gmina Trzebnica ogłasza przetarg
- Adres: 55-100 Trzebnica, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 388 81 80 , fax. 071 722 78 56
- Data zamieszczenia: 2015-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebnica
pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1 1
55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
tel. 071 388 81 80, fax. 071 722 78 56
REGON: 93193513500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz dróg pozamiejskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie ulic i chodników gminnych oraz dróg gminnych pozamiejskich, tj.: Zadanie I: - bieżące naprawy i remonty nawierzchni asfaltowych masą asfaltową i emulsją, - inne prace nie wyszczególnione a zlecone w formie pisemnej przez Zamawiającego. Zadanie II: - bieżące naprawy, remonty i przebudowy nawierzchni z kostki lub płytek betonowych, - bieżąca wymiana uszkodzonego oznakowania pionowego, - bieżące uzupełnienie brakującego oznakowania pionowego zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego projektem organizacji ruchu w mieście. - inne prace nie wyszczególnione a zlecone w formie pisemnej przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331401
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: dla Zadania I - 4.000,00 zł. dla Zadania II - 5.500,00 zł. Razem wadium dla dwóch zadań - 9.500,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebnica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną