Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa ogłasza przetarg
- Adres: 97-400 Bełchatów, ul. T. Kościuszki 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7335198
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa
ul. T. Kościuszki 1 1
97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
tel. 044 7335198
REGON: 00123283000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.belchatow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie nawierzchni ulic-remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych,remonty kapitalne,naprawy kanalizacji zlokalizowanych w pasach drogowych ulic będących w zarządzie Miasta Bełchatów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Bieżące utrzymanie nawierzchni ulic-remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych,remonty kapitalne,naprawy kanalizacji zlokalizowanych w pasach drogowych ulic będących w zarządzie Miasta Bełchatów. Szacunkowa wartość zamówienia:1.639.344,26PLN - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia,zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 49.000,00PLN w sposób i w terminie określonym w SIWZ oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych/tj.Dz.U.z 2007r., Nr 223,poz1655 z późn.zm./.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy a/ udokumentują należyte wykonanie minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości min. 1.000.000,00zł. b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia tj. - kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi- branża drogowa, c/ dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia w min. zakresie tj. - samochód ciężarowy o ładowności min.10t - szt. 1 - koparko- ładowarka - szt. 1 - zagęszczarka - szt. 2 szt. 90 i 120 kg - recykler - szt.1 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o min. sumie gwarancyjnej 300.000,00zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach potwierdzających spełnienie warunku: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień /uprawnienia budowlane - w branży drogowej - kierownika robót, wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego/ - posiadają akt - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej /zgodnie z powyższym opisem/. 2. Udzielą gwarancji - w min. zakresie - zgodnie z formularzem cenowym -zgodnie z formularzem cenowym 3. Zastosują do wykonania zadania inwestycyjnego materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie- zgodnie z pkt 2 /Warunków do przetargu/ na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić atesty na stosowane materiały budowlane /zgodnie z powyższym zapisem/. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia lub nie spełnia. 1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, /art. 44 ustawy Pzp /. 2. formularz cenowy zgodny z załączonym wzorem, 3 jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców określi rzeczowo- finansowy zakres robót, które zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom, 4. oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji w min. zakresie - zgodnie z formularzem cenowym 5. wszystkie dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom, zgodnie z pkt VI specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia lub nie spełnia Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty, o których mowa w pkt. VI specyfikacji, zastępuje się je odpowiednimi dokumentami, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane / Dz. U. z 2006r., Nr 87 poz. 605 z późn. zm./. Dokumenty w/w powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez wykonawcę na każdej stronie zawierającej informacje.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.belchatow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Mickiewicza w Pajęcznie
Dodano: 2016-05-18 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w 2016 roku
Dodano: 2015-11-30 - Przebudowa dróg gruntowych na terenie Gminy Miasto Zgierz
Dodano: 2015-07-16 - Przebudowa ulic Ogrodowej, Pobożnego i Szkolnej w Bolesławcu z poprawą odwodnienia
Dodano: 2015-01-26 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w 2015 roku
Dodano: 2014-11-21 - Przebudowa dróg powiatowych o numerach: 4315E, 4317E, 4328E, 1526E, 1522E, 4325E, 4332E, 4310E, 4302E, 4300E, 4318E, 1303E, 4110E, 4324E, 4304E, 4344E, 4339E, 4338E, 4342E, 4347E - etap 3
Dodano: 2014-08-27 - Remont dróg powiatowych o numerach: 4318E, 4303E,4321E, 4322E.
Dodano: 2014-08-27 - Przebudowa ulicy XXX-lecia PRL w Lubochni wraz z wymianą przyłączy wodociągowych
Dodano: 2014-08-22 - Remont dróg powiatowych o numerach: 4318E, 4303E,4321E, 4322E.
Dodano: 2014-08-07 - Przebudowa dróg powiatowych o numerach: 4315E, 4317E, 4328E, 1526E, 1522E, 4325E, 4332E, 4310E, 4302E, 4300E, 4318E, 1303E, 4110E, 4324E, 4304E, 4344E, 4339E, 4338E, 4342E, 4347E - etap 3
Dodano: 2014-07-31