Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na drogach gminnych i powiatowych Gminy Miasto Puławy

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Zygmunta Wróblewskiego 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8884090 , fax. 081 8884847
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Zygmunta Wróblewskiego 15 15
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8884090, fax. 081 8884847
    REGON: 43226446300010
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na drogach gminnych i powiatowych Gminy Miasto Puławy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, tabliczek z nazwami ulic i miejskiego systemu informacyjnego tj. (remonty i mycie) oraz montaż nowych znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz tabliczek z nazwami ulic na drogach gminnych i powiatowych, parkingach, ciągach pieszych, ścieżkach rowerowych i drogach wewnętrznych Gminy Miasto Puławy będących w zarządzie ZDM w Puławach. Zakres prac w szczególności obejmuje: 1) interwencyjne remonty uszkodzonych znaków drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu, tablic informacyjnych, miejskiego systemu informacyjnego oraz tabliczek z nazwami ulic poprzez: - wycinanie lub spawanie słupków ? 60 - 70 mm, - wycinanie lub spawanie barier typu U-11a, - prostowanie tarczy znaku lub tabliczki, - betonowanie słupków, - montaż słupków ? 60 - 70 mm o długości od 3.5mb do 5.5mb jako elementów konstrukcyjnych pod znaki drogowe, - przykręcanie i odkręcanie znaków drogowych zgłaszanych telefonicznie lub protokołem przez Zamawiającego. - planowe remonty znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, - wykonanie i montaż nowych znaków drogowych, słupków, urządzeń bezpieczeństwa ruchu, tablic informacji miejskiej i tabliczek z nazwami ulic. 2). Wymienione w punkcie 1 prace Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy; a) w formie telefonicznej (fax) lub bezpośredniej - roboty interwencyjne wymagające niezwłocznego wykonania tj. w przeciągu 2 godzin od przyjęcia zlecenia przez Wykonawcę. b) protokołem przekazania z ustaloną datą odbioru wykonanych prac- roboty planowe Zadanie II: Remont słupków ozdobnych chodnikowych typu S-6 i przęseł łańcuchowych poprzez: - zakup słupków typu S-6 o wysokości 80 cm od chodnika w ilości 70 szt. - wymianę słupków zniszczonych tj. demontaż starych i zabetonowanie nowych - 70 szt. - uzupełnienie przęseł łańcuchowych w kolorze czarnym (długość oczka 5.5cm) - 60 mb. - oczyszczenie i pomalowanie w kolorze czarnym istniejących słupków - 130 mb. - oczyszczenie i pomalowanie w kolorze czarnym przęseł łańcuchowych - 700 mb. Przekazane protokołem z ustaloną datą odbioru wykonanych prac- roboty planowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349922009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych . c) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, d) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, e) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności dysponują: - samochodem dostawczym, - agregatem prądotwórczym, - spawarką, - szlifierką kątową, - narzędziami do betonowania słupków. f) posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, g) spełniają pozostałe warunki SIWZ h) wykonali w okresie ostatnich trzech lat jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy PZP załączą dokumenty i oświadczenia wymagane przez zamawiającego. 3. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy wraz z oświadczeniami (tj. załączniki nr od 1 do 7) 2. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych 3. Dokumenty zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87, poz.1605 z późn. zm.), tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 5. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 6. wykazu wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 7. Ww dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej [za zgodność z oryginałem] przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 5. Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. a) W w/w przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 3 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. Dokumenty, o których mowa w pkt 7 i w pkt 8 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 10. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, zostanie wykluczony z postępowania. 11. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pulawyzdm.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach