Miasto Opole ogłasza przetarg
- Adres: 45015 Opole, Rynek-Ratusz
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22 , fax. 77 454 98 44
- Data zamieszczenia: 2016-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Opole
Rynek-Ratusz
45015 Opole, woj. opolskie
tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, fax. 77 454 98 44
REGON: 53141266800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i ekranów akustycznych na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola w latach 2016 – 2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i ekranów akustycznych na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2018 r. Zakres prac: Szczegółowy zakres robót obejmuje: w trybie normalnym a) ustawianie nowych znaków pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, tabliczek z nazwami ulic, b) naprawa i wymiana zniszczonych znaków i urządzeń, c) malowanie słupków do znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, d) mycie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, ekranów akustycznych, dla pozycji a-d Zamawiający każdorazowo określa zakres robót i termin ich realizacji. Zlecenia w trybie normalnym przekazuje Zamawiający na piśmie lub drogą elektroniczną na adres email. w trybie przyspieszonym e) realizacja wszystkich zleceń w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia lub w ten sam dzień, jeżeli zlecenie zostało przekazane w godzinach pracy MZD mogących utrudniać ruch drogowy i samochodowy, nie zagrażający bezpieczeństwu ruchu drogowego, jak np. przechylone słupki, brakujące znaki drogowe, wyznaczenie objazdu drogi w sytuacji awaryjnej. Zlecenia w trybie przyspieszonym przekazywane będą przez Zamawiającego na piśmie, drogą elektroniczną lub telefonicznie na wskazany przez Wykonawcę numer telefonu lub adres e-mail. w trybie awaryjnym f) awaryjne oznakowanie miejsc decydujące o bezpieczeństwie ruchu drogowego i pieszego w szczególności decydujące o życiu i zdrowiu uczestników ruchu drogowego , takie jak np. uzupełnienie brakujących znaków B-20, A-7, oznakowanie miejsca awarii takich jak np. brakujący właz studzienki, uszkodzone elementy informujące o nienormatywnej skrajni , zapadnięta jezdnia lub chodnik. Wykonawca w tym celu zapewni stały całodobowy kontakt z wyznaczoną osobą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233290-8
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 70 000,00 zł. 2) Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 47 1160 2202 0000 0002 1515 3330 w Banku Millenium. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 3) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być dołączony do oferty wraz z kopią poręczenia lub gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem . Zaleca się aby oryginał poręczenia lub gwarancji nie był trwale zszyty/zbindowany z ofertą. 4) Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa. Ma również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 5) Beneficjentem gwarancji jest Miasto Opole, Rynek – Ratusz, 45-015 Opole. 6) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg – zakup usług pozostałych, w zakresie robót polegających na bieżącym utrzymaniu oznakowania pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i ekranów akustycznych na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola
Dodano: 2021-02-17 - Remonty i bieżące utrzymanie dróg – zakup usług pozostałych, w zakresie robót polegających na bieżącym utrzymaniu oznakowania pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i ekranów akustycznych na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola
Dodano: 2020-12-23 - Remonty i bieżące utrzymanie dróg – zakup usług pozostałych, w zakresie robót polegających na bieżącym utrzymaniu oznakowania pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i ekranów akustycznych na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Opola
Dodano: 2018-11-30