Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie pasów drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego - trzy zadania

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2016-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 472068423
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie pasów drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego - trzy zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżącego utrzymania pasów drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego polegającego na świadczeniu następujących prac: 1) wynajmie koparko – ładowarki wraz z obsługą operatorską; 2) wykonaniu drobnych napraw ciągów pieszych; 3) usuwaniu z pasa drogowego żywych lub martwych zwierząt oraz wywozie i utylizacji zwierząt martwych; 4) usuwaniu wiatrołomów; 5) wykonaniu pomiarów natężenia ruchu; 6) oczyszczaniu studni chłonnych i kratek deszczowych; 7) usuwaniu wód opadowych z dróg powiatowych; 8) sporządzaniu projektu stałej organizacji ruchu,; 9) usuwaniu drzew; 10) frezowaniu pni; 11) wynajmie podnośnika wraz z obsługą operatorską; 12) wynajmie walca drogowego wraz z obsługą operatorską; 13) wymianie balustrady na moście lub przepuście; 14) transporcie materiału z drogi powiatowej, szczegółowy opis elementów prac oraz usług przedstawia załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: 1) Zadanie Nr 1 – Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gminy Parzęczew; 2) Zadania Nr 2 - Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Zgierz oraz gminy Ozorków; 3) Zadania Nr 3 – Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie miasta i gminy Stryków oraz gminy Głowno. 3. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawarte zostały w opisie prac i usług wchodzących w skład przedmiotu zamówienia - stanowiącym załączniki nr 6 do SIWZ oraz odrębnie dla każdego zadania przedmiary w: 1) Zadanie nr 1- załącznik nr 7 do SIWZ; 2) Zadanie nr 2 - załącznik nr 8 do SIWZ; 3) Zadanie nr 3 - załącznik nr 9 do SIWZ 4. Bieżące utrzymanie dróg obejmuje teren Powiatu Zgierskiego szczegółowy opis podziału terenu na zadania zawierają: 1) Wykaz dróg zadanie nr 1 - załącznik nr 10 do SIWZ; 2) Wykaz dróg zadanie nr 2 – załącznik nr 11 do SIWZ; 3) Wykaz dróg zadanie nr 3 – załącznik nr 12 do SIWZ; 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p. poż i bhp, przepisami prawa techniczno- budowlanego oraz zgodnie z procedurą postępowania z dzikimi zwierzętami poszkodowanymi w katastrofach drogowych na terenie Powiatu Zgierskiego - załącznik nr 13 oraz 13A do SIWZ. 6. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze i zabezpieczenie prac, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 7. Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do wykonania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz ponosić będzie koszty zmiany organizacji ruchu, oznakowana tymczasowego oraz jego utrzymanie i demontaż. 8. Prace o których mowa w załączniku nr 6 do SIWZ pkt: 3) usunięcie z pasa drogowego żywych lub martwych zwierząt oraz wywóz i utylizacja zwierząt martwych, 4) usuwanie wiatrołomów, 6) oczyszczanie studni chłonnych i kratek deszczowych, 7) usuwanie wód opadowych, mogą zostać zlecone do realizacji również w godzinach nocnych. Maksymalny czas w jakim Wykonawca zobowiązuje się podjąć prace, o których mowa powyżej wynosi 4 godziny zegarowe od momentu otrzymania zlecenia od przedstawiciela Zamawiającego. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje czas reakcji dłuższy niż 4 godziny zegarowe zostanie odrzucona, jako oferta, której treść nie odpowiada treści SIWZ. 9. TERMIN REALIZACJI - czas w jakim Wykonawca zobowiązuje się podjąć prace, o których mowa w załączniku nr 6 do SIWZ określonych w punktach 3,4,6,7 od momentu otrzymania zlecenia od przedstawiciela Zamawiającego - stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w dziale XIII SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany określić to kryterium w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany będzie prace o których mowa w załączniku nr 6 do SIWZ określonych w punktach: 1)usługa –praca koparki, 2) drobne naprawy ciągów pieszych, 9) usunięcie drzewa, 10) frezowanie pnia, 11) usługa – praca podnośnika, 12) usługa –praca walca drogowego, 13) wymiana balustrady na mości lub przepuście, 14) transport materiału z drogi powiatowej, wykonać w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia poszczególnego zadania do realizacji przez przedstawiciela Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany będzie prace o których mowa w załączniku nr 6 do SIWZ pkt: 8) sporządzanie projektu stałej organizacji ruchu, wykonać w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zadania do realizacji przez przedstawiciela Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązany będzie prace o których mowa w załączniku nr 6 do SIWZ pkt: 5) pomiar natężenia ruchu, wykonać w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zadania do realizacji przez przedstawiciela Zamawiającego. 13. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze i zabezpieczenie prac, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 14. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania. 15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, liczba części/ zadań 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części/zadań zamówienia. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 17. Zgodnie z art. 24aa Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca , którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 18. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień z art. 67 ust 1 pkt. 6. Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia: z art. 67 ust. 1 pkt. 6: 1) Polegające na powtórzeniu następujących prac: a) wynajmie koparko – ładowarki wraz z obsługą operatorską; b) wykonaniu drobnych napraw ciągów pieszych; c) usuwaniu z pasa drogowego żywych lub martwych zwierząt oraz wywozie i utylizacji zwierząt martwych; d) usuwaniu wiatrołomów; e) wykonaniu pomiarów natężenia ruchu; f) oczyszczaniu studni chłonnych i kratek deszczowych; g) usuwaniu wód opadowych z dróg powiatowych; h) sporządzaniu projektu stałej organizacji ruchu,; i) usuwaniu drzew; j) frezowaniu pni; k) wynajmie podnośnika wraz z obsługą operatorską; l) wynajmie walca drogowego wraz z obsługą operatorską; m) wymianie balustrady na moście lub przepuście; n) transporcie materiału z drogi powiatowej 2) Wielkość zamówienia nie przekroczy 45% wartości zamówienia podstawowego, 3) W przypadku, gdy wykorzystane zostaną środki finansowe z umowy podstawowej, w celu ciągłości zamówienia zostanie zawarta umowa na podstawie art. 67 ust 1 pkt. 6. 19. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w ramach każdego z zadań: 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na postawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały w trakcie realizacji niniejszej umowy następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a) Roboty brukarskie - Opis czynności: rozebranie asortymentu brukarskiego (m.in. kostka betonowa, krawężnik, obrzeże, itp.), wykonanie podbudowy pod chodnik i zjazdy, wykonanie ław z oporem pod krawężnik, zagęszczenie podbudów, ustawienie asortymentu brukarskiego (m.in. kostka betonowa, krawężnik, obrzeże, itp.), wraz z wykonaniem docinek; b) Usługa – praca koparki i walca - Opis czynności: wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, zagęszczenie podłoża; c) Odwodnienie pasa drogowego - Opis czynności: mechaniczne oczyszczenie przepustu, wpustów ściekowych, itp. Wuko, ręczne oczyszczenie przepustu, wpustów ściekowych, itp., usunięcie wód opadowych z pasa drogowego; d) Usunięcie zwierząt z pasa drogowego - Opis czynności: usunięcie zwierzęcia z pasa drogowego; e) Usunięcie wiatrołomu, drzewa i frezowanie pni - Opis czynności: oznakowanie miejsca robót, usunięcie drzewa, pocięcie przewróconego drzewa na mniejsze kawałki, usunięcie kawałków drzewa wstrzymujących ruch drogowy z jezdni, ścięcie pozostałości drzewa, frezowanie pnia, wywiezienie drzewa z pasa drogowego, sprzątnięcie miejsca robót, usunięcie tymczasowego oznakowania; f) Pomiar natężenia ruchu (w tym. na przejeździe PKP) - Opis czynności: sporządzenie pomiaru natężenia ruchu w wyznaczonym miejscu, opracowanie wyników, przekazanie opracowanych wyników Zamawiającemu; g) Sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu - Opis czynności: sporządzenie projektu, uzgodnienie projektu (KPP w Zgierzu oraz Zarządca/y drogi), zatwierdzenie organizacji ruchu, przekazanie projektu stałej organizacji ruchu Zamawiającemu; h) Usługa praca podnośnika - Opis czynności: przyjazd podnośnika na miejsce robót, sterowanie koszem podnośnika, odjazd z miejsca robót; i) Wymiana balustrady / konstrukcji metalowej na moście lub przepuście - Opis czynności: oznakowanie miejsca robót, demontaż starej / zniszczonej / uszkodzonej balustrady, montaż nowej balustrady, usunięcie tymczasowego oznakowania. j) Transport materiału z drogi powiatowej - Opis czynności: przyjazd na drogę w miejsce wskazane przez Zamawiającego, załadunek materiału, transport materiału w miejsce wskazane przez Zamawiającego w tym do siedziby Zamawiającego, rozładunek, w tym użycie HDS-u. 2) Wykonawca zobowiązany jest, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, wskazane powyżej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) 3) Wykonawca jest zobowiązany do okazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia, zaświadczenia zanonimizowanego lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 19 pkt 1 potwierdzającego datę zawarcia umowy o pracę oraz w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego. 4) W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 19 pkt 1 Zamawiający zawiadomi Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli. 5) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 000,00 złotych za nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w ust 19 pkt 4 , za każde zdarzenie podwykonawcy 20. Zamawiający informuje, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zgodnie z art. 36 a Ustawy; 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 5 pkt. 2 Ustawy. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b ust 1 Ustawy; zasoby podmiotów trzecich 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym załącznik Nr 2 i załącznik Nr 3do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 3 pkt. 2 Ustawy. 5) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, zgodnie z art. 22 a ust 1 Ustawy; 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22 a ust 2 Ustawy; 21. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 22. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 23. Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233253-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach