Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2022 roku w podziale na dwa zadania.

Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, Smolenia 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu
    Smolenia 35
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    REGON: 240136989
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2022 roku w podziale na dwa zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:- bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2022 roku, stanowiące Zadanie nr 1, oraz- wykonanie remontu nawierzchni ulicy Popiełuszki, stanowiące Zadanie nr 2. Wykonawca ma prawo złożenia oferty na dowolną ilość zadań tzn. na dwa zadania lub jedno z wybranych zadań. ZADANIE NR 12. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 1 obejmuje następujące rodzaje robót : 1) remont cząstkowy nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych;2) mechaniczna rozbiórka nawierzchni;3) frezowanie nawierzchni;4) ręczne ułożenie warstwy wiążącej;5) ręczne ułożenie warstwy ścieralnej;6) mechaniczne ułożenie warstwy wiążącej;7) mechaniczne ułożenie warstwy ścieralnej;8) ułożenie krawężnika betonowego;9) zalewanie szczelin;10) podbudowa z tłucznia kamiennego.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 1 stanową: 1) Załącznik nr 1.1. do SWZ - Założenia do kalkulacji robót (m.in. szczegółowo określające zakres rzeczowy poszczególnych rodzajów robót);2) Załącznik nr 1.2. do SWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); 3) Załącznik nr 1.3. do SWZ - Przedmiary Robót; 4) Załącznik nr 1.4 do SWZ - Rozliczenie zlecenia – wzór;5) Załącznik nr 2.1 do SWZ – Projektowane postanowienia umowne;4. Poszczególne ilości przedmiarowe są orientacyjne (szacunkowe). Faktyczne ilości robót zlecanych w okresie realizacji zamówienia mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych), w zależności od występujących potrzeb Zamawiającego. Minimalna wartość zamówienia wynosi 60% zakresu określonego w postanowieniach umownych5. Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn faktycznie wykonanych robót na podstawie zleceń i cen jednostkowych podanych w formularzu ofertowym, z zastosowaniem proporcjonalnych korekt wynikających z pkt I Założeń do kalkulacji robót, stanowiących załącznik do SWZ. 6. W wycenie robót Wykonawca winien uwzględnić koszty opracowania, zatwierdzenia i wdrożenia projektów organizacji ruchu. 7. Zamawiający określa minimalny wymagany 12 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały, liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym). Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, punktowane zgodnie z cz. XVII SWZ. 8. Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (j.t. Dz. U. z 2022 r. poz. 2066).ZADANIE NR 29. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 jest remont nawierzchni ulicy Popiełuszki na odcinku od skrzyżowania z ulicą Karlika do granicy działki gminnej.10. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 2 obejmuje następujące rodzaje robót:- frezowanie nawierzchni,- wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem jako podbudowy przy użyciu tłucznia kamiennego,- mechaniczne ułożenie warstwy wiążącej,- mechaniczne ułożenie warstwy ścieralnej,- rozebranie starego i ułożenie nowego krawężnika betonowego,- rozebranie starego i ułożenie nowego obrzeża betonowego,- rozebranie nawierzchni chodnika z płyt 35x35,- wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem jako podbudowy przy użyciu tłucznia kamiennego,- ułożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej,- utylizacja materiałów z rozbiórek,11. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy w zakresie Zadania nr 2 ma charakter ryczałtowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100) – dotyczy Zadania nr 1. W odniesieniu do Zadania nr 2 Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w GETIN Noble Bank O/Bytom nr rachunku 28 1560 0013 2010 4657 5000 0037 z dopiskiem "Wadium – Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2022 roku w podziale na dwa zadania – Zadanie nr 1”- DNP.260.46.2022.TP2.RB.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczności;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Bytom – Miejski Zarząd Drógi Mostów w Bytomiu;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.6. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZADANIE NR 14.1 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,wykonał roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni jezdni dróg i ulic z mieszanek mineralno-bitumicznych na łączną wartość 350.000,00 zł bruttoi załączy dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane (w przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze robót, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość, do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełnienia warunku).4.2 Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej – w co najmniej ograniczonym zakresie lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.ZADANIE NR 24.3 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,wykonał w ramach jednego zamówienia (jednej umowy) roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni chodników, jezdni dróg i ulic z mieszanek mineralno-bitumicznych na wartość 50.000,00 zł brutto i załączy dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane (w przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze robót, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość, do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełnienia warunku).4.4 Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej – w co najmniej ograniczonym zakresie lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach