Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych oraz krawężników wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni

Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu Rejon Dróg Wojewódzkich w Kole ogłasza przetarg

  • Adres: 61623 Poznań, Wilczak
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 272 02 16 , fax. 063 272 22 94
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu Rejon Dróg Wojewódzkich w Kole
    Wilczak 51
    61623 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 063 272 02 16, fax. 063 272 22 94
    REGON: 63128080900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzdw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych oraz krawężników wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usuwanie przerastającej zieleni z nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych oraz krawężników ogółem ~ 57555,327 m2 wg wykazu pkt. 3. Wykonawca będzie rozliczany z utrzymania wskazanych odcinków (podana powierzchnia jest powierzchnią umowną). Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Wykonawca ma obowiązek oznakowania wykonywanych przez siebie prac w oparciu o zatwierdzony projekt organizacji ruchu oraz pisemnie zgłaszać termin wprowadzenia zmiany organizacji ruchu do Marszałka Województwa Wielkopolskiego, WZDW w Poznaniu, Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu i RDW w Kole zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 23 września 2003r (Dz.U. z 2017 poz.784). Odpowiedzialność prawną i finansową za poprawność i stan techniczny oznakowania strefy prac ponosi podczas ich trwania Wykonawca. Usuwanie chwastów i wszelkiej roślinności z powierzchni umocnionych wraz z zastosowaniem środka chwastobójczego uniemożliwiającego porost chwastów i wszelkiej roślinności w okresie umownym. Usunięcie poprzez zamiecenie usuniętej roślinności oraz kurzu, załadunek na środki transportu, wywóz z utylizacją. Usługa wykonywana na bieżąco. Termin realizacji: od 16.04.2018 r. do 15.10.2018 r. Miesiące kwiecień i październik rozliczany będzie połową stawki ryczałtowej za 1 miesiąc. Zamawiający wyznacza dwa terminy realizacji zamówienia: -I termin: od dnia 16.04.2018r do 30.04.2018r –prace związane z kompleksowym oczyszczeniem nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych oraz krawężników wg wskazanej lokalizacji. -II termin: od dnia 01.05.2018r do 15.10.2018r - bieżące utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych oraz krawężników wg wskazanej lokalizacji. W okresie od 16.04.2018 r. do 25.04.2018r. lub od 16.04.2018 r. do 30.04.2018r. (wg. Oświadczenia Wykonawcy) Wykonawca kompleksowo dokonana oczyszczenia po okresie zimowym nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych oraz krawężników na wskazanej w pkt. 3 lokalizacji poprzez usunięcie traw, chwastów, innej roślinności oraz zalegającego piasku, kurzu, błota i innych nieczystości. Zamawiający oczekuje, aby w okresie od dnia 01.05.2018 r. do dnia 15.10.2018 r. stan nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych oraz krawężników na wskazanej w pkt. 3 lokalizacji charakteryzował się brakiem porostu traw, chwastów i innej roślinności, aby nawierzchnie były wolne od zalegania piasku, kurzu, błota i innych nieczystości. Zamawiający na bieżąco będzie dokonywał oceny wykonywanej usługi. O każdym nienależytym wykonaniu usługi będzie pisemnie informował Wykonawcę. W przypadku trzykrotnego stwierdzenia nie wykonania usługi zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca zapłaci kary zawarte w Umowie. W przypadku ponad trzykrotnego nie wykonania usługi zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający odstąpi od Umowy. Raz na miesiąc sporządzany zostanie protokół odbioru, który podpisują strony umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77312000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie doptyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach