Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Konina

Zarząd Dróg Miejskich w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, Zakładowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
  • Data zamieszczenia: 2019-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie
    Zakładowa 4
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
    REGON: 36311886100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Konina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Konina. Zakres prac do wykonania określa się następująco: a) Malowanie oznakowania poziomego b) Usuwanie oznakowania poziomego 1.1. Szczegóły dotyczące poszczególnych zakresów robót zawarte są w dokumentacji projektowej obejmującej: a) Przedmiar robót – załącznik nr 6 do SIWZ. „Zamawiający” dopuszcza zmianę ilości poszczególnych rodzajów robót w ramach przedmiotu zamówienia, a tym samym przesunięcie środków finansowych w ramach robót. Zamiana ilości pozycji kosztorysowych następuje według cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym do wysokości wartości brutto określonej w umowie. b) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 7 do SIWZ. 1.2. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. a) Wykonawca będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo ruchu pieszego i kołowego w czasie prowadzenia robót. b) Wykonawca będzie odpowiedzialny za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim powstałe w trakcie wykonywania robót. c) Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów bhp i ppoż. d) Prace do odbioru zgłaszane będą w formie pisemnej lub drogą elektroniczną na adres: mchrapkowski@zdm-konin.pl lub drogą faksową fax 063/240-24-51. Zmiana wyżej wymienionych danych nie wymaga aneksu do umowy. e) Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek w czasie realizacji prac. f) Wykonawca zobowiązany jest uporządkować miejsce wykonywania robót po zakończeniu prac. g) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia robót w sposób ograniczający emisję spalin i hałasu do środowiska. h) Ochrona środowiska w czasie wykonywania robót: - Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. - Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia robót w sposób ograniczający emisję spalin i hałasu do środowiska. - Materiały, które w sposób trwały są szkodliwe dla otoczenia, nie będą dopuszczone do użycia. Wymagana gwarancja na wykonane roboty wynosi: - oznakowanie cienkowarstwowe: 8 miesięcy, - oznakowanie grubowarstwowe: 24 miesiące, - pozostałe prace: 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie przedmiaru robót, który stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Oryginał zobowiązania innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca zgodnie z art. 22a, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu; o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach