Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego i pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego

Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu ogłasza przetarg

  • Adres: 47-220 Kędzierzyn-Koźle, Konstantego Damrota
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 472 38 80, , fax. 77 4723886 w. 14
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu
    Konstantego Damrota 30
    47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 472 38 80, , fax. 77 4723886 w. 14
    REGON: 36620956400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cuwkk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego i pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się: - wykonanie robót związanych z utrzymaniem oznakowania poziomego, - wykonanie robót, usług i dostaw związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania wszystkich niezbędnych prac dla utrzymania dobrego stanu technicznego oznakowania poziomego, pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na zarządzanej przez Jednostkę organizacyjną sieci dróg, a w szczególności: a) realizowania w terminach określonych przez Jednostkę organizacyjną prac związanych z wykonywaniem, naprawą, wymianą oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonywaniem oznakowania poziomego; b) odnowienia oznakowania poziomego na terenie powiatu kędzierzyńsko-kozielskiego w terminie wyznaczonym przez Jednostkę organizacyjną. Jednostka organizacyjna przekaże Wykonawcy zlecenie obejmujące oznakowanie poziome niezwłocznie po podpisaniu umowy. c) przechowywania w magazynie Wykonawcy i prowadzenia ewidencji odzyskanych, a nadających się do ponownego zabudowania znaków drogowych i elementów BRD przez okres trwania umowy. Oznakowanie pionowe i poziome należy wykonać zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Infrastruktury z dnia 9 września 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311). Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy: - minimum 2-ma brygadami roboczymi o składzie co najmniej 3 osobowym (oznakowanie poziome); w każdej brygadzie min 2 osoby posiadające uprawnienia do podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym wynikające z przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. Nr 123 poz. 840) lub równoważne; - minimum 1 brygadą roboczą o składzie co najmniej 2 osobowymi (oznakowanie pionowe); w każdej brygadzie min 2 osoby posiadające uprawnienia do podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym wynikające z przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. Nr 123 poz. 840) lub równoważne. Z uwagi na wykonywanie prac spójnych rodzajowo nieracjonalnym byłoby dzielenie zamówienia na części. Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: - Przedmiar robót (stanowi tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny); - STWiO; opublikowane na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1. Organizację ruchu i oznakowanie miejsca wykonywania prac w czasie ich trwania oraz zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót. 2. Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. 3. Remonty i naprawę zniszczonej przez Wykonawcę podczas robót nawierzchni w ulicach i chodnikach. 4. Wywóz i opłatę za składowanie zanieczyszczeń - materiał z rozbiórek nie zakwalifikowany do ponownego i wytworzony w wyników realizacji przedmiotu zamówienia jako odpady, należy przekazać do przetwarzania w ramach odzysku lub unieszkodliwienia. Wszystkie odpady, w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp., należy bez zbędnej zwłoki wywieźć, celem ich zagospodarowania. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu karty przekazania potwierdzające przekazanie wytworzonych odpadów podmiotowi prowadzącemu działalność w zakresie zagospodarowania danego rodzaju odpadu, legitymującemu się stosownym zezwoleniem wraz z oświadczeniem podmiotu odbierającego odpady, że dopełnił wymogów wynikających z art. 10 lub art. 14 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2018 r. poz. 1592 z późn. zm.), tj. do dnia 5 marca 2020 r. złożył wniosek do właściwego organu o zmianę posiadanego zezwolenia. 5. Transport i przerzut sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac. 6. Ubezpieczenie robót na czas trwania realizacji zadania. 7. Odpowiedzialność cywilną za wszelkie szkody osób trzecich powstałe w wyniku prowadzenia prac przez Wykonawcę. 8. Wszelkie koszty wynikające z wyżej podanego zakresu ponosi wykonawca robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34922100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane dokumenty składane razem z ofertą na dzień składania ofert: 1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku, podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia a także, z oświadczeniem, że oferowane urządzenia siłowni plenerowej, które zamierza Wykonawca zabudować oraz materiały stref bezpieczeństwa spełniają wymagania dokumentacji projektowej i Zamawiającego oraz ich wykaz. DO FORMULARZA OFERTY NALEŻY OBOWIĄZKOWO ZAŁĄCZYĆ FORMULARZ CENOWY opublikowany na stronie Zamawiającego jako integralną część formularza oferty. 2. Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do SIWZ lub pełnomocnictwa Wykonawcy. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 1 i określone w pkt 10.7 SIWZ potwierdzające spełnienie warunków postępowania. 4. Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 2 i określone w pkt 10.7 SIWZ. 5. Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 2A i określone w pkt 10.7 SIWZ. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego. 6. Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów w zakresie doświadczenia lub udostępnienia osób Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 5A i określone w pkt 6.5 SIWZ. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach