Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni, chodników oraz ścieżek rowerowych wykonanych z mieszanek mineralno-asfaltowych w części zachodniej Rzeszowa.

Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 748 37 00 , fax. 17 852 62 23
  • Data zamieszczenia: 2015-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie
    ul. Targowa 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 748 37 00, fax. 17 852 62 23
    REGON: 69048055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni, chodników oraz ścieżek rowerowych wykonanych z mieszanek mineralno-asfaltowych w części zachodniej Rzeszowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni, chodników oraz ścieżek rowerowych wykonanych z mieszanek mineralno-asfaltowych w części zachodniej Rzeszowa. Zakres prac: I. Prowadzenie regularnych objazdów i bieżąca kontrola stanu technicznego jezdni, chodników, ścieżek rowerowych z mieszanek mineralno-asfaltowych. Objazdy i ich rezultaty należy dokumentować codziennymi raportami, sporządzonych przez wykonawcę zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr I do SIWZ. Prowadzone objazdy powinny zapewnić dokonanie kontroli stanu wszystkich ulic części wschodniej Rzeszowa co najmniej raz w tygodniu. Wykaz ulic objętych zamówieniem zawiera załącznik nr II do SIWZ. Raporty z wykonanych w danym dniu objazdów należy przekazać Zamawiającemu do godz. 8.30 następnego dnia roboczego (dniami roboczymi są dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Uszkodzenia stwierdzone podczas objazdów powinny być zabezpieczone i oznakowane (pachołkami, zaporami, tablicami ostrzegawczymi itp.) przez wykonawcę niezwłocznie, nie później w ciągu jednej godziny od stwierdzenia tego faktu przez wykonawcę podczas prowadzonych objazdów lub otrzymania zawiadomienia od zamawiającego, Policji, Straży Miejskiej lub innych podmiotów. Koszty zabezpieczenia i oznakowania objęte są wynagrodzeniem ryczałtowym za objazdy. Na podstawie raportów z przeglądów wyznaczone osoby pełniące ze strony Zamawiającego nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia, będą wydawały zlecenia naprawy, po ewentualnym sprawdzeniu uszkodzenia i sprawdzeniu czy do naprawy nie jest zobowiązany inny podmiot. II. Prace remontowe. 1. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltowych, z mechanicznym obcinaniem krawędzi - RECYKLER (materiał zamawiającego) - 70,00 t, 2. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno-asfaltowymi, beton asfaltowy, z mechanicznym obcinaniem krawędzi -1 646,40 t, 3. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o grubości 6 cm - 300,00 m2 4. Nawierzchnie z destruktu asfaltowego o gr. 7 cm z mechanicznym zagęszczaniem i użyciem równiarki (materiał zamawiającego) - 700,00 m2, 5. Remont nawierzchni masą mineralno-asfaltową beton asfaltowy o gr 6 cm o powierzchni 10-20 m2 - 700,00 m2, 6. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów - 300,00 m2, 7. Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów, usuwanie wybojów (przy użyciu remontera ciśnieniowego) - 480 m2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w przedmiarze robót oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (dalej SST). Uwaga! Wykonawca jest zobowiązany do osobistego wykonania robót wskazanych wyżej części I i w części II w punktach 1-3 i 5-7. Pozostała część zamówienia (część II punkt 4) może powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 31 600,00 zł (trzydzieści jeden tysięcy sześćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi za wady dla pozycji 4 i 6 przedmiaru robót
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach