Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg
- Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
- Data zamieszczenia: 2021-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
ul. Domańskiego 7
59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
REGON: 23082154600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie, przeglądy, naprawy i konserwacje wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z bieżącym utrzymaniem, przeglądami, naprawami i konserwacjami wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonywanie systematycznych kontroli wszystkich elementów wyposażenia placów zabaw, w tym: ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, nawierzchni sypkich i nawierzchni bezpiecznych. 2) Szczegółowy opis i zakres usług do wykonania został zawarty w projekcie umowy stanowiącym Formularz Nr 5 do SIWZ. Wykaz i lokalizacja placów zabaw wraz z ich wyposażeniem zostały zawarte w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. Podwykonawstwo: 1) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw (firm) tych podwykonawców - zgodnie z treścią Formularza Nr 1 do SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 2) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Formularz Nr 5 do SIWZ. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez Wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę - wszystkich osób, które podczas realizacji zamówienia będą wykonywać czynności polegające na bezpośrednim wykonywaniu prac fizycznych pod kierownictwem pracodawcy, w miejscu i czasie przez niego wskazanym, a wynikających z zakresu usług, polegające na: bieżącej kontroli czystości terenu placów zabaw oraz bieżącym utrzymaniu placów zabaw (drobne naprawy, wymiana części, konserwacja, utrzymanie czystości, itp.). Powyższy wymóg nie dotyczy osób, które kierują wykonywaniem ww. prac – zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych, dotyczącą art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 2) Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące ww. czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. 3) W terminie 5 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie (własne lub podwykonawcy), zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. 4) Postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym Formularz Nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50870000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Naprawa urządzeń placów zabaw, siłowni terenowych na terenach Zarządu Zieleni Miejskiej – Zadanie 1, 2, 3, 4”.
Dodano: 2023-12-27 - Utrzymanie urządzeń małej architektury na terenie miasta Złotoryja
Dodano: 2023-12-07 - „Naprawa urządzeń placów zabaw, siłowni terenowych na terenach Zarządu Zieleni Miejskiej – Zadanie 1, 2, 3, 4”.
Dodano: 2023-08-24 - „Bieżące utrzymanie terenów rekreacyjnych w Legnicy”
Dodano: 2023-03-03 - Utrzymanie urządzeń małej architektury na terenie miasta Złotoryja
Dodano: 2021-12-31 - Bieżące utrzymanie, przeglądy, naprawy i konserwacje wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie Parku Błachańca i Parku Nadnyskiego w Zgorzelcu
Dodano: 2021-02-23 - „Naprawy urządzeń placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenach Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu”
Dodano: 2020-04-08 - Bieżące utrzymanie, przeglądy naprawy i konserwacje wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie Parku Błachańca i Parku Nadnyskiego w Zgorzelcu
Dodano: 2020-03-05 - Wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu
Dodano: 2019-05-21 - Wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu
Dodano: 0000-00-00