Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (remonty, wymiany zużytych, remonty awaryjne) na terenie miasta Gliwice.

Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44121 Gliwice, ul. Płowiecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 300 86 34 , fax. 32 300 86 98
  • Data zamieszczenia: 2017-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
    ul. Płowiecka 31
    44121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 300 86 34, fax. 32 300 86 98
    REGON: 24000925100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (remonty, wymiany zużytych, remonty awaryjne) na terenie miasta Gliwice.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest "Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (remonty, wymiany zużytych, remonty awaryjne) na terenie miasta Gliwice". 2. Zamówienie o którym mowa w ust.1 obejmuje w szczególności: 1) Wykonania robót związanych z utrzymaniem oznakowania poziomego wykonanego masą termoplastyczną, chemoutwardzalną, farba akrylową. 2) Wykonanie robót związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 3. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania wszystkich niezbędnych prac dla utrzymania dobrego stanu technicznego oznakowania poziomego, pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na zarządzanej przez Zamawiającego sieci dróg, a w szczególności: 1) Podjęcie doraźnej likwidacji zagrożeń powstałych wskutek uszkodzenia oznakowania drogowego bądź elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie nie dłuższym niż 60 minut od chwili otrzymania informacji o zaistniałym zagrożeniu. 2) W przypadku awarii w ciągu Drogowej Trasy Średnicowej usunięcie awarii w ciągu 30 minut od podjęcia czynności diagnostycznych obejmujących przyjazd Wykonawcy na obiekt w celu oceny i rozpoznania usterki i podjęcia dalszych kroków zmierzających do usunięcia awarii. 3) Całodobowy nadzór (7 dni w tygodniu) nad poprawnością umieszczonego oznakowania drogowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego. Wykonawca zobowiązany będzie do podania zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy numeru telefonu(jednego), na który całodobowo będą przyjmowane zgłoszenia Zamawiającego, Centrum Ratownictwa Gliwice, Policji, Straży Miejskiej, Straży Pożarnej. 4) Utrzymywanie całodobowego pogotowia technicznego w dni robocze oraz wolne i święta. 5) Przechowywanie i prowadzenie ewidencji odzyskanych, a nadających się do ponownego zabudowania znaków drogowych i elementów BRD przez okres trwania umowy (kwartalne raporty stanu odzyskanych elementów należy składać Zamawiającemu). 6) Materiał z rozbiórek nie zakwalifikowany do ponownego użycia należy odwozić jako odpad i zutylizować. 7) Bieżące czyszczenie, tzn. mycie znaków drogowych i elementów BRD, tak aby były widoczne, szczególnie w nocy. 8) Dbanie o prawidłowy stan mocowania znaków drogowych gwarantujący pełne bezpieczeństwo wszystkim użytkownikom dróg. 9) W przypadku zaistnienia awarii na skutek zdarzeń losowych (wypadek drogowy, kradzież, akty wandalizmu) wykonywanie każdorazowo dokumentacji fotograficznej przedstawiającej stopień zniszczenia oraz powiadomienie przedstawiciela ZDM (w formie pisemnej lub telefonicznej) o zaistniałej sytuacji. 10) Zapewnienie bezpieczeństwa ruchu kołowego i pieszego w rejonie awarii do czasu jej usunięcia (oznakowanie zgodnie z istniejącymi przepisami) oraz natychmiastowe zabezpieczenie uszkodzonych elementów infrastruktury po zaistniałej awarii. 11) Wykonywanie w terminach określonych przez Zamawiającego prac związanych z wykonywaniem, naprawą, wymianą oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz wykonywaniem oznakowania poziomego. 12) Inne nie wymienione czynności, a pozostające w związku z przedmiotem umowy. 4. Zakres i rodzaj robót objęty przedmiotem zamówienia został opisany w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach