Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie przystanków komunikacji zbiorowej, dla których zarządcą jest Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 841 00 93
  • Data zamieszczenia: 2012-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 841 00 93
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie przystanków komunikacji zbiorowej, dla których zarządcą jest Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Bieżące utrzymanie przystanków komunikacji zbiorowej, dla których zarządcą jest Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, polegającej na utrzymaniu czystości i porządku na przystankach komunikacji zbiorowej w obrębie wiat i słupków przystankowych przez cały rok, z rozróżnieniem okresu letniego i okresu zimowego. Za okres letni uważa się okres od 16 kwietnia do 15 listopada. Pozostały okres traktowany jest jak okres zimowy. 2. Zamówienie nie obejmuje zatok i pętli autobusowych. 3. ZASADY UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA PRZYSTANKACH KOMUNIKACJI ZBIOROWEJ 1) usługa obejmuje sprzątanie powierzchni przystanków, zieleni przy wiatach i opróżnianie koszy na śmieci: a) krotność wykonywania prac i szybkość reakcji na usuwanie bieżących usterek stanowią o podziale na kategorie standardów sprzątania: - STANDARD I stanowią przystanki sprzątane codziennie, dla których czas reakcji na usuwanie bieżących usterek wynosi 2 godziny; prace winny być zakończone do godziny 7:00 - na planie stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ przystanki te oznaczone są kolorem czerwonym, - STANDARD II stanowią przystanki sprzątane dwa razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek), dla których czas reakcji na usuwanie bieżących usterek wynosi 3 godziny; prace winny być zakończone do godziny 9:00 - na planie stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ przystanki te oznaczone są kolorem zielonym, - STANDARD III stanowią przystanki sprzątane jeden raz w tygodniu (wtorek), dla których czas reakcji na usuwanie bieżących usterek wynosi 3 godziny; prace winny być zakończone do godziny 9:00 - na planie stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ przystanki te oznaczone są kolorem żółtym, b) przez pojęcie usterka rozumie się stwierdzone podczas kontroli niewykonanie lub niedbałe, niestaranne wykonanie prac określonych w pkt 3 ppkt. 2), c) załadunek i wywóz nieczystości na wysypisko śmieci; wywóz zebranych nieczystości należy dokonywać pojazdem bezpylnym zgodnie z obowiązującą technologią oczyszczania miast, 2) szczegółowy zakres sprzątania powierzchni przystanków i opróżniania koszy na śmieci określony jest w rozdz. III SIWZ. 3) usługa obejmuje także bieżące monitorowanie uszkodzeń infrastruktury przystankowej i przekazywanie do Zamawiającego informacji o zniszczeniach na przystankach, szczególnie rozkładów jazdy poszczególnych linii, tablic informacyjnych, siedzisk i koszy, potłuczeń przeszklenia wiat itp. 4. WYKAZ PRZYSTANKÓW OBJĘTYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE OCZYSZCZANIA - załącznik nr 9 do SIWZ. 1) Przystanki określone w załączniku nr 9 do SIWZ zostały podzielone na kategorie standardów oczyszczania opisane w pkt 3 niniejszego rozdziału. 2) Załącznik nr 9 określa nazwę i lokalizację przystanków oraz powierzchnie sprzątania przystanków, koszenia i liczbę koszy na śmieci w poszczególnych standardach sprzątania, które kształtują się następująco: a) STANDARD I - 72 przystanków, powierzchnia sprzątania 4.919 m2; powierzchnia koszenia 0 m2, kosze 71 szt., b) STANDARD II - 85 przystanków, powierzchnia sprzątania 2.990 m2; powierzchnia koszenia 12 m2; kosze 83 szt., c) STANDARD III - 40 przystanków, powierzchnia sprzątania 510 m2; powierzchnia koszenia 42 m2; kosze 30 szt. 5. WYMAGANIA OGÓLNE 1) Wykonawca ma obowiązek przekazać zebrane nieczystości do właściwych miejsc ich zagospodarowania zgodnie z posiadanym zezwoleniem w tym zakresie. 2) Sprzątanie przystanków musi odbywać się w godzinach, które nie spowodują utrudnień w ruchu drogowym i skarg mieszkańców. 3) Zamiatanie przystanków musi odbywać się z takim skutkiem, by pył i kurz nie unosiły się w powietrzu. 4) Sprzątanie przystanków musi być wykonane sprzętem do tego przeznaczonym, zgodnie z obowiązującą technologią oczyszczania miast. 5) W przypadku wystąpienia opadów śniegu i śliskości zimowej Wykonawca ma obowiązek wprowadzenia niezbędnej ilości sprzętu i osób potrzebnych do wykonania zadania. 6) Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania usługi. 7) Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 8) Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie usługi. 9) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi. 10) Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy. 11) Za szkody wynikłe w czasie wykonywania usługi, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiada Wykonawca. 12) Całość usługi należy wykonać w oparciu o obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia przepisy prawne. 13) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy zobowiązany jest postępować z należytą starannością mając na uwadze charakter usługi. 14) Ze względów bezpieczeństwa osób wykonujących czynności Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pracownikom wykonującym prace w terenie widocznego oznakowania odzieży roboczej wraz z podaniem czytelnej nazwy firmy. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w oświadczeniu Wykonawcy znajdującym się w formularzu oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach