Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie sieci dróg wraz z obiektami inżynierskimi, których zarządcą jest Prezydent Miasta Dąbrowy Górniczej w dzielnicach: Centrum, Gołonóg, Stara Dąbrowa, Marianki, Ratanice, Korzeniec

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie sieci dróg wraz z obiektami inżynierskimi, których zarządcą jest Prezydent Miasta Dąbrowy Górniczej w dzielnicach: Centrum, Gołonóg, Stara Dąbrowa, Marianki, Ratanice, Korzeniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r.,poz.2164), zwanej dalej Ustawą, o wartości zamówienia poniżej 5.225.000,00 EUR. 2.Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia został określony w Dokumentacji wykonawczej - załącznik nr 10 do SIWZ, na którą składa się Przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i w jego zakres wchodzi: 2.1.1. usuwanie pojedynczych i grupowych ubytków nawierzchni jezdni, chodników, parkingów, placów, zatok itp. elementów pasa drogowego, 2.1.2. przebudowa, naprawa otwartych i przewodowych urządzeń odwadniających na odcinkach dróg, o ile wymagać będzie tego zakres bieżącego utrzymania, 2.1.3. usuwanie skutków działania żywiołów, nadzwyczajnych zagrożeń środowiska itp. w pasie drogowym, 2.1.4. prace konserwacyjne obiektów inżynierskich (mosty, wiadukty, przepusty), 2.1.5. odtwarzanie poboczy dróg, 2.1.6. przebudowa nawierzchni dróg w granicach wydzielonego pasa drogowego, 2.1.7. przebudowa chodników i uzupełnianie brakujących odcinków ciągów pieszych, zatok parkingowych, miejsc postojowych dla samochodów itp., 2.1.8. frezowanie i układanie nawierzchni asfaltowej na odcinkach jezdni wskazanych przez zamawiającego, o ile wymagać będzie tego stan techniczny nawierzchni, 2.1.9. utwardzanie dróg dojazdowych, 2.1.10. wymiana istniejących krawężników, obrzeży lub układanie nowych. 2.2. Wymagania organizacyjne: Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest do: 2.2.1. Opracowania projektów zmiany organizacji ruchu na czas trwania robót. 2.2.2. Przed rozpoczęciem robót drogowych uzyskania od Zarządcy Drogi tj. Wydziału Komunikacji i Drogownictwa tutejszego Urzędu decyzję administracyjną na zajęcie pasa drogowego zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (t. j. Dz. U. z 2015r. poz.. 460, z późn. zm.) - wraz z zatwierdzoną organizacją ruchu na czas prowadzenia robót. Zajęcie pasa drogowego nie podlega opłacie. 2.2.3. Oznakowania i bieżącego utrzymania zmiany organizacji ruchu na czas trwania robót oraz przywrócenia oznakowania do stanu pierwotnego. 2.2.4. Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wznowienia granic geodezyjnych planowanych prac dla celów prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, inwentaryzacji powykonawczej wraz z naniesieniem zmian na mapie zasadniczej gminy, załączając do odbioru końcowego inwentaryzację zabudowanych obiektów, urządzeń podziemnych itp. - jeśli Zamawiający będzie wymagał. 2.2.5. Zlecania nadzorów branżowych użytkownikom istniejącego uzbrojenia terenu w związku z prowadzonymi robotami. 2.2.6. Dokonywania uzgodnień branżowych uzbrojenia podziemnego i naziemnego z ich właścicielami, użytkownikami, jeśli w trakcie realizacji robót wystąpi taka potrzeba. 2.2.7. O ile wystąpi taka konieczność, realizowania przedmiotu zamówienia również na wydłużonej zmianie i w godzinach nocnych. 2.2.8. Uczestniczenia w wizjach lokalnych z Zamawiającym w rozpatrywaniu wniosków i petycji mieszkańców, Radnych Rady Miejskiej dotyczących zagadnień przedmiotu zamówienia. 2.2.9. Opracowywania uproszczonych rysunków wykonawczych i uzgadniania z Zamawiającym. 2.2.10. Składowania materiałów pochodzących z rozbiórki i nadających się do ponownej zabudowy na zapleczu wykonawcy robót - zgodnie z Poleceniem Służbowym NR WAP.II-0158-B-15/08 Prezydenta Miasta z dnia 30.05.2008 r. stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Do obowiązków Wykonawcy należy: sporządzanie protokołu z odzyskanych materiałów, składowanie materiałów na paletach, prowadzenie ewidencji zdawczo odbiorczej, rozliczanie się z materiałów pochodzących z rozbiórek z Zamawiającym. Na koniec roku kalendarzowego sporządzenie rozliczenia istniejącego stanu ilościowego i przekazanie Zamawiającemu. 2.2.11. Składowania odpadów budowlanych, nie nadających się do ponownej zabudowy, powstałych w czasie realizacji zamówienia na składowiskach posiadających zezwolenie na przyjmowanie, i utylizację wszelkich odpadów. Zamawiający nie gwarantuje istnienia takiego składowiska na terenie gminy Dąbrowa Górnicza. 2.2.12. W czasie realizacji przedmiotu zamówienia utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco wszelkich odpadów i zbędnych materiałów. 2.2.13. Utrzymywania dróg dojazdowych do terenu budowy i terenu robót oraz utrzymywania w czystości dróg publicznych. 2.2.14. Przywracania terenów przyległych do stanu pierwotnego po zakończeniu robót. 2.2.15. Na żądanie Zamawiającego wykonania wstępnej kalkulacji dla zakresów przewidywanych do realizacji. 2.2.16. Wykonania ewentualnych przeprojektowań, związanych ze zmianą zastosowanych materiałów i urządzeń wraz z uzyskaniem stosownych uzgodnień, pozwoleń. 2.2.17. Dysponowania, w ramach wymaganego potencjału kadrowego, 1 brygadą roboczą do robót ekspresowych a w okresach od 1 marca do 31 maja każdego roku obowiązywania umowy 2 brygadami, gotowymi w ciągu 1 godziny od zgłoszenia na piśmie, faksem lub telefonicznie przez Zamawiającego zakresu rzeczowego, do natychmiastowego podjęcia prac likwidujących (zabezpieczających) bezpośrednie zagrożenie życia lub zdrowia ludzkiego. 2.2.18. Z chwilą przejęcia placu budowy ponoszenia pełnej odpowiedzialności odszkodowawczej za ewentualne szkody użytkowników drogi, oraz w związku z niewłaściwą lub nieterminową realizacją określonego na piśmie zakresu rzeczowego robót. 2.2.19. W terminie do 90 dni od daty podpisania umowy utworzenia i udokumentowania posiadania zaplecza technicznego na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza lub w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego, w przypadku nie posiadania takiego zaplecza wcześniej. 2.3. Roboty należy zrealizować na podstawie : 2.3.1. dokumentacji wykonawczej i przedmiarów robót 2.3.2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót 2.3.3. wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy 2.3.4. zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa. 2.4. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 2.4.1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 290)); 2.4.2. Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012r.,poz. 1137 z późn. zm. ); 2.4.3. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2003r., Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.). 2.5. Rozwiązania równoważne Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym : a) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. b) Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 2.6. Gwarancja i rękojmia 2.6.1. Na przedmiot niniejszego zamówienia ustala się 24 miesięczny okres gwarancji jakości, licząc od dnia zatwierdzenia protokołu odbioru technicznego robót na zasadach określonych w § 6 ust. 4 umowy. W ramach gwarancji jakości Wykonawca zobowiązany będzie usunąć wynikłe usterki nieodpłatnie, w tym zobowiązany jest do nieodpłatnej wymiany wadliwych materiałów na które udzielił gwarancji. 2.6.2. Z uwagi na to, że w pasie drogowym wykonywane były w latach poprzednich tego rodzaju prace, to w przypadku sporu o nieprawidłowe wykonanie, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że dane uszkodzenie nie powstało w miejscu wykonanej przez niego roboty budowlanej objętej gwarancją (oznaczenia, filmowanie, zdjęcia, itp.). 2.6.3. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli rękojmi za wady na okres 24 miesięcy licząc od dnia zatwierdzenia protokołu odbioru technicznego robót na zasadach określonych w § 6 ust. 4 umowy. 2.7. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 2.7.1. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 10.000.000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o przedłużonym terminie ważności nie później niż w ostatnim dniu ważności ubezpieczenia 2.7.2. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w całym okresie obowiązywania umowy. 2.7.3. W przypadku zmiany terminu obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć ważność ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do dnia obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 390 000,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas przystąpienia do realizacji zlecenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach