Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie placów zabaw, kompleksu sportowo - rekreacyjnego tzw. zielonej sali gimnastycznej, skate - parku oraz naprawy małej architektury parkowej na terenie parków i skwerów w Białymstoku

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2013-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie placów zabaw, kompleksu sportowo - rekreacyjnego tzw. zielonej sali gimnastycznej, skate - parku oraz naprawy małej architektury parkowej na terenie parków i skwerów w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z bieżącym utrzymaniem placów zabaw, kompleksu sportowo - rekreacyjnego tzw. zielonej sali gimnastycznej, skate - parku oraz naprawy małej architektury parkowej na terenie parków i skwerów w Białymstoku. 2. Wykaz lokalizacji, powierzchni, roku złożenia i wyposażenia placów zabaw dla dzieci, skate - parku oraz kompleksu sportowo - rekreacyjnego tzw. zielonej sali gimnastycznej stanowi załącznik nr 1 do siwz. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia i opis prac stanowi załącznik nr 2 do siwz. 4. Zakres bieżącej konserwacji i napraw małej architektury parkowej tj. ławek, koszy na śmieci i tablic regulaminowych stanowi załącznik nr 3 do siwz. 5. Dane dotyczące przewidywanych ilości zlecanych protokołami konieczności prac w okresie obowiązywania umowy: 1 wymiana kompletnego olinowania w urządzeniu pod nazwą wieża linowa z mostkiem i zjeżdżalnią - x 1 komplet 2 wymiana maty gumowej w istniejącej trampolinie dla dzieci starszych - x 1 szt. 3 wymiana maty gumowej w istniejącej trampolinie dla dzieci młodszych - x 1 szt. 4 wymiana mechanizmu ślizgowego w urządzeniu pod nazwą zjazd linowy - x 2 szt. 5 wymiana karuzeli tarczowej (zamontowanie nowej konstrukcji i elementów kotwiących wraz z betonem) - x 1 szt. 6 wymiana i montaż 1mb belki (do ? 140 mm) z drewna iglastego toczonego, impregnowanego ciśnieniowo - x 300 mb 7 wymiana i montaż siedziska gumowego tzw. koszyk huśtawki wraz z zawiesiem - x 4 szt. 8 wymiana huśtawki wagowej drewnianej tzw. ważka - x 3 szt. 9 wymiana huśtawki sprężynowej - tzw. bujak - x 3 szt. 10 uzupełnienie piasku w polu piaskowym - x 20 m3 11 wymiana liny typu Herkules (? 16 mm) wraz z tulejką zaciskowa, kauszą, szeklą, nakrętką itp. - x 65 mb 12 wymiana i montaż siedziska-łóżka tzw. platformy huśtawki dla niepełnosprawnych wraz z zawiesiem - x 1 szt. 13 wymiana i montaż siedziska tzw. orle gniazdo huśtawki wraz z zawiesiem - x 1 szt. 14 wymiana 1m? płyty HPL - x 80 m? 15 wymiana zestawu zabawowego z domkiem i zjeżdżalnią prostą - x 2 szt. 16 wymiana trapu drewnianego ruchomego z zawiesiem łańcuchowym o wym. 2,0 x 1,0 m - x 5 szt. 17 wymiana piaskownicy 2,5m x 2,5m - x 2 szt. 18 wymiana i montaż siedziska gumowego płaskiego huśtawki wraz z zawiesiem ze stali nierdzewnej - x 5 szt. 19 wymiana trapu drewnianego stałego o wym. 1,0 x 1,0 m - x 8 szt. 20 wykonanie bieżącej konserwacji śmietniczki betonowo - drewnianej - x 130 szt. 21 wykonanie bieżącej konserwacji śmietniczki ze stali kwasoodpornej i drewna tauari - x 11 szt. 22 wykonanie bieżącej konserwacji śmietniczki metalowej - x 40 szt. 23 wykonanie pojemnika do śmietniczki o poj. 30 l z blachy ocynkowanej wraz z jego zainstalowaniem do śmietniczki - x 70 szt. 24 wykonanie bieżącej konserwacji (z wymianą do 3 szt. desek) ławki betonowo - drewnianej, ławostołu lub ławki żeliwno - drewnianej - x 180 szt. 25 wykonanie bieżącej konserwacji ławki (bez wymiany desek) drewnianej z oparciem, ławki betonowo - drewnianej bez oparcia, ławostołu, ławki żeliwno - drewnianej - x 340 szt. 26 wykonanie bieżącej konserwacji ławki ze stali kwasoodpornej i drewna tauari - x 25 szt. 27 wykonanie bieżącej konserwacji tablicy regulaminowej polegającej m.in. na demontażu, prostowaniu, oczyszczaniu, malowaniu, montażu stelaża, wymianie tablicy, uprzątnięciu terenu w miejscu prowadzonych prac - x 30 szt. 28 wykonanie bieżącej konserwacji tablicy regulaminowej polegającej m.in. na wymiana tablicy - x 20 szt. 29 wykonanie bieżącej konserwacji tablicy regulaminowej polegającej m.in. na zmianie lokalizacji tablicy (demontaż/montaż), uprzątnięciu terenu w miejscu prowadzonych prac - x 50 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 18 000,00 zł; 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w Banku PKO S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Utrzymanie placów zabaw 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Białymstoku, Białystok, ul. Słonimska 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach