Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7424201 , fax. 029 7424209
  • Data zamieszczenia: 2014-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7424201, fax. 029 7424209
    REGON: 00052493800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wykonania bieżącego utrzymania i konserwacji oznakowania poziomego i pionowego dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wyszków obejmujące: 1. Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego dokonywanie codziennego przeglądu oznakowania pionowego dróg polegającego na: - poprawianiu skrzywionych znaków ( w tym: z nazwami ulic), słupków przy znakach i barierkach ochronnych (z wypionowaniem, poprawienie mocowania znaku tarczy i słupka - prawidłowe ustawienie lica znaku z zachowaniem skrajni poziomej i pionowej, dokręcenie śrub obejmy do słupka, ponowne trwałe osadzenie słupka w fundamencie betonowym), - oczyszczeniu i pomalowaniu, usunięciu napisów graffiti, - wycięciu i wywiezieniu gałęzi zasłaniających widoczność znaku, usuwanie trawy przy znakach, - naprawianiu zerwanych łańcuchów, uszkodzonych słupków, naprawę elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego (ograniczników parkingowych), - jednokrotnym myciu oznakowania poziomego grubowarstwowego -2150 m2 do końca kwietnia, - informacji z codziennego przeglądu o uszkodzonych znakach i słupkach wymagających wymiany, wymianę na nowe w uzgodnieniu z Zamawiającym. 2. Wykonanie, dostarczenie i zamontowanie nowego kompletnego znaku tj. tarcza znaku wraz z elementami mocującymi i słupek ocynkowany 2 cale (trwałe przymocowanie tarczy znaku obejmą do słupka, zabezpieczenie tarczy znaku, w sposób uniemożliwiający jej przekręcanie, ze wzmocnieniem poprzecznym osadzenia słupka w fundamencie betonowym zagłębionym w gruncie lub nawierzchni utwardzonej na głębokość min. 60 cm. wraz z odtworzeniem istniejącego podłoża, uporządkowaniem terenu). 3. Wykonanie, dostarczenie i zamontowanie nowego słupka ocynkowanego 2 cale do mocowania znaku ze wzmocnieniem poprzecznym osadzenia słupka w fundamencie betonowym zagłębionym w gruncie lub nawierzchni utwardzonej na głębokość min. 60 cm. wraz z odtworzeniem istniejącego podłoża, uporządkowaniem terenu). 4. Wykonanie, dostarczenie i zamontowanie nowej tarczy znaku z elementami mocującymi (zabezpieczenie tarczy znaku - trwałe przymocowanie tarczy znaku obejmą do słupka, w sposób uniemożliwiający jej przekręcanie). 5. Wykonanie, dostarczenie i zamontowanie tabliczek pod znakiem. 6. Wykonanie, dostarczenie, zamontowanie elementów segregacyjnych U-25a (ograniczników parkingowych). 7. Wymalowanie oznakowania poziomego: - cienkowarstwowo- materiałami do znakowania cienkowarstwowego (farby chlorokauczukowe) powinny być farby koloru białego ( żółtego we wskazanych miejscach) nakładane warstwą o grubości 0,3 mm do 0,8 mm (na mokro) z udzieleniem rocznej gwarancji, - grubowarstwowe - materiałami do znakowania grubowarstwowego (masa chemoutwardzalna), koloru białego ( żółtego we wskazanych miejscach) nakładane warstwą o grubości 1,8 mm do 3 mm z udzieleniem gwarancji, - likwidacja oznakowania poziomego, - oznakowanie terenu odpowiednimi znakami, wykonywania prac w centrum miasta w godzinach 1800-600). 8. Oczyszczenie i malowanie słupków i łańcuchów. 9. Wykonanie, dostarczenie i montaż nowych tablic z nazwą ulic (bez słupka) z blachy ocynkowanej malowane proszkowo, litery z folii odblaskowej, - tabliczka płaska mocowana do ogrodzenia, - tabliczka dwustronna mocowana do słupka, - tabliczka dwustronna w ramce do mocowania do słupka, - słupek ocynkowany 1,5 cala do mocowania tablic z nazwą ulicy ( ze wzmocnieniem poprzecznym osadzenia słupka w fundamencie betonowym zagłębionym w gruncie lub nawierzchni utwardzonej na głębokość min. 60 cm. wraz z odtworzeniem istniejącego podłoża, uporządkowaniem terenu). 10. Dekoracje miasta związane z obchodami świąt tj. 1-go maja i 3-go maja, 1-go sierpnia, 15-go sierpnia, 1-go września, 11-go listopada - oflagowanie przy użyciu każdorazowo 1 200 szt flag po trzy do każdego słupa (w tym: bieżące utrzymanie i konserwacja obejm do mocowania flag). 11. Wykonanie i zawieszenie obejm (oksydowane w kolorze INOX C45) na słupy do mocowania flag. Szacunkowe obmiary poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym. II. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia 1. Poza zadaniami bieżącymi prace wykonywane będą każdorazowo po zleceniu przez Zamawiającego. Zlecenie zawierało będzie wskazanie miejsca naprawy, określenie rodzaju prac. Wykonawca wykona prace w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia. W przypadku wyjątkowych zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego m.in. montaż brakującego oznakowania wynikający z kradzieży, dewastacji, którego brak może być przyczyną wystąpienia zagrożenia bezpieczeństwa ruchu, przystąpienie do czynności zabezpieczających winno następować niezwłocznie po telefonicznym zgłoszeniu ( nie później niż wciągu 1 godziny). Wykonawca winien zapewnić możliwość zabezpieczenia miejsc zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, pieszego po godz. 1600 oraz w soboty, niedziele i dni świąteczne. 2. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza materiały, urządzenia , sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia. 3. Zastosowane i wykonane elementy oznakowania powinny odpowiadać warunkom określonym w Rozporządzeniu Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002r w sprawie znaków drogowych i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002r. Nr 170 poz. 1393 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm). Wszystkie użyte materiały muszą posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę. Znaki drogowe powinny posiadać certyfikat bezpieczeństwa (znak B) nadany przez uprawnioną jednostkę. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność wobec osób trzecich, za szkody wynikłe z niewykonania lub niewłaściwego wykonania prac wynikających z zakresu umowy. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (polisa) w zakresie działalności objętej zamówieniem. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usług w kamizelkach odblaskowych. 5. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania umowy. 6. W przypadku trzy krotnego stwierdzenia przez Zamawiającego nienależytego wykonania umowy, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym . Przez nienależyte wykonanie umowy należy rozumieć m. in. nie wykonanie prac w wyznaczonym terminie, oraz bez należytej staranności tj. określonych standardów, potwierdzonych protokołem odbioru. Podstawą do naliczenia kary umownej będzie protokół kontroli wykonania zamówienia sporządzony przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego przy udziale Wykonawcy). III. Fakturowanie : 1. Faktury za wykonanie usług zgodnie z formularzem cenowym wystawiane będą na koniec każdego miesiąca, termin płatności 14 dni od daty ich złożenia. 2. Podstawą do wystawienia faktury za dany miesiąc będą zatwierdzone przez zamawiającego protokoły odbioru prac sporządzone każdorazowo po wykonaniu zlecenia. Zestawienie wykonanych robót sporządzone przez wykonawcę (obmiary robót). 3. O zakończeniu prac wykonawca niezwłocznie zawiadomi zamawiającego na piśmie (faxem) telefonicznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502300006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Wyszkowie nr rachunku bankowego 19 8931 0003 0002 2233 2029 0007 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Kancelarii Zamawiającego pok. 145 wraz z ofertą. Oryginał Gwarancji można dołączyć w jednej kopercie wraz z ofertą. Zaleca się, aby został dołączony oddzielnie do oferty. Oryginał zostanie zwrócony zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) Wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 tejże ustawy, lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowy i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. W przypadku załączenia do oferty oryginału wadium złożonego w formie gwarancji Zamawiający zwróci kopię wadium Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na oznakowanie pionowe i poziome
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach