Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-586 Kraków, ul. Centralna 53
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 616 74 19 , fax. 012 616 74 17
- Data zamieszczenia: 2009-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
ul. Centralna 53 53
31-586 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 616 74 19, fax. 012 616 74 17
REGON: 35711616300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zikit.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie pompowni na terenie Gminy Miejskiej Kraków w latach 2010 - 2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu pompowni na terenie Gminy Miejskiej Kraków w latach 2010 - 2011. Zakres prac związany jest z utrzymaniem, nadzorowaniem i obsługą pompowni przy ul. Ks. Józefa, ul. Szparagowej, ul. Olszeckiej, ul. Jeżynowej, Rondzie Mogilskim oraz bieżącym utrzymaniem odprowadzenia wód opadowych na terenie: Tunel - Rondo Mogilskie - Politechnika. Przepompowanie P2, P4, P6 - Szybki Tramwaj - tunel - bieżącym utrzymaniem odprowadzenia wód opadowych przepompowni przejść podziemnych przy ul. Madalińskiego, ul. Morawskiego, pl. Bohaterów Getta, oś. Na Kozłówce w latach 2010 - 2011. b) Szczegółowy zakres prac niniejszej usługi stanowi załącznik nr 5, 6 do SIWZ. Wykaz pompowni zawiera załącznik nr 7 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505110000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 Pzp, a w szczególności wykażą, że: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 2006 roku wykazali się umiejętnością obsługi pompowni w ilości minimum 10 szt. Suma wykazanych usług w zakresie utrzymania pompowni musi dotyczyć kwoty minimum 400 000 zł (brutto). b) osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do kierowania pracami (robotami budowlanymi) w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci wodno - kanalizacyjnych, instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie wraz ze świadectwem kwalifikacyjnym w zakresie eksploatacji i dozoru (wydane przez SEP lub równoważne) oraz aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby samorządu zawodowego, potwierdzającymi, że osoby których uprawnienia dotyczą są wpisane na listę członków tej izby. 2. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów, których wykaz został określony w części IV SIWZ lub punkcie poniżej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 Pzp - wg zał. nr 3; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wg zał. nr 4; d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego; 2.Ponadto do oferty należy załączyć: a) wypełniony i podpisany formularz oferty - wg zał. nr 1. b) wypełniony i podpisany formularz tabelki cenowej - wg zał. nr 8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zikit.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa pompowni odwadniających tereny będące w zasięgu oddziaływania wód spiętrzonych stopniem wodnym Łączany, powiat wadowicki, województwo małopolskie
Dodano: 2016-07-21 - Obsługa pompowni odwadniających tereny będące w zasięgu oddziaływania wód spiętrzonych stopniem wodnym Łączany, powiat wadowicki, województwo małopolskie
Dodano: 2015-07-27 - Przeglądy i naprawy agregatów próżniowych typ AV100 i AV160 zaopatrzonych w pompy AT100B, AT100A i AT63
Dodano: 2014-01-14 - Przeglądy i naprawy urządzeń będących w gestii Działu Głównego Energetyka KSS
Dodano: 2013-12-09 - Część 1 zamówienia - Stacja pomp Dąbrówki Breńskie 1 naprawa pompy nr 4 40P20. Stacja pomp Dąbrówki Breńskie 2 - naprawa pompy nr 2 80P17. Część 2 zamówienia - Stacja pomp Dąbrowica wymiana pompy 25F42 na pompę 40 P23. Część 3 zamówienia - Stacja pomp Zabrnie 1 - naprawa pompy nr 3 typ 30P19.
Dodano: 2013-08-12 - Część 1 zamówienia - Stacja pomp Mędrzechów - naprawa pompy nr 1 typ 80P17 - naprawa pompy nr 2 typ 80P17. Część 2 zamówienia - Stacja pomp Zabrnie 1 - naprawa pompy nr 1 typ 50P17.
Dodano: 2013-06-12 - Pompownia Dąbrowica - naprawa pompy nr 1 typ 80P17.
Dodano: 2013-04-16 - Bieżące utrzymanie pompowni na terenie Gminy Miejskiej Kraków. Znak sprawy: 6/VIII/2012
Dodano: 2012-09-03 - Stacja pomp Dąbrówki Breńskie 2 - wymiana pompy F na PZ.
Dodano: 2012-08-17 - Stacja pomp Dąbrówki Breńskie 2 - wymiana pompy F na PZ
Dodano: 2012-07-31