Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Przasnyszu w 2011 r.

Miasto Przasnysz ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7564900 , fax. 029 7564939
  • Data zamieszczenia: 2010-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Przasnysz
    ul. Jana Kilińskiego 2 2
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7564900, fax. 029 7564939
    REGON: 00052594900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Przasnyszu w 2011 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Przasnyszu obejmujące: a) koszenie terenów zielonych około 154 tys. m2: (parki, skwery, nadrzecze, pasy przyuliczne oraz inne tereny miejskie) wg załączonego wykazu terenów zieleni miejskiej (Załącznik Nr 4). Zakłada się pięciokrotne koszenie terenów zielonych, nadrzecze dwukrotne. Powierzchnia może ulec zmianie w przypadku stwierdzenia rozbieżności w obmiarach. Ilość koszeń również może ulec zmianie w uzależnieniu od potrzeb uwzględniając warunki atmosferyczne. Istnieje możliwość zmiany zakresu poprzez wyłączenie lub dodanie nowych odcinków. W ramach koszenia przewiduje się zagrabienie skoszonej trawy, nieczystości, liści i wywiezienie na składowisko w tym również wiosenne i jesienne grabienie trawników. Rozpoczęcie następnego koszenia według harmonogramu i zakresu prac (Załącznik Nr 5) lub po uzgodnieniu z Zamawiającym. b) jesienne i wiosenne grabienie trawników - zgodnie z harmonogramem i zakresem prac (Załącznik Nr 5). c) formowanie żywopłotów ok. 10 tys. m2 - wg załączonego wykazu terenów zieleni miejskiej (Załącznik nr 4). Kolejność wykonywania prac wg harmonogramu i zakresu prac (Załącznik Nr 5) lub wskazań Zamawiającego. Zakłada się dwukrotne strzyżenie (z tui jeden raz w okresie VII-VIII). Faktyczna ilość uzależniona jest od warunków atmosferycznych. Kolejne strzyżenie po uzgodnieniu z Zamawiającym. Istnieje możliwość zmiany zakresu poprzez wyłączenie lub dodanie nowych odcinków. W ramach strzyżenia żywopłotów przewiduje się również sprzątnięcie i wywiezienie odpadów roślinnych na składowisko. d) nasadzenia drzew i krzewów wg wskazań Zamawiającego - zakres obejmuje dostawę i sadzenie drzew i krzewów, dowiezienie ziemi do dołków, opalikowanie, ewentualne założenie osłon, przywiązanie wiązadeł. Zakup sadzonek drzew i krzewów leży w gestii Zamawiającego. e) przecinka sanitarna drzew, usuwanie odrostów korzeniowych i pniowych, a także wykonywanie zabiegów chirurgicznych na drzewach wraz z wywozem ściętych gałęzi, pędów, f) pielęgnacja krzewów - wykonanie cięć korekcyjno-pielęgnacyjnych wraz z wywozem ściętych gałęzi, pędów, a także spulchnianie i pielenie powierzchni pod krzewami z wiosennym utworzeniem mis. g) wycinka drzew i krzewów, h) usuwanie wiatrołomów z terenów ulic miejskich i obiektów zieleni miejskiej. Wymagane podjęcie działań w ciągu 2 godz. od przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego. i) renowacja trawników - przekopanie terenu, dowóz i wbudowanie ziemi urodzajnej (warstwa ok. 5 cm) oraz zasiew trawy. 2) Przekazanie na koszt własny odpadów wytworzonych w trakcie wykonywania przedmiotu zmówienia zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251). Wykonawca zobowiązany jest załączyć do protokołu odbioru prac, potwierdzenie przyjęcia przez zakład unieszkodliwiania odpadów z zakresu i za okres jaki obejmuje protokół. 3) Biorąc pod uwagę szeroki zakres zadań związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia określony w niniejszej specyfikacji dopuszcza się zmiany w zakresach w/w robót. Zakres jak i częstotliwość wykonywanych zadań uzależnione będą od ustalonej wysokości środków finansowych w budżecie miasta przeznaczonych na ten cel i stąd mogą się one zwiększyć lub zmniejszyć. Szczegółowy zakres oraz harmonogram prac przedstawia Załącznik nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach