Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie pasów drogowych dróg powiatowych na terenie miasta Zgierza

Powiatowa Spółka Infrastrukturalna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 887 555 510
  • Data zamieszczenia: 2013-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Spółka Infrastrukturalna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 887 555 510
    REGON: 10154671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie pasów drogowych dróg powiatowych na terenie miasta Zgierza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie prac związanych z bieżącym utrzymaniem pasów drogowych dróg powiatowych na terenie miasta Zgierza. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) łatanie ubytków nawierzchni masą na zimno; 2) łatanie ubytków nawierzchni asfaltem lanym; 3) regulacja skrajni drogowej pionowej i poziomej (np.; przycięcie konarów drzew, wycięcie drzewa itp.); 4) tablica znaku; 5) utrzymanie oznakowania pionowego; 6) uzupełnienie brakującego oznakowania pionowego lub ustawienie nowego oznakowania pionowego (zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu) wszelkie elementy niezbędne do montażu znaku zapewni wykonawca; 7) demontaż oznakowania pionowego; 8) wymiana istniejących elementów bezpieczeństwa ruchu (np. bariery energochłonne, słupki); 9) uzupełnienie brakujących elementów; 10) naprawa elementów bezpieczeństwa ruchu; 11) malowanie elementów bezpieczeństwa ruchu; 12) ustawienie nowych elementów bezpieczeństwa ruchu; 13) sprzątanie pasów dróg powiatowych (np.: piasek, śmieci); 14) oczyszczenie rowów przydrożnych i profilowanie skarp nasypów rowów przydrożnych; 15) oczyszczenie przepustów drogowych; 16) wykonanie oznakowania poziomego; 17) naprawa elementów przepustów drogowych; 18) wymiana uszkodzonych elementów przepustów drogowych; 19) oczyszczenie drożności kratek deszczowych kanalizacji deszczowej; 20) oczyszczenie studni chłonnej; 21) naprawa nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej tłuczniem lub destruktem; 22) naprawa poboczy np. uzupełnienie tłuczniem kamiennym lub destruktem asfaltowym; 23) równanie dróg gruntowych; 24) profilowanie i ścięcie poboczy; 25) drobne naprawy ciągów pieszych; 26) usunięcie z pasa drogowego oraz wywóz i utylizacja zwierząt; 27) usuwanie wiatrołomów; 28) pomiar natężenia ruchu; 29) nadzór nad zadaniem utrzymaniowym lub inwestycyjnym Powiatu Zgierskiego; 30) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru, SST i OST; 31) sporządzenie organizacji ruchu; 32) zapewnienie ciągłości realizacji usługi. 3. Dokładny opis zadań dotyczących bieżącego utrzymania dróg powiatowych na ternie miasta Zgierza zał. nr 7 do SIWZ. 4. Wykonawca będzie każdorazowo zobowiązany do świadczenia prac będących przedmiotem umowy na wyznaczonych odcinkach dróg powiatowych Miasta Zgierza. 5. Szczegółowy wykaz dróg powiatowych Miasta Zgierza, na których świadczone będą prace stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Opis przedmiotu stanowią także: a) Ogólne Specyfikacje Techniczne D-M-00.00.00. - zał. nr 9 do SIWZ, b) Ogólne Specyfikacje Techniczne- OST D-09.01.02,-zał. nr 10 do SIWZ, c) Ogólne Specyfikacje techniczne D-07.02.03 - zał. nr 11 do SIWZ, d) Ogólne Specyfikacje Techniczne - OST D-09.01.03,- zał. nr 12 do SIWZ, e) Ogólne Specyfikacje techniczne D-07.05.02 - zał. nr 13 do SIWZ. f) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne - D - 09-01-02,- zał. nr 14 do SIWZ, g) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne D- 09.01.03- zał. nr 15 do SIWZ, 7. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić materiały, narzędzia do realizacji umowy, w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania zamówienia. 8. W celu porównania ofert w tabeli cen jednostkowych przedstawiono orientacyjne ilości planowych do zlecenia prac. Podane ilości należy traktować przykładowo nie mogą one stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Umowa zostanie zawarta do kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Rozliczanie następować będzie według cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w Tabeli cen jednostkowych załączonej do oferty. 9. Zamawiający zobowiązuje się, że w trakcie realizacji umowy zleci wykonanie poszczególnych zleceń ogółem do wartości nie mniejszej niż 60% nominalnej wartości zobowiązania. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 10. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę będą stałe bez względu na porę roku, godzinę oraz miejsce wykonywania pracy. 11. Przy świadczeniu zleconych usług nie dopuszcza się pozostawiania odpadów w pasie drogowym na okres nocy. Wykonawca jest zobowiązany na bieżąco usuwać i wywozić zgromadzone odpady. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia z podaniem zakresu zamówienia. 13. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.) w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym. 14. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 na poszczególne części, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu usług tego samego rodzaju jak w zamówieniu podstawowym. 15. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 18. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach